магазин Хиполенд

  • 17 507
  • 113
  •   1
Отговори
доволни ли сте мами от магазин Хиполенд,  в събота бях там търсих подарак и останах  разочарована

# 1
  • Мнения: 10 982
Когато ходих за първи път, бях бременна и ми се стори, че има от всичко по много. Следващото ми посещение беше 2 месеца след раждането и тогава видях нещата в по-друга светлина.
На пръв поглед има много неща, но като тръгнеш да търсиш нещо излиза, че съвсем не е така. Когато избирах количка в наличност имаха само от най-обикновенните. По-скъпите само по каталог. За бебешките дрешки 0-6 м. - почти нищо, освен ританки и комплекти за изписване. Но за сметка на това имаха много и хубави дрешки за кукли.  Shocked
Виж, играчки има много и най-различни.

# 2
  • Мнения: 701
Ами аз се разочаровах доста!Разглеждайки сайта им бях останала със съвсем друго впечатление.

# 3
  • София
  • Мнения: 1 750
Като цяло съм доволна от магазина, по-големите покупки (кошарка, столче за хранене, количка)за госпожицата ни са от там. Но за дрехи и обувки не може да се разчита - изборът е ограничен.

# 4
  • София
  • Мнения: 790
Наистина имат много играчки. Но от дрехите аз лично не съм доволна. Никак не са качествени, пък и няма разнообразие. Влизаме да разгледаме,Рали обича да ходи там, но в повечето случай си излизаме с празни ръце или с някаква дребна играчка.

# 5
  • София
  • Мнения: 3 688
и аз не съм впечатлена,за магазин с тези големи размери можеше да има по-голям избор.Чувала съм познати които са недоволни и от обслужването.

# 6
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 458
Отвратителен магазин с отвратително обслужване/за магазина във В.Търново поне/

# 7
  • Варна
  • Мнения: 1 914
Във Варна Хиполенд е наполовина празен, избор има най-много на играчки и като гледаш цените, оставаш с впечатление, че ще купиш нещо по-качествено newsm78. Парадоксът е, че всъщност с малки изключения, същите играчки ги има на доста по-ниска цена (дори когато пазаруваш на дребно) в складовете за китайски такива. За обслужването - какво да кажа, където се обърнеш продавачи, пък или не знаят или ... , абе въобще не са ентусиазирани да продадат нещо.

# 8
  • Мнения: 10 982
Отвратителен магазин с отвратително обслужване/за магазина във В.Търново поне/

Да, аз говорех за този в МОЛ-а.

# 9
  • Мнения: 6 164
Доволна съм. Какво те разочарова?

# 10
  • Мнения: 711
Аз съм ходила само в този, който е в Сити центъра и аз не съм особено очарована. Някакси не ми се струва добре подредено ли, де да знам  newsm78

# 11
  • София
  • Мнения: 3 688
Аз съм ходила само в този, който е в Сити центъра и аз не съм особено очарована. Някакси не ми се струва добре подредено ли, де да знам  newsm78
ако отидеш в този който е до Метро Люлин ще останеш още по-разочарована

# 12
  • София
  • Мнения: 1 424
въобще не ми хареса - хем разхвърляно, нагъчкано и беден асортимент Sick

# 13
  • Мнения: 741
И аз не съм доволна,а персонал изобщо не е наясно какво продава

# 14
  • Мнения: 8 505
Посредствен магазин,не предлагат нищо кой знае какво.Дрехи не съм купувала (не ми е харесало нищо),а играчките-на пръв поглед са много,но ако търсиш нещо определено се оказва,че почти няма избор.

# 15
  • Мнения: 2 663
Посредствен магазин,не предлагат нищо кой знае какво.Дрехи не съм купувала (не ми е харесало нищо),а играчките-на пръв поглед са много,но ако търсиш нещо определено се оказва,че почти няма избор.
И моето мнение е такова!Вчера влезнах , след като не бях ходила от отварянето му ( тогава пак нищо не си харесах) и обикалях, обикалях и нищо......................нито за сина ми , нито за очакваното бебе.........едва ли ще отида пак

# 16
отвратителен бил хиполенд...Отвратително е, че толкова играчки накуп няма събрани никъде в България....китайски боклуци били ...ама на световни марки. Нямало било избор за бебетата....къде другаде има по-голям? Отвратително е, че се усмихват момичетата...може и да не са винаги компетентни ама се стараят...Отвратително е че е просторно и светло, че има детска музика, че децата си играят свободно и никой не им се кара...Ми дайте да го затворят тоя гаден Хиполенд и да си пазаруваме в кварталните гаражи тогава...

# 17
  • Мнения: 4 053
Leonesa,ти,душа,май си ходила само в този детски магазин,
или имаш нещо общо със собствениците  newsm78


а,иначе по темата,
и аз не съм впечатлена особено  Rolling Eyes

# 18
  • София
  • Мнения: 1 750
Съгласна съм с Leonesa - вътре наистина е просторно и светло и децата могат свободно да пробват столчета, колички, гърнета, люлки, играчки... Това наистина е предимство. Момичетата в Хиполенд в Скай сити наистина са много сладки, досега не съм попадала на намръщени и нелюбезни. Но за сметка на това и двата пъти, в които ходихме в Хиполенд в Люлин, девойките бяха меко казано сърдити на целия свят, а това определено отблъсква. Аз лично предпочитам да ходим в този в Скай сити точно заради по-милото отношение на персонала.

Аз съм ходила само в този, който е в Сити центъра и аз не съм особено очарована.

Бъркаш, в Сити центъра няма Хиполенд. Може би имаш предвид този в Скай сити, в Гео Милев.

Leonesa,ти,душа,май си ходила само в този детски магазин, или имаш нещо общо със собствениците  newsm78
А защо някой трябва да е близък със собствениците на даден магазин, за да го харесва  newsm78

# 19
  • Мнения: 3 634
Аз мислех за Шушето да купим основните неща от там. Главно защото имам възможност за сериозна отстъпка, но не съм го разглеждала старателно. Ще пиша след 2 седмици с подробности.

# 20
  • Мнения: 4 053
А защо някой трябва да е близък със собствениците на даден магазин, за да го харесва  newsm78

начина,по който се изказа Leonesa за магазина е единственото нещо,което ме наведе към тази мисъл  Wink

може да е просторно,светло,да има "световни марки",и да са пуснали детски песнички,
но,за мен има много по-добри магазини,с по-добро обслужване,с по-приятна детска музика,
и наистина с избор на добри и качествени стоки  Hug
...........мир   Peace

# 21
  • Мнения: 40
Аз мили момичета, се сещам само за едно- ако ти си груб, не се усмихваш и не поздравяваш, когато влезеш в някой магазин, какво трябва да очакваш... Държа се любезно и до сега не съм имала проблеми, т. че всичко е normal щом не си забравил да се сържиш човешки.

# 22
Не съм твърдяла че няма други добри детски магазини. И слава богу че имаме избор.Обаче много се дразня като се опитваме вечно да търсим лошото и кусурите, а да не забелязваме хубавото...

