Как ще реагирате на подобно нещо?

  • 2 321
  • 17
  •   1
Отговори
  • Мнения: 206
Цитирам дословно моето писмо и това което получих.

Здравейте д-р. Николова,
> Искренно съжалявам, че Ви пиша по повод недопустим за лекар, поел отговорност да обслужва даден район.
>Накратко - в събота на 13.01.2007г. в късния следобед около 17:45ч. - 18ч. се обадих в МЦ"Лора" - жк. Люлин с молба за домашно посещение в Люлин 5. Вашият център обслужва пациентите на личния ми лекар в почивните дни.Двете ми деца на 8г. и на 2г. бяха с температури над 39 С. и кашлица. От центъра ми обясниха, че единствената им кола е на адрес в Банкя и лекар не може да дойде, но ако отида аз има кой да прегледа децата. Обясних че нямам възможност да се придвижа до там с болните деца, а алтернативата която ми предложиха беше да изчакам връщането на колата от Банкя, за да може да дойде лекар при мен. Дадох точния си адрес, но поискаха името само на едното дете. Когато ме попитаха за телефон за връзка, започнах да диктувам мобилния си телефон( стационарен към момента нямам), но ме прекъснаха с думите: " Дайте ми стационарен телефон, защото ние нямаме служебен GSM и няма как да ви се обадим на мобилния, за да ви съобщим, че лекарят тръгва към вас." Посъветваха ме да намеря начин аз да отида в медицинския център или да се обадя отново след час-два.... В 19:30ч. вече бях в МЦ"Лора" - Люлин, но за мое разочарование вратата на центъра се заключваше от един господин.Той любезно ми обясни, че медицинския център работи до 19:30ч. и за малко съм изпуснала дежурния лекар. Насочи ме към МЦ"Лора"
>- бул. Хр. Ботев, но децата ми вече бяха толкова изнервени и изтощени от високата температура, че се отказах от още "разходки".
 Информацията която имам за работното време на центъра не е 19:30ч. край на работния ден.  Недопустимо е да се отказва домашно посещение при описаната по-горе ситуация. Мобилните комуникации в 21 век вече не са скъпо удоволствие, а необходимост. Редно е сестрите да знаят, че от стационарен телефон може да се набере мобилен такъв, а не да използват това като мотив за отказ да си свършат работата .
>Пиша Ви с надежда, че ще вземете необходимите мерки и за в бъдеще няма да допускате Вашите служители да се подиграват с поверените им пациенти.В техните ръце поверяваме не само нашия живот, но и живота и здравето на най-скъпите си същества - децата.

А това е отговора който получавам две седмици след като съм им писала:
"Съжалявам за възникнало недоразумение, което е свързано с обновяване на сайта, от който черпихте информация за работа на нашия филиал в “Люлин”. Може би не сте обърнали внимание, но най-отдолу бе изписана информация от администратора на сайта за възможни промени.
Но все пак след като получихме по e-mail оплакването Ви, направихме вътрешно разследване за случилото се. По-долу дословно преписвам обяснение на дежурещия в този ден лекар – д-р Л. Коцева.
ОБЯСНЕНИЕ
Към 18 ч. на 13.01.2007 г. по телефона се обади майката на Кристиян Ясенов 2 г. да запише домашно посещение за детето си, което по нейните думи е с температура. Не може да посочи колко градуса е температурата, тъй като детето не позволява измерването й. Майката не можа да съобщи какъв медикамент е дала, както и колко като количество за повишената температура. От деж. сестра й беше обяснено, че домашното посещение ще закъснее, тъй като дежурната кола с деж.терапевт са извън центъра за осъществяване на две домашни посещения в гр. Банкя. Деж. сестра помоли майката, ако имат възможност да доведат детето в центъра. Майката отказа. Посещението в дома бе направено в 19.40 часа. От центъра тръгнах ме в 19.25 часа. Входната врата на блока бе заключена. Отвори ни случаен гражданин, тъй като звънеца на посочения апартамент не работи. На етажа позвъних на трите врати, тъй като нямаше табели на вратите и звънците. След многократни позвънявания никой не отвори. В документацията съм отразила, че пациентът не е открит на посочения адрес.
С уважение д-р Коцева.

С пожелания за здраве "

Излишно е да казвам, че няма и една вярна дума в обяснението на въпросната докторка.

# 1
  • в ябълковата градина
  • Мнения: 1 706
Мда, радвам се, че сподели.
Нека се дава гласност за такива случаи.

# 2
  • Мнения: 4 555
А защо реши, че лъже за посещението?

Иначе наистина е ужасно Sad

# 3
  • Мнения: 9 481
Реакцията ти е напълно правилна и адекватна Peace
ТРЯБВА да си търсим правата!
За съжаление обаче ето с такива измислени отговори ни поставят в патова ситуация и гняв във нас #2gunfire #Cussing out
"...майката не знае колко е темп. на детето и какво по колко е давала.... " Shocked..кой нормален човек ще се върже на това, предвид всичко описно..
Реално няма шанс за оплакване на по-висша инстанция..единственото е да дадеш гластност на случая /което и правиш/ за да знаят останалите Peace
И понеже е видно че сами не можем се вкара в правия път, да се надяваме, че тези с повечето опит-ЕС, ще ни вкарат!
Но определено не трябва да мълчим и да се съгласяваме безропотно!

# 4
  • София
  • Мнения: 903
А възможно ли е наистина да са идвали до вас? Защото ти посочваш, че си отишла в центъра в 19.30 ч, а дежурната лекарка е обяснила, че те са отишли на домашния ти адрес в 19.40ч. Възможно ли е да сте се разминали?

