Кърмене и Фервекс

  • 2 764
  • 12
  •   1
Отговори
  • Мнения: 63
Разболявам се....кажете ми съвместими ли са двете?!

# 1
  • Плевен
  • Мнения: 854
Аз съм пила, лекарката ми каза, че може. то е на основата на парацетамола, а той уж не вреди на бебето, въпреки, че малка част от него преминава в кърмата. Също и Тайлол хот съм пила. Няма страшно. По-добре да пиеш за да не се влошиш, че после още по-лошо. Стягай се!

# 2
  • Мнения: 4 966
Аз съм пила и Колдрекс. Много добре ми действаше за сваляне на температурата.

# 3
  • София
  • Мнения: 12 094
Кърмачките могат да пият  парацетамол, но във Фервекс-а има противоалергични добавки, за да спре по- лесно хремата и те причиняват сънливост. По тази причина, според мен, е по- добре да не се рискува. Погледнете в библиотеката има сайтове за съвместимостта на лекарствата и кърменето. Можете да опитате някое хомеопатично лекарство- те повечето не вредят на бебетата.

# 4
  • Мнения: 3 157
Кърмачките могат да пият  парацетамол, но във Фервекс-а има противоалергични добавки, за да спре по- лесно хремата и те причиняват сънливост. По тази причина, според мен, е по- добре да не се рискува. Погледнете в библиотеката има сайтове за съвместимостта на лекарствата и кърменето. Можете да опитате някое хомеопатично лекарство- те повечето не вредят на бебетата.
Peace


..или само парацетамол и горещи чайчета(само не мента,че намалява кърмата),много течности или пък ако е толкова зле изцеди кърма пий нещо си там и на следващото хранене не го кърми,а му дай изцедената кърма.

# 5
  • Мнения: 146
Тойе на основата на Парацетамола, така че може да го пиеш. Няма страшно и аз съм пила

# 6
  • Мнения: 3 157
Тойе на основата на Парацетамола, така че може да го пиеш. Няма страшно и аз съм пила