# 23
  • Мнения: 1 925
Когато ходих за първи път, бях бременна и ми се стори, че има от всичко по много. Следващото ми посещение беше 2 месеца след раждането и тогава видях нещата в по-друга светлина.
На пръв поглед има много неща, но като тръгнеш да търсиш нещо излиза, че съвсем не е така. Когато избирах количка в наличност имаха само от най-обикновенните. По-скъпите само по каталог. За бебешките дрешки 0-6 м. - почти нищо, освен ританки и комплекти за изписване. Но за сметка на това имаха много и хубави дрешки за кукли.  Shocked
Виж, играчки има много и най-различни.
И аз съм на това мнение. По време на бремеността направихме пазар за 1000 лв. там, купихме си количка - последната на Чико, иначе по каталог. Като цяло наистина изглежда, че имат много неща, но в същност не е така. Naughty

# 24
  • София
  • Мнения: 1 750
Мони*, нормално е да имаме различни мнения, важното е спора да е конструктивен.
Мир, разбира се  Peace

# 25
  • София
  • Мнения: 1 424
отвратителен бил хиполенд...Отвратително е, че толкова играчки накуп няма събрани никъде в България....китайски боклуци били ...ама на световни марки. Нямало било избор за бебетата....къде другаде има по-голям? Отвратително е, че се усмихват момичетата...може и да не са винаги компетентни ама се стараят...Отвратително е че е просторно и светло, че има детска музика, че децата си играят свободно и никой не им се кара...Ми дайте да го затворят тоя гаден Хиполенд и да си пазаруваме в кварталните гаражи тогава...
не съм съгласна с теб. освен хиполенд има още големи магазини, в които можеш да намериш всичко накуп, а не да ходиш по гаражи. например пигис хаус е много по - добър вариант за мен. или малечко Hug

# 26
  • Мнения: 47 898
живея точно до скай сити и често посещавам хиполенд по тази причина
ами никога не съм купувала дрехи от там, но сме купували доста играчки, музикална колаи др неща, има избор на играчки-бебешки, барбита, коли и др подобни, но персонала е любезен но много неориентиран, не знам как за толкова време не се научиха на елементарни неща, като видове шишета, марки и видове коли и т н които продават всеки ден...да не говорим че още не сме си получили картата за 3 % отстъпка от нова година насам...ама карай
за площта си магазина няма много стока, но е чист, има изложени много неща като пързалки, надуваеми центрове, къщички, които ги няма на други места, но з цените мога да кажа че са умерени но не и ниски

# 27
  • Мнения: 6 164
Аз си получих картата, че и я активирах. Тъкмо ни трябваше ново столче за кола и ни дойде идеално. Laughing
А и на всичко отгоре си забравих картата на касата  ooooh! и след цели 2 дни се усетих, че ми я няма, а те ми я прибрали.
Харесва ми, може би зависи кой за какво е ходил. Търсих обувки - намерих супер яки на Бенетон, влюбих се, хубаво боди му купих, столчето е перфектно, играчки... Аз поне, каквото съм търсила съм намерила. Може да е чиста случайност. Определено ако отидеш 3 пъти за нещо и все го няма, ще решиш, че е скапан магазин. Не бих го превъзнасяла, но не мога и да кажа нещо лошо. Магазин, като магазин. Може би прекалено често ми се цупят в бебешките магазини и затова там ми е харесало. Никой не ме засреща на врата с мазно и същевременно отегчено "Какво ще обичате?"...
И не съм на процент, да не се усъмни някой. Само клиент съм. Хе-хе. Laughing

# 28
  • Мнения: 1 925
И ние имаме карта за отстъпка, ама ми е много инатересно какво правиш с тия 3%  newsm78 - Нищо hahaha
не съм съгласна с теб. освен хиполенд има още големи магазини, в които можеш да намериш всичко накуп, а не да ходиш по гаражи. например пигис хаус е много по - добър вариант за мен. или малечко Hug
Абсолютно съм съгласна. Пигис-а е класа над Хиполенд.  Peace В Хиполенд например е пълно с гадни китайски колички тип "бертони", "чиполино " и 2-3 хубави тип "Пег-Перего" и "чико", докато в Пигис-а има много повече избор на качествени стоки.  Peace

# 29
  • под жаркото слънце
  • Мнения: 2 565
Оттам малко след откриването купих за племенника ми люлка. След това колкото пъти вляза - нищо не си харесвам.

# 30
  • София
  • Мнения: 4 585
Аз един път съм пазарувала оттам и съм доволна от покупките си като цяло.
Магазинът ми харесва, доста добре зареден е, персоналът е учтив 9поне аз като съм ходила).

# 31
  • Мнения: 2 039
НЕ,не съм доволна!!! Направо съм възмутена  newsm11  Не стига,че е по-скъпо от навсякъде другаде,ами и персоналът е пагубен за бизнеса им.Най много се втрещих преди 3 месеца,когато търсех лятна количка.Отидох там с надеждата,че в един голям хипермаркет има всичко и търсех Пег Перего Ариа.Когато влязох,установих,че те НЯМАТ в наличност маркови колички с изключение на един древен модел на Чико и един-два на CAM.Попитах една служителка защо нямат повече излижени колички,а те ми отговори,цитирам:"Много ясно,бе,госпожо,че скъпите колички не са изложени!!!Ми,няма много желаещи за тях,за туйх са по каталог!!!Вие какво си мислите???" И така,след като тази госпожица ми се скара,отидих и си купих количка от друг,конкурентен магазин!Хехе  hahaha

# 32
  • Мнения: 22
А кьде вьв Варна е Хиполенд?

# 33
  • Мнения: 255
аз пък не обичам да ходя в магазини тип Била или Метро а тези и двата са от този тип. Предпочитам по малки магазини с повече качествени стоки в тях а не просто стоки. а и винаги съм предпочитала вниманието от страна на персонала може да е за пет минути но непременно да бъде отделено за моето пазаруване, а това се постига само в по- малките магазини. Желая на всички приятни емоции по време на пазара за децата ни няма значение къде го правим.

# 34
  • Бургас
  • Мнения: 1 470
Здравейте момичета.
Аз нямам намерение да се крия че съм служител на фирмата,но ме провокирахте да напиша нещо което сигурно всички ще сметнат че е пристрастно но не е така със сигурност.
Относно магазина ще кажа че хората се опитват да е много зареден но не със супер скъпи и недостъпни стоки а с такива за всеки джоб защото в България все още преобладават хората с ниски заплати и им е по добре да си купят от така наречените гадни колички на Бертони,Чиполино и Кангаро отколкото супер скъпите за тях пег перего,чико,кам и др.
За играчките има много и разнообразни и събрани на едно място е не може да имат всички играчки на света.
За дрехите съм съгласна има какво да се желае но за обувките смятам че са доста добре.
Лично в нашия магазин има кой да ви каже всичко за шишета и беберони че и повече за другите магазини в страната не знам.
Изобщо това което мога да кажа е че всеки който влиза предубеден след такива теми няма да намери нещо хубаво вътре а все ще е недоволен
И наистина не мога да разбера кое в персонала ви дразни като политиката на фирмата е насочена точно към доброто обслужване и лично аз не съм чула колега да нагруби клиент камо ли дете,а има ужасни хора повярвайте ми.
Е аз не съм в момента на работа че си чакам третото дете но и за него с кеф си пазарувам от там като се има в предвид че в Бургас магазина е най малък.

# 35
  • Мнения: 374
А кьде вьв Варна е Хиполенд?
Хиполенд във варна е в Пикадили - Практикер на първия етаж./ или приземен се води/.
А по темата аз също не съм доволна от зареждането на магазина. Ходили сме за най-различни неща, но почти никога не сме излизали с търсената стока. А пък няколко дни преди коледа стилажите им бяха почти празни, останах изумена, когато отидохме #Crazy.Ами че то ако за Коледа не си направят сметката да заредят както трябва, кога през останалото време от годината ще имат такъв оборот!
Относно играчките - да, има голям избор, но разни китайски играчки, които ги има и в доста други магазини, тук са на доста по-висока цена.
Забелязяла съм, че има богат избор от колички, които се търсят масово, но тези колички/ние също сме с такава/ ги има във всички детски магазини. За шишетата, бибероните, ваничките за къпане и др. се отнася същото.

