Заглавие на курсови проекти по Приложна механика и Аутокад?

  • 3 281
  • 18
  •   1
Отговори
  • Торонто/Сливен
  • Мнения: 1 902
Знам, че има много инженери във форума, така че моля, помагайте. Трябват ми заглавия на курсови проекти по горните предмети. Само  заглавията, нищо повече.
Мерси много на всички! Hug

# 1
  • Мнения: X
Бих ти помогнала, но не съм инженер и не мога да разбера какво точно ти трябва.

# 2
  • Мнения: 1 299
Хммм...какъв курсов проект с AutoCAD????
Нещо да се начертае с AutoCAD ли?

# 3
  • Мнения: X
Доуточни или дай някакъв пример.

# 4
  • Мнения: 1 299
Бих ти помогнала, но не съм инжинер и не мога да разбера какво точно ти трябва.

аз съм инженер и пак не разбрах

# 5
  • Торонто/Сливен
  • Мнения: 1 902
Съпругът ми е инженер химик и по въпросните предмети правехме и курсови проекти, на които обаче не помним темите. Но въпросните проекти са включени в академичната му справка като отделни предмети. Сега той е в процес на приравняване на дипломата си в Канада и му трябват някакви теми за курсови проекти по тези дисциплини, защото могат да му ги поискат (наименованията, не разработените проекти). В това се състои въпросът. Не му трябват нито изчисленията, нито етапите, през които минава проектът, само някаква тема. Надявам се да съм обяснила разбрано.

# 6
  • Мнения: 1 299
Хммм, аз не съм имала такива проекти... Някой, който е завършил специалността на мъжът ти да каже

# 7
  • Мнения: X
Съжалявам, но и аз не мога да ти помогна;ако трябваше да се начертае нещо-да.

# 8
  • Торонто/Сливен
  • Мнения: 1 902
Да, пазим си лекциите и по двата предмета (щото и аз съм инженер-химик), но не и проектите. Сигурно сме ги дали на някой. Питахме бивши състуденти, ама те пък съвсем нищо не пазят, затова реших да попитам и тук.

# 9
  • Мнения: 369
Наде, аз бих пуснала една търсачка за подобните специалности в тукашните университети и евентуално колежи. Не може да не излезе някой assignment, който ще звучи по-правдоподобно и разбираемо отколкото бълг. му вариант.  Peace

# 10
  • Торонто/Сливен
  • Мнения: 1 902
Вале, в краен случай и така може да направим.

# 11
# 12
  • Мнения: 2 199
 Mr. Green
моя тема  Hug ами моя колежка скоро си прави на AutoCad проект за ел. мрежа в Белене Simple Smile
Проектиране на ел. мрежа в Белене  #Shocked това помага ли

# 13
  • Торонто/Сливен
  • Мнения: 1 902
Мерси и на Анджелина и Айля. От руските сайтове може да изскочи нещо. Wink

# 14
  • Мнения: 3 521
Аз преподавах АКАД. Пускам ти програмата - по всяка точка имаше разработване на курсов проект - имената им бяха съответно като на точките Wink

