Бригадири и Бригадирки

  • 2 826
  • 33
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4 447
Ходили ли (ли ли лили ли) сте на Бригада?

Каква?

Аз съм била на студентска в хАмериканските щати преди 3г почти. В Мичиган - Макинак Ай … 98;нд.

На Бригада от едно време не съм била.

Имам много добри и много лоши спомени. Много опит натрупах в различни аспекти. И впечатления всякакви. Не съжалявам изобщо. Доволна съм от себе си.

Вашите истории какви са?







Последна редакция: ср, 10 окт 2007, 13:11 от анче_мамче

# 1
  • Мнения: 4 726
 Не хванах времето на бригадите, малка съм била  Mr. Green

# 2
  • Мнения: 7 474
Не хванах времето на бригадите, малка съм била  Mr. Green

И аз  Mr. Green

# 3
  • Мнения: 10 758
Е, аз понеже съм дърта, съм ходила на бригада(че и на военно даже).
Кви спомени ли?
Хъм...
по-добре да не пиша.....иначе трябва да се сложи червения знак, забранено под 18.

# 4
  • Мнения: 4 726
Само съм чувала за тия бригади, интересно ще ми е...наистина. Разкажи моля те, памук брала ли си?

# 5
  • Мнения: 4 473
Ходила съм, ама не в чужбинско, а у нашенско. Ученическа. Малини и капини съм брала. Плащаха 20ст на щайгичка/касетка от онези плитките. Весело беше.  Crazy

# 6
  • Мнения: 431
Брала съм чушки и памук.  Crossing Arms

# 7
  • Мнения: 2 716
Хванах последния влак, но ДА, ходих на бригарда. А военното хлопна врати точно под носа ми  #Cussing out
С първата заплата си купих китара  Peace

# 8
  • Мнения: 1 400
Охоооу, и още как! Хванах ги отвсъде. То не бяха ягоди, то не бяха ябълки, а най-гадната беше на ...лук Sick В една консервена - белехме лук. Супер гадно! А най- веселата беше на ябълките (бях 1-2 курс някъде Wink)  Та така.
От къде пък ти щукна таа тема? newsm78

# 9
  • Майничка
  • Мнения: 12 575
Уха! И на бригади и на военно. Даже и като студентка хванах една бригада (водеше се трудов семестър Joy).