# 36
  • Мнения: 2 039
Mira(vatan1919) ,ясно ми е защо има само от масовите колички,но мен ме доядя за отношението и некомпетентността на въпросната служителка!Както и да е,възможно е само във Варна да е така  Peace Все пак,със сигурност ме изгубиха като клиент  Wink

# 37
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 458
Сега и аз,ще обясня защо не съм доволна от търновския Хиполенд и ако ще 100 служителя на фирмата да ми се включат пак ще ми е същото мнението!Отивам декември месец миналата година и питам дали може да ми се достави Куини Зап-разговора се провежда с управителката на магазина,която ми казва,че ще трябва да оставя капаро и така всичко е ок.Иска ми моб.номер и като говори с офиц.вносител ще ми се обади-така и не се обади.Отивам пак и я питам какво е станало,а тя милата просто не се сети какъв ангажимент е поела,като включи ми каза,че Неделчев и Неделчев нямат внос.Аз,се обадих на Неделчев и Неделчев и хората ми доставиха количката до вратата.
 Понеже всеки ден съм в МОЛ-а и знам,че в Хиполенд имаха каталог на Чико с играчките и решавам,че ще купувам муз.маса.Питам продавачките може ли да разгледам каталога-може,може,ама ,ако го знаят къде е,те милите,обаче не знаят и се оказва,че някоя от тях го била дала на някакъв клиент,ама останалите не разбрали.
 За добро отношение ще има да мечтая поне в този "елитен"магазин!
Ето това е от мен-дори за количката се обадих да се оплача и в централата в София,но явно не са особено заинтересувани как се работи в клоновете им!

# 38
  • Мнения: 366
Мнението ми е двустранно. Имала съм случаи да съм доволна, и да съм разочарована. Тъй като е най-близкия голям магазин до дома ми, често ходя там, особено за подаръци за рождени дни - в общи линии до сега все се намира какво да избера и да купя.
Друг е въпросът, ако отида конкретно да търся нещо, почти никога го няма - ясно е, че не могат да имат всичко, не ги упреквам.
Като обстановка, играчки и обувки горе-долу бива. Не съм доволна от частта за дрешки - каквото и да потърсех, все нямаха - едва ли съм толкова претенциозна.
Персоналът също е учтив и не съм имала проблеми, а дъщеря ми е истинска напаст като види много играчки на едно място Simple Smile.
Ще продължавам да съм клиент основно за играчки, но има още какво да се очаква от другите отделения.

# 39
  • Варна
  • Мнения: 176
Не обичам такива теми, но този път не мога да се сдържа. Персоналът в Хиполенд-Варна е под всякаква критика и оставам с впечатление, че това е фирмена политика. Пример от последното ми посещение там:
Търся столче за хранене - дървено с регулируема облегалка. След 15 минути обикаляне около столчетата успявам да ангажирам вниманието на една служителка. Питам я дали имат такова защото не виждам изложено. Отговаря ми, че имат но е в склада.
Аз: Мога ли да го видя?
Тя: Ами то е същото като ей онова там, само дето е по-голямо, дървото не е натурално а боядисано, май в синьо беше, регулира се облегалката, с друга тапицерия е и е малко по-скъпо.
Аз: А ще може ли да ми го покажете?
Тя: Вижте какво госпожо. То е разглобено, ако няма да го купувате за какво да го сглобяваме. Ако го купувате няма как да го носите сглобено, трябва после и да го разглобяваме. Голяма играчка е, няма да стане.

.....

Е, купих си го от друг магазин.

# 40
  • Бургас
  • Мнения: 1 470
Добре оставам с впечатлението че всеки си е формирал мнението на база неприятна случка.
Аз бях само продавач консултант не мога да кажа на управителите какви са им правомощията не е приятно обаче да не изпълняват ангажимент.
А специално за Варна мислех че там служителите са едни от най компетентните но може и да греша.
Няма да се меся повече,аз говорех повече като майка на две деца отколкото като служител имам много хубави неща купени от магазина и с удоволствие ходим там с моите деца но всеки си има критерии и изисквания не можем да сме еднакви.

# 41
  • Мнения: 2 096
толкова голям магазин и толкова малък асортимент.. уж всичко има а като търсиш нещо все го няма.. не ми допада..

# 42
  • Мнения: 3 356
На мен също не ми допада много.За цените на играчките-основнавната фирма там е Феликс Тойс-ще ме простите ,ама на София Прес е поевтини.Като цяло играчки пазарувам там-имам няколко любими фирми и все там си ходя.Що се отнася до дрехите-също има какво да се желае по линията качество-цена.Определено  предпочитам ,както казва по-нагоре една девойка, кварталните гаражи.Спечелили са ме като клиент и ги посещавам редовно,за разлика от Хиполенд.За обслужването-това е една дъъълга тема,която няма смисъл да зачекваме,че ще стане война накрая  Laughing

# 43
  • Мнения: 7 831
Моля, спрете с безсмислените спорове! Не ни създавайте излишна работа, имаме си достатъчно!

Лионеса, спри да апострофираш потребителите с различно от твоето мнение! Разбрахме какво е то, няма нужда да ни го натрапваш.

# 44
и аз за съжаление не сам доволна, купих някой неща,и останах страшно разочарована.Китайски стоки за съжаление!!!!!!!!!!!!!!!

# 45
  • Бургас
  • Мнения: 3 070
Аз специално съм много доволна от магазина им в Пикадили, Бургас. Имам супер играчки за дъщеря ми от там. И всичко досега ми е качествено. Освен това останах доста очудена, че държат по ниски цени от Метро например.
Тази пързалка

в Метро е 162 лв, аз я купих от Пикадили за 135. Отделно за рождения ден на дъщеря ми бащта ми й купи невероятна къщичка,

която също беше с около 40 лв по-евтина от същата в Метро. Верно е, че има и китайски боклуци, но в същото време има и супер неща. Музикалната маса на Чико също от там я взех. В магазините в моя "китен" град даже не бяха чували за нея.
И съм попадала все на мили момичета и момчета там!
Това е положението, аз съм доволна!  Grinning
Сега моля от Хиполенд на лични да ми поискате данните, за издаване на карта с отстъпки и бонуси за верни клиенти!  Mr. Green Mr. Green Mr. Green

# 46
  • София / Пловдив
  • Мнения: 8 119
Не съм доволна, ама хич  Crossing Arms
Не са коректни. Преди два месеца купихме от там на дребната двуетажна дървена къща, с пълно обзавеждане на 4 стаи - кухня, баня, спалня и хол. Великолепни миниатюрни мебели.
Да, ама само на макета в магазина  Close Кутията вкъщи беше с 2 стола, маса и счупен диван  Confused.
Добре че пазех касовата бележка, върнаха ми парите на секундата, с нацупени физиономии, все едно аз съм ги изработила. А обяснението беше "Ми така ги произвеждат вече".

# 47
  • Мнения: 705
Доволна. Имаме доста покупки от този в Скай сити - София. Повече харесвам играчките в Хепиленд - скъпи са, но ги харесвам. Не съм купувала още, детео ми е малко за повечето.

