Накратко - имам 2 служебни телефонни поста към БТК в Плевен. Отивайки да ги платя в понеделник, на касата ми казаха, че сметката се води към друга фирма, която беше предишен собственик на телефонните постове до Юни месец 2006. Оттогава насам в продължение на 1 година постовете са прехвърлени към моята фирма, фактурите се издават от БТК на мен, аз ги плащам и съответно телефоните са мои. Но сега очевидно поради някаква грешка в системата им има 2 неплатени сметки - едната е реалната, която се води под някакъв клиентски номер на моята фирма, а другата - уж някакви стари задължения на предишния собственик. В БТК Центъра ми обясниха, че дори и стария собственик няма никакви задължения, всичко си му е платено (аз това гознам, защото лично прехвърлях постовете) и не знаели как така се получава това разминаване?
Подадох оплакване по случая на 04.06 - в понеделник и ми обещаха, че няма да ми спрат телефоните до изясняване на случая коя сметка да платя все пак. Днес вече са ги спрели, а единственият шанс, който ми дават е да говоря с горещата им линия, където всички девойки любезно обясняват, че до 1 месец ще се решат нещата, да не се безпокоя Още сутринта платих сметката на моята фирма - реалната, но въпреки това не ми пускат телефоните и ми казват, че до 48 часа може и да ги пуснат. Но не е сигурно.
БТК ме хвърлят в голям ужас, а най-лошото е, че не е възможно да се разговаря и контактува с който и да е, който има поне някакъв авторитет и би могъл да си мръдне пръста да оправи нещата. Аз категорично старата и абсолютно грешна сметка няма да я платя. Но мога ли да направя нещо поне да ми пуснат телефонните постове, тъй като без тях ми се затруднява много работата? Приемам всякакви предложения.