ПРОГРАМА

Компютърна графика - AutoCAD 2000

1.   Общи сведения за системата AutoCAD. Предназначение,            2ч.
версии, хардуерни изисквания.предимства и недостатъци.
2.   Стартиране и спиране на системата. Главно меню. Падащи          2ч.
менюта, ленти с инструменти. Диалог между системата и
потребителя. Отваряне на съществуващ файл. Общофункцио-
нални команди - END, QUIT, SAVE. Извърщване на промени.
Записване на чертежи под друго име или тип чрез SAVEAS.
Създаване на нов чертеж - команда NEW. Отваряне на
няколко файла. Използване на шаблони (template) файлове.
Използване на SAVETIME.
3.   Основни понятия. Координатна система, чертожни мерни          2ч.
единици, мащабиране. Установяване на размерите на
чертожния лист при зададен размер на обекта. Команда
LIMITS - задаване на границите на чертежа. Използване на
диалоговия прозорец DRAFTING SETTINGS(DDRMODES).
Задаване на разстояния и координати - абсолютни,
относителни, правоъгълни, относителни полярни.
4.   Средства, подпомагащи създаването на моделите:            2ч.
- използване на мрежа - SNAP (долепяне): задаване на
интервал, аспект, завъртане, включване/изключване;
- използване на видима мрежа  - GRID: задаване на
аспект, стил, включване/изключване – диалогов  прозорец
DRAFTING SETTINGS;
- работа в ортогонален режим - ORTHO;
- обектово прикрепяне - OSNAP и APERTURE;
- използване на Polar Tracking и Polar Snap
- използване на филтри за избор на обекти;
- работа с прозрачни команди.
5.   Основни графични примитиви - линии - LINE, дъги - ARC            6ч.
(опции 3Points; S,C,E; S,C,A; S,C,L; S,E,A; S,E,D; S,E,R; T,T,R;
 T,T,T),  окръжности - CIRCLE, следи - TRACE, пръстени - DONUT,
плътни фигури - SOLID, лъчи - RAY, безкрайни линии - XLINE
(опции  HOR, VER, BISECT, OFFSET),  изписване на текст - TEXT,
DTEXT, MTEXT (MULTILINE TEXT). Задаване на текстови стилове -
команда STYLE, диалогова кутия TEXT STYLE. Редактиране на
текст - DDEDIT.
6.   Команди за визуализация:                        2ч.
- мащабиране - ZOOM (ALL, WINDOW, EXTEND, PREVIOUS,
DYNAMIC, CENTER, SCALE, REALTIME);
- местене на прозореца PAN(REALTIME, POINT);
- опции на прозореца AERIAL VIEW;
- пречертаване на изображението - REGEN, REDRAW.
7.   Избиране на обекти в AutoCAD                     2ч.
– избор на обекти преди команда – “съществително/глагол”;
– ограничения при избор “съществително/глагол”;
- видове избор на обекти: WINDOW, CROSSING, WINDOW
POLYGON, CROSSING POLYGON, FENCE.
8.   Основни команди за редактиране на графични примитиви:         8ч.
- команди за копиране - COPY, местене - MOVE,
многократно копиране - ARRAY(RECTANGULAR, POLAR),
огледално копиране - MIRROR, успоредно копиране -
OFFSET;
- команди за разтегляне - STRETCH, опции на командата
STRETCH;
- команди за промяна дължината на линия - команда
LENGTHEN ( опции - DElta , Percent , Total , DYnamic  ),
- команди за закръгляване - FILLET, свързване с линия -
CHAMFER, изтриване - ERASE, възстановяване - OOPS,
връщане назад - UNDO, прекъсване - BREAK.
9.   Редактиране с манипулатори:                     2ч.
- настройка на манипулаторите (системни променливи
GRIPS, GRIPCOLOR, GRIPHOT);
- разтягане, местене, копиране, мащабиране, завъртане,
огледално копиране с помощта на манипулатори.
10.   Някои основни чертожни техники:                   2ч.
- филтри при обектово прикрепяне(OSNAP);
- изчертаване на правоъгълници (RECTANG);
- изчертаване на правилни многоъгълници (POLYGON);
- използване на мълтилинии: MLINE (MLSTYLE, MLEDIT);
- опции за избор на обекти.
11.   Използване на слоеве и типове линии:                  2ч.
команди LAYER (-LAYER), DDLMODES и LINETYPE,
диалогова кутия LAYER & LINETYPE PROPERTIES.
12.   Създаване и управление на полилинии:                   4ч.
- чертане на полилинии - команда PLINE;
- редактиране на полилинии - команда PEDIT (опции
JOIN - свързване, EDIT VERTEX - редактиране на възли,
FIT и SPLINE - закръгление);
- експлодиране на полилинии - команда EXPLODE.
13.   Чертане в множество прозорци. Използване на незастъпени         4ч.
прозорци - команда VPORTS. Системна променлива TILEMODE.
Двумерно пространство - PAPER SPACE, моделно пространство -
MODEL SPACE и създаване на прозорци –команда MVIEW.
Показване на екрана на множество прозорци.  Редактиране на
застъпени прозорци. Команда VPLAYER.
14.   Използване на групи - команда GROUP. Групиране на             4ч.
обектите в блокове. Работа с блокови обекти, символи и
атрибути - команди BLOCK, INSERT, ATTDEF (DDATTDEF),
DDATTE. Мащабиране и ротация на вмъкнати блокове.
Приложение на блокове - команди EXPLODE, MINSERT,
DIVIDE, MEASURE, WBLOCK. Влагане на блокове.
Създаване на препратки към чертежи - XREF (опции
ATTACH - създаване на препратка, DETACH - премахване
на препратка). Постоянно свързване на чертеж, прикачен
като препратка - XREF(BIND), XBIND.
15.   Подобрение на чертежа - щриховки:                  4ч.
- команда HATCH;
- защриховане на сложни площи - опции на команда BHATCH.
16.   Оразмеряване. Оразмерителни стилове:                  4ч.
- оразмеряване на линейни обекти;
- оразмеряване на радиус, диаметър, ъгъл;
- мащабиране на оразмеряването;
- създаване на завъртени оразмерителни стилове.
17.   Разпечатване на чертежа на принтер(плотер),                2ч.
– преглед на настройките за печат – секции Paper size and
units, Drawing orientation, Plot area, Plot Scale, Plot offset, Plot
options;
- отпечатване с помощта на панели Layout;
- мащаб за отпечатване в работни прозорци Layout.
18.   Задаване на плотерни стилове                      4ч.
- плотерни стилове на цвят, стил на ъгли при съединяване
на линии и запълване;
- избор между таблици с цветови и именувани плотерни
стилове, създаване на цветови и именувани стилове;
- печат на няколко панела Layout.
19.   Конфигуриране на печатащото устройство:               2ч.
- добавяне на изходно устройство, редактиране на плотерна конфигурация, записване на Page Setup;
- съображения за хардуера на принтери и плотери.
- определяне на физическите граници на плотрер.
- намиране на координатното начало на плотер.
- записване на подготвения за печат чертеж във файл (plot file):
- пакетно отпечатване.                        

Общи условия

Активация на акаунт