# 48
а бе вие хора няма ли с кво друго да се занимавате, само плюете, това не ми харесва, онова не ми харесва... Щом сте се захванали въобще да пишете по тази тема, значи все пак детските хипермаркети Хиполенд са ви впечатлили по някакъв начин. Дали с добро или с лошо, няма значение. Щом се споменава това е добре. Правите безплатна реклама на магазина, защото който и да прочете вашите мнения, малко или много ще се заинтригува и ще посети Хиполенд. А това е добре за мен, защото щом шефа е доволен и служителите са доволни. Мамчета, приятен ден! Mr. Green

# 49
  • Мнения: 1 045
Ами какво да кажа ... Купих комплект за изписване на Бебето за 67 лв и след няколко дни го видях на две места на цена 44 лв  Shocked То бива надценка ама са се поуляли нещо  Naughty

# 50
  • Мнения: 2 018
а бе вие хора няма ли с кво друго да се занимавате, само плюете, това не ми харесва, онова не ми харесва... Щом сте се захванали въобще да пишете по тази тема, значи все пак детските хипермаркети Хиполенд са ви впечатлили по някакъв начин. Дали с добро или с лошо, няма значение. Щом се споменава това е добре. Правите безплатна реклама на магазина, защото който и да прочете вашите мнения, малко или много ще се заинтригува и ще посети Хиполенд. А това е добре за мен, защото щом шефа е доволен и служителите са доволни. Мамчета, приятен ден! Mr. Green

 CrazyТи ме разби, ами нали ще го посетят хора, които не са идвали в магазина ти! Ама знаеш ли колко малко са това! И въобще има ли още? Това което твърдиш важи, но за някой непознат магазин! А Хипо, вече всички го знаем!  Joy Ето това вече си е антиреклама скъпа!

# 51
  • София
  • Мнения: 1 456
Ходили сме в Сити Центъра.
Наистина имат доста играчки, но обслужването е ужасно. Регистрирах се и получих картата им за отстъпки, но така и не разбрах на кой етап ще започна да пазарувам с отстъпка.
Ако се вгледаш можеш да откриеш нещо и при спалното бельо.
Аз от там купих доста красив обиколник от четири части.

# 52
  • Мнения: 311
Като цяло  съм доволна!Единствено там намерих 2 бр. столчета за кола в наличност, навсякъде все по една бр. от всичко!ходила съм в бургаският,в.търновския и варненския/от където ги взехме/.Особенно в Търново няма кой знае какъв избор,в София може .Вярно че има страшни обувчици на бенетон.

# 53
  • София
  • Мнения: 1 750
muzka1, в Сити центъра няма Хиполенд. Може би имаш предвид Скай Сити ?!?

# 54
  • На черешата
  • Мнения: 8 393
 Купували сме само играчки от там ,предварително се обадих да питам дали има това,което търся.Ами намерих,а никъде другаде нямаше. PeaceТ.е трябва да съм доволна. Hug

# 55
  • Мнения: 454
Аз съм поредната не особено доволна от Хиполенд. Ходих няколко пъти и така и не успях да си купя нищо. Персоналът не е особено заинтересуван да обяснява кавото и да е, още повече, че и не знаят много за стоките, които предлагат. Изобщо не останах впечатлена и след първото посещение, което беше специално за този магазин, влязох неколко пъти случайно, но нищо. Да не говорим за прословутите им карти за отстъпка, която така и не получих, но май не бях само аз. В София вече си има 3 любими магазина и изобщо не се занимавам да обикалям, защото знам какво мога да намеря там и какво обслужване ще получа.

# 56
  • София
  • Мнения: 3 688
Ооо това за картата такава глупости беше.Регистрирах се за въпросната такава преди нова година,е още ч чакам.До колкото разбрах намалението било минимално.....

# 57
  • Мнения: 927
Аз пък си получих картата и си ползвам намалението. Доволна съм и от обслужването.
Едно само не мога да разбера от написаното дотук - кой магазин ви харесва, след като този ,а и доста други, за които са отваряни теми, не задоволяват нуждите на една средностатистическа майка  newsm78
Обективно погледнато, за стандарта и размерите на БГ, хиполенд е доста сносен магазин.

# 58
  • София
  • Мнения: 771
Обективно погледнато, за стандарта и размерите на БГ, хиполенд е доста сносен магазин. [/color]

Наистина може да се нарече сносен, както и всички останали. Няма магазин, който да се хареса на всички клиенти. Друг е въпроса дали в една тема за конкретен магазин преобладават положителните или отрицателните мнения. В тази тема определено се забелязва тенденция от мнения и за четящите е полезна, защото могат да си направят някакви изводи. Още по-полезна би била, ако хората, имащи нещо общо с този магазин, взимат критиката предвид. 

# 59
  • София / Пловдив
  • Мнения: 8 119
... Още по-полезна би била, ако хората, имащи нещо общо с този магазин, взимат критиката предвид. 

Ха, дано! Но госпожата, която писа по - горе, даже е доволна от критиките.

# 60
  • София
  • Мнения: 1 456
muzka1, в Сити центъра няма Хиполенд. Може би имаш предвид Скай Сити ?!?

Права си! Имах предвид Скай Сити!

# 61
  • Мнения: 4 362


Доволна съм,основно в Пикадили-Бургас ходим.От дрехите-не съм възхитена,харесвам някой от предлаганите марки обувки и най вече също като Ладида играчките,скоро ни предстои обзавеждане със градински играчки и мисля че предлагат добри варианти на добри цени  Peace От отношението на персонала съм също доволна.

# 62
Добре хора, кажете ми какво искате - стоките да не са китайски и да бъдат евтини, да не би в "кварталните магазинчета" да са реномирани? Има CHICCO - ееее ама било скъпо, ми нали искаш да не е китайско - "хем ме сърби, хем ме боли".Както каза по-горе една жена "няма магазин от който всички клиенти да са доволни". Да опреква-това е в кръвта на българина! Само това мога да кажа. Аз лично съм много доволна от магазина - единствен с такав размер и асортимент! Не е ли така?

# 63
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 458
Като пише някой като гост ми е трудно да го приема на сериозно,но като една добра жена ще ти кажа какво искам-Уважение като клиент и проф.обслужване.Ще допълня,че свекъра и съпруга ми купили стол за кола,но момчето,което ги е обслужило не могло да им обясни как се оправят коланите и понеже и ние не се справихме,персонала от конкурентен магазин се справи.Ей,това искам!И понеже знам,че в търновския магазин са ми извадили постинга на ксерокс дано прочетат и този!

P.S.Държа да кажа,че от персонала на въпросния магазин има момичета,които са любезни и внимателни!

# 64
  • Мнения: 2 039
Добре хора, кажете ми какво искате - стоките да не са китайски и да бъдат евтини, да не би в "кварталните магазинчета" да са реномирани? Има CHICCO - ееее ама било скъпо, ми нали искаш да не е китайско - "хем ме сърби, хем ме боли".Както каза по-горе една жена "няма магазин от който всички клиенти да са доволни". Да опреква-това е в кръвта на българина! Само това мога да кажа. Аз лично съм много доволна от магазина - единствен с такав размер и асортимент! Не е ли така?
Не  Tired Нещата, които пишеш, са нелепи!

# 65
  • Варна
  • Мнения: 567
Аз не мога да разбера "гостите" какво са взели да го защитават този магазин! Елате във Варненския Хиполенд да видите каква гола вода е! Обслужване просто няма защото продавачките са заети да оправят клюки, стоката е под всякаква критика, аз ще имам такава площ на разположение и ще я използвам по този смешен начин, магазина е направо празен, а може да бъде най - добре заредения в града!
Ама то не става само с приказки трябва и акъл!

