На колко години родихте детето/децата си?

  • 11 363
  • 160
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 708
Тъй като пред мен стои този въпрос бих искала да чуя вашите истории. аз съм студентка, уча в медицински университет и не знам дали бих могла да съчетавам дете с образование. от друга страна пък, когато завърша е още по-неудобно да пропусна 1 или 2 години от евентуалната кариера. споделете вашия опит!  Hug

# 1
  • по пътя на светлината
  • Мнения: 2 290
На 31 ,но това е индивидуално,ако има кой да ти помага за бебока ,защо не. Simple Smile

# 2
  • София
  • Мнения: 4 966
На 22.
И аз мислех като теб,че ще мога да съчетавам ученето с бебето,но не стана така,както го бяхме замислили.
Прекъснах временно...
Сега ми остават още 2 години университет,ако не ми е минала давността.

# 3
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Първото на 22г. - не беше планувано, но желано. Прекъснах една година и след това си изкарах още две студентство. Все си мисля, че можеше и да почакаме малко с детето, но не съжалявам.

# 4
  • Мнения: 177
Първото на 28 и мислех ,че съм доста закъсняла.

# 5
  • Мнения: 1 312
На 29 родих.
Тогава узрях за идеята така да се каже.
Преди това все си мислех,че ми е рано.
Второ евентуално планирам след около 2 години...

# 6
  • Мнения: 4 187
На 24г. Първо завърших университета, после поработих и така.... Не мога да си представя учение , изпити и бебе.

# 7
  • Мнения: 4 068
На 26, но ако зависеше от мен щеше да е много по-рано. Ще ти е трудно с медицина и дете/мъ ми учи стоматология и виждам какво му е с ученето и малката покрй него/, но ако имаш желание и мотивация ще се справиш. В момента работим за второ, но да видим кога ще стане.

# 8
  • Мнения: 5 577
Да има млади родители е голяма гордост за едно дете. Аз съм казала на мъжа ми каквото народя до 27, после да не ме търси. Не си представям на 30 години тепърва да ставам майка,  да сменям памперси и да бъркам пюрета. На 30 год. детето ми ще е поне първи клас.