Ще изкажа недоволстото си от тази авиокомпания и ако имате право на избор, не ви я препоръчвам.
Имахме резервирани билети за отиване и връщане (СОФИЯ - Атина- Родос) 2 месеца преди датата на заминаване (купени в Родос). Една седмица преди полета се наложи да го отложим с няколко дни. Звъннах 5 дни предварително да  пренасроча датата, най-любезно ми обясниха, че са я сменили и няма никакъв проблем, таксата на билет е 16 евро. Трябваше да летим на 8.06, насрочихме за 12.06. На 9.06 на мен ми хрумна да звънна да проверя всичко ли е наред. И какво беше изумлението ми, когато по телефона служителката ми обяснява, че не сме се явили на полета и изобщо нямат регестрирано отлагане в компютрите #Crazy, същевременно полета ни за връщане  е анулиран.  #Crazy Вдигнах подобаващ скаднал, ами ако не се бях обадила и директно си отидехме на летището на 12, а пътувахме и с детето #Cussing out Служителката само мънкаше и повтаряше, че имали някакъв проблем с пц. Вече ме била регистрилала за 12, но таксата ставала вече не 16 а 49 евро на билет, защото не сме се явили #Cussing out и на тях им излизало така. Бях бясна, звъннах на свеки в Родос, да отиде и там да провери дали наистина ще пътуваме на 12. След малко тя ми звъни притеснена и ми казва, че добре, че отишла в тамошния офис, защото нямало нищо променено и де факто тамошната служителка е направила резервацията за 12 #Cussing out. пак им звъннах на тия в офиса на летището и пак ги навиках, поне да си излея яда #Cussing out. И така - до полета им звънях всеки ден, да се уверя, че наистина ще литнем. Разбира се на летището в деня на полета платихме 108 евро за това, че не си бяха свършили работата #Cussing out
Самият полет мина добре, вътрешният Атина- Родос имаше 30 мин закъснение.
На връщане - дата на полета 30.06, отиваме на летището в Родос, минаваме контроли и чакаме, полета беше в 13.30. До 14ч. абсолютно никаква инфо за него, в 14.20 ни извикаша бързо на един от гейтовете, скъсаха ни билетите и ни прекараха през писктата на лентата за куфарите - взехме си багажа и разбрахме , че полета се отлага. Свекърите се върнаха на летището, че ние не разбираме въобще гръцки, да пренасрочват билетите. Можете да си представите какви скандали вдигнаха пътниците. Компанията или пренасрочваше за други полети за други дни или връщаше парите за билета. Успяхме да пренасрочим за след 2 дни и то благодарение на това, че бяхме с детето и ни обърнаха специално внимание.
Вътрешния полет пак беше със закъснение, този път 40 мин.

Та имате ли избор - нека тази компания бъде последната ви възможност!

П.П. Може би съм така разочарована, защото летях за 1 път и очакванията ми бяха големи, но все пак имайте едно наум! Peace