# 66
  • Мнения: 27 524
Бях преди няколко дни в този в Скай Сити. Не мога да кажа лоша дума, но почти не се предлагат там дрехи и обувки. Но всичко останало беше в изобилие, има огромен избор, момичетата бяха много любезни, хареса ми, пак бих отишла.  Peace

# 67
  • София
  • Мнения: 771
super, знаеш ли какво искат хората - искат като влязат в един детски магазин нещо да ги грабне. Детски магазини вече има под път и над път. Да се свържеш с вносителите и да докараш стоката в магазина е най-лесно. Това 90 % от магазините са го постигнали. Останалото е обслужване.

Не се съмнявам, че и сега магазинът има достатъчно клиенти, друг е въпроса, че с много малко усилия, могат да се спечелят много повече.

# 68
  • Мнения: 2 018
Добре хора, кажете ми какво искате - стоките да не са китайски и да бъдат евтини, да не би в "кварталните магазинчета" да са реномирани? Има CHICCO - ееее ама било скъпо, ми нали искаш да не е китайско - "хем ме сърби, хем ме боли".Както каза по-горе една жена "няма магазин от който всички клиенти да са доволни". Да опреква-това е в кръвта на българина! Само това мога да кажа. Аз лично съм много доволна от магазина - единствен с такав размер и асортимент! Не е ли така?
Хайде стига с това че било в кръвта на българина да Опреква, ами какво е в кръвта на американеца - да съди ли? Защото всички знаем как там си защитават правата гражданите!
А относно размера и асортимента, аз бих ти казала че не е важен размера и бройката  Mr. Green

# 69
  • Sofia
  • Мнения: 6 904
За пореден път тези дни ходих до магазина и купих играчка,която още вечерта се счупи.Все се заричам да не стъпвам там!Само китайски боклуци има!За сравнение играчките,които имаме от Вега тойс още са здрави,а също са китайски

# 70
  • София, България
  • Мнения: 2 222
не съм чела всички отговори, но и мойто впечатление е отрицателно. По принцип обичам да пазарувам в такъв тип магазини, обаче точно този изобщо не ми харесва. Предпочитам Пигис Хаус (до Константин Величков), въпреки, че и там напоследък нещо не намирам винаги каквото ми трябва!!!

# 71
  • Мнения: 335
нямам време да чета всички мнения назаде за въпросния магазин.
Но мога да кажа,че персонала е под всякаква критика,нищо не разбират от това което продават,незнаят елементарни неща за стоките,който са в магазина.
Никога това което търся го нямат,има толкова много място да го напълнят този магазин,а той е празен.

# 72
  • Мнения: 533
Но мога да кажа,че персонала е под всякаква критика,нищо не разбират от това което продават,незнаят елементарни неща за стоките,който са в магазина.
Никога това което търся го нямат,има толкова много място да го напълнят този магазин,а той е празен.
Peace

# 73
здравейте и от мен ! става дума за  магазина на хиполенд в Търново. не мога да кажа че магазина е толкова лош, или че е толкова добър също. както всеки магазин си има и хубави неща и  кусури също. пазарувам там редовно и ме издразни преди няколко дена като ходих отношението на една от продавачките . отивам към сектора на дрехите , и гледам една от продавачките , някакво пъпчиво момиченце, си стиска пъпките пред огледалото на пробната , направо се погнусих, стигам дотам , и я питам за едни детски шапчици, а тя представете си без да се обръща даже от огледалото ми измърмори нещо, направо побеснях Embarassed, на следващия ден пак отивам и гледам същото момиче седи на касата и с една ножица си подстригва косата, пак поизчаках да си платя покупките .това  са отделни случаи, но мисля че не бива да се допускат от магазин който претендира да е класен .

# 74
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 458
Аз,разбрах,че са им правили оперативка и ако,това,което казваш е истина просто думи нямам!
Аз,в този магазин по-вече няма да стъпя,не мога да проумея как можеш да си обсъждаш клиентите с цел това да им стигне до ушите,ама явно всичко е възможно!

# 75
  • по света
  • Мнения: 1 587
Ходих в Хиполенд Бургас този в Пикадили,ами то имаше два броя бодита за едногодишно дете.Най-евтините играчки на Чико другите бяха под всякаква критика изобщо останах тотално разочарована.

# 76
  • Мнения: 2 381
От там сме взимали само играчки и кошарата за игра.Доволни сме, няма от какво да се оплачим в случая Peace

# 77
Здравейте мили момичета!Много разочарована останах от вашите впечатления,но в същото време не очаквах да прочета нещо по различно...Няма да ви лъжа и ще съм честна с вас,като ви кажа че работя там и съм съгласна.според мен не персонала е виновен за незнанието си относно дадено нещо,а управителите,защото ако някой не ти обясни нещо подробно и както трябва,ти и да искаш няма как да го знаеш!!!!Относно дрехите-абсолютно съм съгласна с вас,просто те са под всякаква критика,никога няма това което търсят хората,или има но е скъпо или меко казано грозно!За обувките-според мен са много добре заредени има за всеи джоб и вкус,но често няма търсения от вас номер,нормално е!А за количките-да,прави сте,няма избор там-единствените хубави модели са на Чико и Пег Перего,но за съжаление има всякакви боклуци,като се започне с Бертони-най-скапаните колички за мен!!!!!Като цяло магазина е голям,но претрупан,на пръв поглед,а като се вгледаш няма кой знае колко стока!Значи...относно персонала,има и приветливи момичета,има и такива които нямат желание да ви обслужат и на всичкото отгоре не обясняват като хората!!!Според мен има наистина компетентни служителки,стига да попаднете на тях!Но ако наистина не ви харесва в Хипото-не ходете,защото определено има и други по хубави магазини!Това е от мен,до скоро!

# 78
  • Мнения: 2 891
Тази верига магазини е пример, как с много пари за инвестиции, правиш нищо и половина.

# 79
  • Мнения: 467
Аз съм със смесени чуства. Ходила съм няколко пъти, като обстановка е приятно. Обслужването - зависи на кого попаднеш. В Скай сити-то има един младеж на касата, който опрделено с голям кеф бих разпертушинила на тема обслужване. Дрехите - няма да коментирам, достатъчно е казано и е вярно. Обувките... има хубави, но за съжаление бързо изчезват и номера, и модели:-(( Изглежда претрупано от стока, но наистина като се затърсиш за нещо конкретно, обикновено - липсва:-((Цените са по-високи - нормално е все пак са в МОЛ. В крайна сметка - въпреки, че не съм очарована го посещавам отвреме навреме- обикновено само, за да проверя дали поредното нещо го няма... Мисля, че всички негативи се дължат на мащаба. Това е верига и то за големи магазини... и от там нещата куцааат. Стоките бръзо свършват(специално за обувките), персонала е неинформиран, не особено мотивиран и заинтригуван.... и клиентите не са доволни както се вижда.
Държа да отбележа, че имам близка, работеща в централата и познати на управленско ниво. Което не прави мнението ми  положително... по-скоро реално. Thinking

# 80
  • Мнения: 2 039
Цените са по-високи - нормално е все пак са в МОЛ.

Напротив, точно защото са в МОЛ, трябва да са по-ниски от другаде  Wink

# 81
Не е така,мила,защото точно в такива търговски центрове е нормално да е скъпо,това не ти е кварталния магазин все пак!И освен това във всички МОЛ-ове както ги наричате,е скъпо!Явно са решили че са някакви луксозни търговски центрове и затова може да има такива високи цени!А колкото да Хиполенд специално-да,наистина има скъпи неща там,но кое в днешно време е евтино,все гледат да ни одерат кожите!!!

