Мога ли да върна техника от която не съм доволна в Технополис............

  • 8 307
  • 5
  •   1
Отговори
  • Мнения: 187
Днес мъж ми е купил от Техномаркет колонки за комп.за 150лв,но като ги пуснахме в къщи нещо хич не свиреха добре,едни слаби,сдин кофти звук...........
След хиляди разправий с управителя той му е казал,че в понеделник може да смени колонките,но ние не сме доволни от отношението им и искаме да си получим парите обратно,за да си купим колонки от друг маг.за техника,където персонала ще бъде по-любезен!  #2gunfire
Въпроса е:можем ли да си получим парите обратно без замяна на стока и как става това?

Последна редакция: сб, 14 юни 2008, 22:17 от zaiche_dafi

# 1
  • Мнения: 428
Доколкото ми е известно в 3 дневен срок имаш право да върнеш стоката.

# 2
  • Мнения: 5 241
По принцип можеш, трябва да пазиш кутията, гаранцията и касовата бележка. Но пари няма да ви върнат, а ще си вземете друга стока за тези пари. Ние върнахме едно двд и си избрахме друго  Peace

Опс, съжалявам сега се сетих, че ние го бяхме купили от Техномаркет.

Последна редакция: сб, 14 юни 2008, 22:54 от Radina

# 3
  • в света на неограничените измерения
  • Мнения: 254
Мисля, че след много разправии и скандали ще ви върнат парите, но определено не го правят с желание.
 Преди време купихме скъп плазмен телевизор . Специално питахме консултантите за една определена опция дали я има./синът ми държеше на нея/. Отговориха - да ама разбира се.
Закарваме го в къщи, разопаковаме го и установяваме, че са ни излъгали, или просто те самите не са знаели какво ги питаме. Което отваря въпроса за компетеннтната подготовка на консултантите.
Върнах се обратно в магазина. Скандали. Те твърдят, че имало, аз твърдя, че са неграмотни.  Голямо късане на нерви. Върнахме телевизора. Те ни върнаха парите. Но беше кошмарно изживяване.
Мисля, че сега по новите европески регламенти, които сме длъжни да спазваме. Стока до 3 дни може да се върне.

# 4
  • София
  • Мнения: 1 951
сЛУчВАЛО  МИ  СЕ  Е.бЕшЕ   ПРЕДИ  чЕТИРИ  ГОДИНИ.За  по  дребна  техника.Рекламацията  ми  беше  още  същия  час.Не  поддържаше    опцията  ,за  която  броих  парите.Първо  ми  го  смениха  с  доплащане.След  три  часа  се  връщам,че  и  този  апарат  не  е  с  нея.
Казаха  ми,че  пари  няма  да  ми  върнат.а  трябва да  си  избера  друга  техника,и  ПОНЕЖЕ  отидох  на  другата  каса,се  наложи  да извадят  парите и  ми  ги  дадоха.ОТИДИ НА  ДРУГАТА  КАСА>Само  тогава  може  да  си  вземеш  паричките.Това  е  от  опита  ми  в  Технополис  -Младост  4.Оттогава   не  пазарувам  там.Имаха  отвратително  отношение.

# 5
  • Мнения: 187
И ние вече не бихме пазарували от там.Лошото е,че това беше в събота вечер и утре ще се разправяме пак.Държа да си получа парите,не да подменям глупавите им колонки с друго.Само,че не знам как да си отстоявам правата(ако имам изобщо такива)ако ми кажат че няма да ми дадат парите-как да си ги получа обратно??
Колкото до компетентността на служителите-миналата година ни продадоха климатик и уж изчислиха помещението и хладилниците,а след като дадохме и 200лева за монтаж се оказа че не е достатъчно мощен.................................нямам думи
 #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт