Имам проблем с БТК, какво може да се направи?

  • 649
  • 11
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 556
Темата е скучна, но проблема ми е спешен, затова я пускам!

Накратко - имам 2 служебни телефонни поста към БТК в Плевен. Отивайки да ги платя в понеделник, на касата ми казаха, че сметката се води към друга фирма, която беше предишен собственик на телефонните постове до Юни месец 2006. Оттогава насам в продължение на 1 година постовете са прехвърлени към моята фирма, фактурите се издават от БТК на мен, аз ги плащам и съответно телефоните са мои. Но сега очевидно поради някаква грешка в системата им има 2 неплатени сметки - едната е реалната, която се води под някакъв клиентски номер на моята фирма, а другата - уж някакви стари задължения на предишния собственик. В БТК Центъра ми обясниха, че дори и стария собственик няма никакви задължения, всичко си му е платено (аз това гознам, защото лично прехвърлях постовете) и не знаели как така се получава това разминаване?

Подадох оплакване по случая на 04.06 - в понеделник и ми обещаха, че няма да ми спрат телефоните до изясняване на случая коя сметка да платя все пак. Днес вече са ги спрели, а единственият шанс, който ми дават е да говоря с горещата им линия, където всички девойки любезно обясняват, че до 1 месец ще се решат нещата, да не се безпокоя Shocked Още сутринта платих сметката на моята фирма - реалната, но въпреки това не ми пускат телефоните и ми казват, че до 48 часа може и да ги пуснат. #Crazy Но не е сигурно.

БТК ме хвърлят в голям ужас, а най-лошото е, че не е възможно да се разговаря и контактува с който и да е, който има поне някакъв авторитет и би могъл да си мръдне пръста да оправи нещата. Аз категорично старата и абсолютно грешна сметка няма да я платя. Но мога ли да направя нещо поне да ми пуснат телефонните постове, тъй като без тях ми се затруднява много работата? Приемам всякакви предложения.

# 1
  • DE
  • Мнения: 967
Ако не искат да оправят проблема скоро - Господари на ефира!!!

# 2
  • Мнения: 2 556
Ако имах малко повече време, сигурно и това бих опитала Simple Smile

Най-странното е, че всички служителки са единодушни, че системата им на работа е ужасна, и всички в същото време примирено ти казват: "Ами така е, и ние се ядосваме по цял ден, ама полза няма". До какво води монопола  #Crazy

# 3
  • София
  • Мнения: 4 866
Писмо до някой "голям" в офиса им в София + копие до комисията за защита на потребителите + копие до комисията по далекосъобщенията.
Проверено е. Работи.

# 4
  • DE
  • Мнения: 967
0800 15 500 -Сигнали, рекламации и жалби
http://www.btc.bg/bg/hq.php

# 5
  • Мнения: 2 556
mimoza, точно на 080015500 говорих вече с даниела, Лиляна, Ивета и още няколко девойки. Полза няма.


Янита, веднага бих го направила, а и мога страхотно писмо да спретна, но до кого да го адресирам? Никого не познавам в централата им Confused А на другите комисии предполагам, че в гугъл трябва да им се търсят координатите?

# 6
  • DE
  • Мнения: 967
Комисия за защита на потребителите
София
029330572

Горещ телефон: 070011122

# 7
  • Мнения: 2 556
Мерси Simple Smile

Ако до утре сутрин не са ми пуснали телефоните, смятам да действам във всички възможни посоки. Тяхната наглост в случая е безгранична, така че дори и нищо да не постигна, поне ще си излея отрицателните чувства към БТК в жалбите.

# 8
  • София
  • Мнения: 4 866
Мога да погледна довечера с кого в бтк аз съм си общувала покрай проблемите миналата година.

# 9
  • София
  • Мнения: 4 866
В БТК съм си разменила писма с г-н Росен Гергов, ръководител Операции, отдел Обслужване на клиенти.

# 10
  • варна
  • Мнения: 193
и аз имам проблем с БТК. начислили са ми интернет достъп, при полужение, че аз никога не съм имала или ползвала. говорих с кого ли не, записваха ми проблемът, но не го решават. най- накрая ми спряха телефона, защото аз отказах да плащам нещо което не съм ползвала. а става въпрос за служебен телефон. утре сигурно ще отида и ще платя въпреки всичко, само за да имам телефонт. за това имам една единствана дума МОНОПОЛ. само че нямам време да предприема нищо

# 11
  • Мнения: 25 571
Отказах се в края на март от телефонен пост, на чийто адрес по погрешка ми пращаха сметки за интернет, който ползвам на друг адрес. Това е по вина на една заспа, тяхна служителка (младо и красиво момиче, далеееече от пенсия - за протокола!  Mr. Green). Протестирах, лично шефката им се зае със случая, уж оправиха нещата. След 2-3 пъти разкарване от моя страна.
На следващия месец след спирането на телефона, получих сметка за плащане в рамките на таксата. Пак ходене, протести, не можели нищо да направят, да съм се обадела на Гореща линия. Обадих се. Любезно момиче се съгласи, че има грешка, каза нищо да не плащам и обеща да пусне клиентска жалба от мое име. Явно е пуснала, защото получих извинително писмо от Бургас ( Crazy), в което ми обещаваха да оправят нещата. Пак разкарване до централата. Там се подзвериха на писмото и ми казаха да чакам Кредитно известие. И то дойде. Пак ходене до БТК. Не можели  да ми върнат парите, които ми дължат, да съм отидела пак след 14.06. Леко изнервена забих въпроса, а лихви върху задържаната вече 2 месеца сума ще ми платят ли? Касиерката се опули. Разбирам я, не е виновна. Но АЗ какво съм виновна, че там спят, докато работят? И че една елементарна грешка ми коства 2 месеца разкарване, на което още не му се вижда краят? Не ми е за дребната сума, яд ме е, че аршинът е двоен. Ако на тях дължат - така. Ако те дължат - инака.
Монополист ли е, И неговата...!  #Cussing out

Общи условия

Активация на акаунт