# 82
  • Мнения: 2 039
flower86   , не мога изобщо да се съглася с теб  Naughty Напротив-кварталните магазини са по-скъпи от големите маркети(пример-Пикадили). Не намирам Сити-центъра за много скъп-нали не очакваш една дреха на известна марка да струва колкото парцал от Илиянци?За всеки влак си имапътници  Peace Да не говорим, че в тези големи центрове правят добри намаления, от които можеш да си вземеш нещо готино за прилична цена  Wink  bouquet

# 83
  • София
  • Мнения: 2 896
И аз съм ходила няколко пъти. Последно миналата седмица харесах едни сандалки за Ема, но нямаше номер, а така се зарадвах, защото бяха намалени с около 20 лв. Нищо, ще ги търся другаде.
Наистина има още доста какво да се желае и що се отнася до зареждане и естествено до обслужване.
Явно са решили вси пак по някакъв начин да стимулират продажбите, защото видях, че предлагат колички на изплащане, а това е доста удобно, имайки предвид, че си е доста голяма сума да изкъраш наведнъж, особено когато имаш да пазаруваш още сто неща около бебето.

# 84
  • Мнения: 1
Аз съм майка на две деца. Редовно пазарувам от Хиполенд В.Търново.Бих искала да изразя искрена благодарност на служителите в магазина.През изминалите почивни дни купувах на децата дрехи и обувки за зимния сезон.Бях обслужена много добре от продавачката в магазина-млада и интелигентна девойка.Там винаги получавам не само любезно отношение, но и нужните компетентни съвети.Момичетата са мили, усмихнати и отзевчеве.Препоръчвам на всички майки във В.Търново да пазаруват за своите деца от "Хиполенд"! Simple Smile

# 85
  • Мнения: 1 520
Като цяло съм доволна.
Но скоро се усетих, понеже ходя често, че всъщност малко нови неща се появяват - особено сред играчките, където гледам. Все си е едно и също, нещо като свърши - повече не се появява.

И много фамилиарен касиер имат. Дразни ме на моменти.

# 86
  • Мнения: 3 457
че в днешно време  кой не да ва на изплащане- и интернет магазините взеха да дават та си е нормално един стационарен магазин да го предлага като услуга  Peace

# 87
  • Мнения: 353
Голяма тъпотия.Като си спомня само как чакахме с нетърпение да го открият..........а сега,не ми харесва.Никак.Нищо интересно,камо ли пък марково.А за персонала-или няма никой когато ти трябва или идва някой който не може да ти обясни нищо за каквото и да било.И всички гледат умно като питам за някоя скъпа марка. #Crazy

# 88
  • Мнения: 847
Голяма тъпотия.Като си спомня само как чакахме с нетърпение да го открият..........а сега,не ми харесва.Никак.Нищо интересно,камо ли пък марково.А за персонала-или няма никой когато ти трябва или идва някой който не може да ти обясни нищо за каквото и да било.И всички гледат умно като питам за някоя скъпа марка. #Crazy
Напълно съм съгласна.
Най -траги4ното е ,4е имат идеята и парите ,но едно свястно нещо не направиха.Ходят на изложението за игра4ки в Германия през февруари и вместо да обиколят и набележат хубавите игра4ки ,те се забиват директно в палата на китайците...жалко ,да...Половината от продаваните игра4ки в магазина са извън нормите за детски игра4ки! Никога няма да купя на детето си игра4ка от там ,направих тази огромна грешка и съжалиш...жалко ,4е шефката им на отдела за закупуване на изделията не 4ете тук ,щеше да понау4и нещо ...
А за Магазина за В.Търново -това е най- неприятния Хиполенд...не стига ,4е е празен откъм посетители ,ами и продава4ките едни дръпнати и нелюбезни ,а Управителката - просто некомпетентна!Все се каня да пиша в книгата им за клиенти ,но какъв смисъл едва ли тези в офиса в Кази4ене ,ще я про4етат.
А ходили ли сте до офиса им в Кази4ене -там има склад на Феликс Тойс ,който всъщност е най големия им клиент ,или по то4но тяхната фирма за внос на игра4ки...пълно е с китайски боклуци ,който на втория ден са с4упени ,цените се повишават 100%, продават и мострите от някой производител ...Най ме дразнят с това ,4е уж подкрепят БГ производителите с тяхната измислена организация Бади ,в която ако не внесеш 4ленския внос ,който е доста солидна сума ,продуктите на бг фирмата не могат да са по щандовете им ....Е,има и изклю4ения ,но са рядкост...
Жалко за идеята,хвърлените пари ,но май е време да пуснат нещо наистина ка4ествено !

# 89
  • София
  • Мнения: 1 983
Купихме от там кошарка и матраче, за които предварително бях направила маркетинг.
Един ден отидохме да огледаме и изберем, а след 3 дена мъжа ми отиде да ги купи. Естествено Mr. Green му бяха продали матрак за по-голямо легло и се наложи да го връщаме и заменяме, ама карай...

Докато бяхме на "огледа",  мъжа ми имаше късмета да с червена тениска...е, да не ви разправям колко народ искаше да се консултира с него. Grinning Просто нямаше служители. Натрупана стока и бременни колко щеш, а обслужване 0.
Една госпожа се обърна към съпруга ми:
"Извинете тук няма ли кой да ни обърне внимание"
А той:
"Тука никой нищо не знае и с нищо не може да ви помогне"
Госпожата съответно 1 минута седя така
 Shocked
/после и обяснихме... Wink/

Откъм дрешки, бельо и разни бебешки аксесоари са мнооого зле. Минимален или никакъв избор.

# 90
  • София
  • Мнения: 6 971
От гледна точка на обслужване съм много разочарована. Наистина никой нищо не знае, като зададеш въпрос на продавачка те гледа странно и естествено не ти помага. Последният път ходихме с мъжът ми за едни столчета за кола, които бяха в рекламната им брошура - наистина на супер цена, с олекотена конструкция,  пишеше, че са одобрени съгласно изискванията на ЕС. Като видях въпросното столче се ужасих - от 9 до 36 кг., направено от стириопор - "олекотена конструкция" , то просто няма конструкция и най-важното самото столче няма собствени колани, предполага се, че детето се закопчава с фабричният заден колан на автомобила. Е, представете си 9 кг. бебе, значи около 10-11 месечно да бъде закопчано с колана на колата  newsm78 и това чудо било съобразено с изискванията за безопасност на ЕС. Все пак при тази стока става въпрос за живота на децта ни. Купувала съм няколко пъти от стоките на Хиполенд, но мисля вече да не влизам там.

# 91
  • Варна
  • Мнения: 383
по мое мнение във Варна няма друг детски магазин с толкова слабо информирани, немотивирани и криви продавачки..

