Elternsgeld и Aufenthaltserlaubnis-помощ

  • 906
  • 10
  •   1
Отговори
  • Мнения: 19 269
Здравейте!

искам спешно да попитам може ли българин с Aufenthaltserlaubnis да взема Elternsgeld ? всички други условия се изпълнени.аз съм студентка и имам Aufenthaltserlaubnis. подадох молба преди два месеца.получихме,че документите са о.к.,но пари никакви.направихме отново запитване и днес ми се обадиха и ми казаха,че нямам право ,защото нямам Freizügigkeitsbescheinigung.
веднага отидох да питам в службата за чужденци и от там ми казаха,че това е чисто заяждане и че и двете неща са едно и също.просто са премахнали след 1.01.2005 Aufenthaltserlaubnis-а.кажете ми мога ли да направя нещо?от Bürgeramt-a ми казаха да подам жалба,но къде и ще донесе ли нещо?
благодаря ви предварително!

от Landesbank-ата казаха,че ако искаме може да направят молбата на името на мъжа ми и да изплащат на него парите.но това въобще не ни устройва,защото той работи.
ужасно съм ядосана. #Cussing out

Последна редакция: ср, 18 юли 2007, 17:25 от bubi0909

# 1
  • Мнения: 3 423
Ако човекът е гражданин на ЕС,
получава всичко, което получава
и един германец.
Aufenthaltserlaubnis е другото условие.
Надявам се, не го бъркаш с Бевилигунг.

Имаш право на пари!!!!!!! Гони си интересите!
Аз имам ерлаубнис и си получавам всичките пари!
На формуляра, който подавате, си пише изискванията.
Отказали са ти неправомерно.

Надявам се, взела си становището на Службата за чужденци
в писмен вид! Винаги изисквай отговорите в писмен вид!

# 2
  • Германия
  • Мнения: 8 084
Имаш право, аз съм студентка и получавам родителските, а мъжът ми - детските.

# 3
  • Мнения: 19 269
Лиска,да не би да получаваш пари по друг параграф.защото дори и с Aufenthaltserlaubnis може да получаваш пари ако
Ein nicht freizügigkeitsberechtigter Ausländer oder eine nicht freizügigkeitsberechtigte Ausländerin ist nur anspruchsberechtigt, wenn diese Person
1. eine Niederlassungserlaubnis besitzt,