# 92
Добре де мами,като не ви харесва този магазин,защо ходите там,няма смисъл просто!В крайна сметка има предостатъчно магазини,макар и не толкова големи,но предлагат по качетвени неща,поне според мен!!!!!Наистина е така,че в Хипо предлагат всякакви боклуци,не ме питайте как се чувствам когато видя какви стоки идват при нас,тъй като работя в този магазин и после като ги изложим на стелажите и чак срам ме хваща!Когато клиентите ме питат дали имаме нещо подходящо за деца м/у 1-3 години,било то момиче или момче-няма какво да им предложа,просто защото или са много безинтересни,или скъпи,или...Незнам момичета.честно да ви кажа понякога има наистина хубави неща,които си заслужават да ги купиш,но в следващия момент ги няма вече,защото били забранени за продажба или някакви тем подобни глупости,които не разбирам! newsm78 Просто не си заслужава този магазин,така е,не ме е срам да го кажа,защото въпреки че съм от там не означава че трябва да го харесвам и защитавам!Това е Hug

# 93
А относно това че няма персонал-обвинявайте управителите,защото те правят графика и консултантите нямат вина,не им се сърдете!И другото което е,че когато ги питате за нещо и те не знаят нещо определено пак вина имат управителите,защото не са ги обучили,защото те сами не могат да се обучат,има неща които не знаят в крайна сметка!Но знайте че има и такива които си разбират от работата и са любезни,но когато дойде намръщен клиент и се държи лошо с тях и им смаже самочувствието как да се държат след това?Нормално е,поне за нас,вие не знаете какво е да работите с клиенти!!!!!Не ми се сърдете,просто говоря от позицията на консултант и знам как се чувствам след края на работния ден! Стараем се да дадем всичко от себе си!

# 94
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 458
Явно,че трябва да се стараете по-вече!
Аз,лично няма да стъпя във въпросния магазин!

И не знам кой е по-намръщен дали персонала или клиентите newsm78и едно основно правило "Клиента винаги има право"

# 95
  • Мнения: 503
Добре де мами,като не ви харесва този магазин,защо ходите там,няма смисъл просто!
Ходя там заради клатещия хипопотам Laughing Синът ми е влюбен в него Wink

# 96
  • Мнения: 5 265
 Колкото пъти и да отидем в пловдивския Хиполенд, не можем да се възползваме от прословутата им карта за намаления - все си имат проблеми с интернет  Mr. Green. Последен пример е от вчера.

# 97
  • Ланкър, планините Овнерог
  • Мнения: 10 311
"Клиента винаги има право"

Ама и продавачът е човек, нали и той има самочувствие някакво.  Peace Някои клиенти прекаляват с това правило.  Ходила съм само в този, който е в Скай Сити. Не е кой знае какво. Има хубаво бельо, дрехите са грозни. Продавачите не знам колко знаят, не съм ги изпитвала, но съм попадала на отзивчиви само. Искахме да купим една кола с дистанционно за подарък и решихме да я пробваме. Да, но стоеше малко на една страна. Момичето направи всичко възможно, пуснахме колата в магазина  Mr. Green , наизвади всички останали бройки, но всичките бяха така. Накрая ни се извини, сякаш тя е виновна и взехме друго. Играчките м/у другото не са лоши. Има боклуци, но има и хубави. Мога да оставя мъжО на отглеждане там за час-два м/у стелажите да си разглежда.
Mr. Green

# 98
  • София
  • Мнения: 43 903
Хич не ми харесва, очаквах повече...то почти нищо няма и е някакаво нагъчкано....

# 99
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 458
"Клиента винаги има право"

Ама и продавачът е човек, нали и той има самочувствие някакво.  Peace Някои клиенти прекаляват с това правило.  Ходила съм само в този, който е в Скай Сити. Не е кой знае какво. Има хубаво бельо, дрехите са грозни. Продавачите не знам колко знаят, не съм ги изпитвала, но съм попадала на отзивчиви само. Искахме да купим една кола с дистанционно за подарък и решихме да я пробваме. Да, но стоеше малко на една страна. Момичето направи всичко възможно, пуснахме колата в магазина  Mr. Green , наизвади всички останали бройки, но всичките бяха така. Накрая ни се извини, сякаш тя е виновна и взехме друго. Играчките м/у другото не са лоши. Има боклуци, но има и хубави. Мога да оставя мъжО на отглеждане там за час-два м/у стелажите да си разглежда.
Mr. Green

Ох,спирам да пиша в тази тема!Който иска да ходи там,аз,дори и заради хипопотама няма да отида  Mr. Green

# 100
  • Все на втория етаж
  • Мнения: 5 893
Ами ходихме няколко пъти, дори за консутант ме каниха да започна  Mr. Green - този в Скай Сити, но заплатата беше 280 лв. / миналата година по това време / , та то на момичетата за толкова пари как да им се работи... Мислех че все пак са голяма верига с реноме и претенции, но условията за консултантите бяха на нула. Разбира се отказах, то джобните от мъж ми излизат повече  Joy

Иначе сме пазарували, купихме колела за Алекса и племенницата - избора им беше гола вода, а като се прибрахме вкъщи и баща ми им напомпа гумите, на това на Бети, му се разцепиха вътрешните гуми. Детето остана разочаровано, а аз на следващият ден ходих до пазара да купувам гуми, защото ми беше по- евтино отколкото да си изхабя бензина до там и да се разправям... Миналата седмица за трети път счупи спомагателно...

Та, това е. Общо взето, нито съм доволна, нито безкрайно недоволна. По средата на везната. Laughing

# 101
  • Мнения: 4 187
Още с отварянето не ме впечатлиха! За такава голяма търговска площ , асортимента е нищожен. Предполагах, че ще вкарат нови за пазара и качествени фирми, но вместо това всеки път вълната от боклучави играчки, направени от гадната пластмаса ме залива.
Във Варна , магазинът се намира в комплекс с други големи вериги магазини, това е единствената причина да го посещавам от време на време.

# 102
siska79 не си права че клиента винаги има право!Това дава ли им право да ни се качват на главите,да капризничат и да задават глупави въпроси понякога?И освен това като тръгнат да търсят нещо при нас и така ни го обясняват че и те самите не се разбират понякога!Освен това ние нямаме вина че предлагаме "грозни" дрехи,както се изразихте,защото ако зависеше от мен ще се предлагат само хубави и евтини дрехи,а не грозни и скъпи!Затова проявете малко разбиране към нас,и освен това има и други магазини в които е евтино и има това което търсите и там персонала ще ви виси на главата постоянно,това ли искате?

# 103
  • София
  • Мнения: 43 903
Това дава ли им право да ни се качват на главите,да капризничат и да задават глупави въпроси понякога?И освен това като тръгнат да търсят нещо при нас и така ни го обясняват че и те самите не се разбират понякога!

Е та точно за това сте там.....и ви се плащт заплати - за да угаждате на клиентите, да им и да може да им отговорите на всички "глупави" въпроси, които всъщност за клиентите ви не са такива, а са важни въпроси. Да се усмихвате, да сте мили, отзивчиви и загрижени....Да разбирате и предвиждате желанията, дори от кофти обяснения и да давате предложения, когато клиента ви моли за това....ТОВА ВИ Е РАБОТАТА....ама не го разбирате...клиентите а вас са тъпи, досадни, същества дето само ви отнемат времето....
Знаете ли, че в щатите например, ако една продавачка не се усмихне например на клиента и той се оплаче от нея, след 3-4 такива оплакванияпросто я уволняват????

Ама българите се съсстранен манталитет, все някой ни е длъжен....айде да кажа, че и майка ми като клиент на хиполенд в скай сити е останала много разочарована от продавачките, които на нищо не можели да отговорят, изобщо не си познавали стоката и т.н.....аз пък продавачки изобщо не видях дори като бяхме...

# 104
  • гр.Варна
  • Мнения: 1 052
по мое мнение във Варна няма друг детски магазин с толкова слабо информирани, немотивирани и криви продавачки..

Съгласна съм,до преди няколко месеца,дори нямаше столчета,на които да седне детенцето,за да му премериш обувките,просто във вземаш в себе си и мериш.Преди месец отново бях-вече имаше столчета,но доста чаках,докато някой продавач се появи,за да ми подаде търсения номер,а и доста време търсиха кутиите,малката съвсем се изнерви и почна да обикаля магазина,да си играе със играчките,и тогава се появи още една сърдита продавачка,която нервно почна да ги подрежда,извиних се естествено,но си казах-никога повече Хиполенд! А от другите стоки-харесах си няколко бодита,но от това няма този размер,от другото няма, и се принудих да попитам: а от кое всъщност има търсения номер?После почнах да си търся сама из стоката и понамерих моите номерца,абе ужас-и това верига за детски усмивки?!!!Съгласна съм,че това е въпрос на мениджмънт,но за продавачките-вече е въпрос на лична култура!

Последна редакция: пт, 12 окт 2007, 14:02 от marianik

# 105
Виж сега не подхождай с лошо,защото си имаме причина да сме такива-1-во клиентите и 2-ро управниците!Клиентите понякога са...незнам и аз точно какви,но когато ги попиташ имат ли нужда от помощ и те ти кажат "Не" и почнат да си ровят и да разхвърлят как да не се ядосаш ми кажи?Ти им предлагаш помощ,а те понеже много знаят ти отказват,като всъщност ние сме тези които знаем какво имаме и т.н.,но вие явно не го разбирате.Хубаво,явно можете да се оправите сами,ами тогава какво се сърдите на продавачките????????И другото което е,че нямаме стимул да работим,и сигурно ще кажете като не ти харесва-напусни,да ама като нямаме избор какво да правим,и другото което е,тея детски песнички страшно много ни депресират и ни дразнят,но понеже сме детски магазин трябва да има такива песни!!!!Много наши клиенти не ги харесват,но това е положението!Като не ви харесва в магазина не ходете,кой ви кара!И последно-научете се да пазарувате като хората пък тогава приказвайте!!!!!!!!!!!!! #Crazy

# 106
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 458
!Като не ви харесва в магазина не ходете,кой ви кара!И последно-научете се да пазарувате като хората пък тогава приказвайте!!!!!!!!!!!!! #Crazy

Тези две изречения са култови!Надявам се от управата на въпросния магазин да четат тук и да видят що за консултанти са назначили и да вземат мерки и теглилки,ако трябва!
Не си ти човека,който ще ми прави генерални заключения кой как пазарува Stop

# 107
  • София
  • Мнения: 43 903
Айде моля ти се, аз пък също като учех съм работела лятото като продавачка и знам какво е , ама много точно....ама наистина , като не ти харесва напусни....като не ти харесват песничките - ми има достатъчно магазини, които търсят продавачи....това пък точно винаги може да си намериш работа....като са ви малко парите  не си го изкарвайте на клиентите...те пък не са ви виновни за това, че не може да си намерите работа или не ви се занимава...нито, че шефа ви е глупак, нито че ви дава ниски заплати и т.н....
като сте избрали да работите това - защото това си е въпрос на избор така или иначе - ВЪРШЕТЕ ГО СЪВЕСНО.....ако всеки си гледаше работата както трябва в тази държава щеше да е доста по-добре...ама айде сега щото не ви харесва работат да гледате като отровени телета, на впъроси само да дигате рамете и "ми незнам" с поглед тази пък кво ме занимава....и още ей такива хиляди дреболии сигурно нямаше да има кофти коментари за вас в момента....


А ако хората бяха до толкова ориантирани, ча направо да влизат и излизат със желаната стока без въпроси и т.н....ми ти  и колежките ти нямаше да имате изобщо работа...щеше да има една касиерка и толкова....така, че идете се научете на маниери и възпитание и държане с клиента пък после се правете на продавачки....

# 108
Вие пък сте много нападателни!Това,че не сте попаднали на свестни продавачки си е просто чист късметспоред мен!Да,така е,че ни плащат за да обслужваме клиентите,но това не значи,че трябва да се държат с нас както си искат!Исъщо така при нас определено идват наистина доста мили клиенти,които са ни чести посетители и щом го правят значи са доволни,но не винаги има това което търсят,и наистина ми е неудобно пред тях!И само ще ви помоля да не подхождате с лошо,като ми казвате,че имам правописни грешки,защото в крайна сметка никой не е идеален!Да,така е,че като не ми харесва да напусна,но когато човек свикне на едно място не му се напуска от там,независимо от всичко!А най-много от всичко в магазина обичам дечицата,толкова са сладки и винаги им се радвам!И определено,не е реклама,но наистина има клиенти,които са доволни от моята консултация,ако искате вярвайте,но е така.Определено не искам да се карам с вас,или да оставате с лошо мнение за магазина или мен!!!!Приемете моите извинения,ако съм ви обидила!  bouquet

# 109
  • Мнения: 3 634
Аз не стигнах до продавачките в Скай Сити. Всичко при дрехите беше толкова разхвърляно, че и да имаше избор аз просто не разбрах. Рових се известно време, после ми омръзна и си тръгнах.

# 110
  • Мнения: 1 546
Доволна съм. Peace Хората бяха много мили и 100 пъти ходих да ги разпитвам за разни колчики, звъняха да вносителите на Пег Перего, проверяваха ми разни цени и модели...а лятото, още в началото на бременността ми, получих за подарък столче за кола от ХИполенд, но количката, която си купихме миналата седмица,НЕ от Хиполенд има в комплекта и служителите ни направиха голям жест като се съгласиха да върнем столчето, купено юли месец и да вземем нещо друга за сумата. Peace

# 111
  • Велико Търново
  • Мнения: 8 458
Време им беше да станат мили!

# 112
  • гр.Варна
  • Мнения: 1 052
Виж сега не подхождай с лошо,защото си имаме причина да сме такива-1-во клиентите и 2-ро управниците!Клиентите понякога са...незнам и аз точно какви,но когато ги попиташ имат ли нужда от помощ и те ти кажат "Не" и почнат да си ровят и да разхвърлят как да не се ядосаш ми кажи?Ти им предлагаш помощ,а те понеже много знаят ти отказват,като всъщност ние сме тези които знаем какво имаме и т.н.,но вие явно не го разбирате.Хубаво,явно можете да се оправите сами,ами тогава какво се сърдите на продавачките????????И другото което е,че нямаме стимул да работим,и сигурно ще кажете като не ти харесва-напусни,да ама като нямаме избор какво да правим,и другото което е,тея детски песнички страшно много ни депресират и ни дразнят,но понеже сме детски магазин трябва да има такива песни!!!!Много наши клиенти не ги харесват,но това е положението!Като не ви харесва в магазина не ходете,кой ви кара!И последно-научете се да пазарувате като хората пък тогава приказвайте!!!!!!!!!!!!! #Crazy

Не мила,повярвай ми,пазарувала съм много и тук и в чужбина,уважавам труда на всеки и никога не се самообслужвам,знам какво търся,винаги се информирам предварително в интернет(а на Хиполенд брошурата в Интернет е ужасно сканирана...) търся продавач ,очаквам отзивчивост,но не е възможно Хиполенд да е единствения магазин в който и двата ми опита да пазаря се оказаха катастрофални,разочарова ме най-вече персонала...!!!Нищо не може да оправдае ниската култура!

# 113
  • Düsseldorf
  • Мнения: 503
Посредствени магазини с посредствени стоки (поне голямата им част де, винаги има изключения.... ).

Общи условия

Активация на акаунт