Но дори и случая да е такъв с нищо не може да се оправдае липсата на комуникация ( да ти се обадят, че тръгват примерно, за да не се разминете) и лъжливите писания относно това, че не си знаела каква температура има детето ти и какви лекарства си давала. 

За пореден път се убеждавам, че някои лекари не са достойни да се занимават с тази хуманна дейност и да носят титлата "лекар", с която сигурно се гордеят.

# 5
  • Burgas
  • Мнения: 92
А възможно ли е наистина да са идвали до вас? Защото ти посочваш, че си отишла в центъра в 19.30 ч, а дежурната лекарка е обяснила, че те са отишли на домашния ти адрес в 19.40ч. Възможно ли е да сте се разминали?

Но дори и случая да е такъв с нищо не може да се оправдае липсата на комуникация ( да ти се обадят, че тръгват примерно, за да не се разминете) и лъжливите писания относно това, че не си знаела каква температура има детето ти и какви лекарства си давала. 

За пореден път се убеждавам, че някои лекари не са достойни да се занимават с тази хуманна дейност и да носят титлата "лекар", с която сигурно се гордеят.


Другият вариант е да си смениш лекаря, ами ако следващия път е по-сложно нещо( пази боже). Трябва да разчитаме на лекаря си в подобни случаи, а не да чакаме колата да се върнела или нещо друго. newsm78

# 6
  • Мнения: 206
А защо реши, че лъже за посещението?

Иначе наистина е ужасно Sad

Защото звънците ни работят и защото имам табелка на вратата, защото комшията ми си беше в къщи и всъщност предложи помоща си, но аз вече бях намерила кола с която да отида до там, защото много удобно е дала обяснението си( въпросната докторка) , съобразявайки часовете като разминаване с посочените от мен часове и не на последно място, защото пътя от в къщи до център "Лора" е не повече от 10мин. с кола, а в 19:45ч. аз си бях вече у дома с децата......

И всъщност това са дежурни по празниците и в почивните дни лекари. Джипито ми е страхотен лекар и професионалис и също беше втрещен от създалата се ситуация. Той самият ми каза да напиша жалба до шефката на МЦ"Лора", но явно с толеранс не се получава... Вече никога не бих се обърнала за помощ и лечение към въпросния медицински център, въпреки че са дежурното по празниците звено.

# 7
  • Мнения: 17 407
Съжалявам, ама четейки другата страна, не мога да преценя каква е истината. МОже и да е заради професията ми, но не ми се вярва лекарката да лъже... И по принцип в подобни теми е много трудно да се вземе страна. Честно, не разбирам хората, които казват, че ти си правата на 100 процента

# 8
  • Sofia
  • Мнения: 1 521
МОже и да е заради професията ми, но не ми се вярва лекарката да лъже... Честно, не разбирам хората, които казват, че ти си правата на 100 процента

ПРАВА е на 100% !!!!
Имам пълното основание да й вярвам без доказателства, заради напълно идентичното отношение на МЦ"Лора" в единствените два пъти, в които съм разчитала на помощ от тях. Те ми бяха и последните, разбира се!

МЦ "Лора" има договор и с мойто ДжиПи за извънработното й време, почивни и празнични дни.
И за да ме разбереш, защо твърдя, че авторката на поста е на 100% права искам да обясня, че не съм фанатичен обвинител на медиците априори, освен това имам самочувствието на човек с добра обща и здравна култура.
Не съм медик, но съм от семейство на медици, баща ми е дългогодишен шеф на ОАРИЛ, работя с молекулярни биолози и т.н.

НЕ РАЗЧИТАЙТЕ НА АДЕКВАТНИ РЕАКЦИИ И МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ ОТ МЦ "ЛОРА".

Ще намерят от 100 кладенци доводи, за да не направят домашно посещение. Може наистина да нямат ресурси, но не ме интересува и не е мой проблем. Взимат пари от абонаментните договори с Джи Питата.
Позволяват си да назначават лечение на деца по телефона. Нещо повече предписват АБ лечение по телефона.
Позволяват си да се опитват да спрат майките и от посещение при тях, с обяснението, че е лудница, имало много хора, или че е късно и ако не е спешно..и т.н.
Тотален непрофесионализъм.

Не ги мисля, майките, на които ДжиПитата си гасят вечер GSM-мите и които нямат близки лекари, за да им звъннат при нужда.
Лошото е, че са спокойни, защото си мислят, че могат да разчитат на денонощно обслужване и на помощ през празнични дни, разчитайки на МД"Лора".

# 9
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Valcho - това е повече от отвратително.  Sick

Обаче...
Аз, Лио и още няколко юзъри май се поуморихме да казваме едно и също. Не разчитайте на никакви ДжиПи-та или Спешни ц-ве, както и на заместници на ДжиПи-тата Ви. Имайте си подходящите за малки деца лекари "под ръка" и да сте спокойни, ако нещо подобно се случи.

И друго - защо не се опита да им спаднеш високата Т на децата, пък после "разходки". Аз обикновено така процедирам. То болни дете с висока Т е супер нервно и дори не подлежи на преглед, камо ли и да го возиш насам-натам с часове по болници и мед. центрове...

И друго се сещам. Изискай от посетилата ви тогава лекарка или от досието по случая адреса, на койте все пак тя са били... Може би и там има разминаване... Абе няма ли в архива запис на всичките позвънявания?!  Thinking Това би помогнало страшно много, да се разплете случая.

# 10
ПЪЛЕН УЖАС!ПОЗНАВАМ ЛИЧНО ЕДИНИЯТ СЕМЕЕН ЛЕКАР ОТ ФИЛЯЛА В ЛЮЛИН И ЗНАМ ЩО ЗА СТОКА Е .ДА ЗНАМ,ЧЕ ВСИЧКО КОЕТО СИ НАПИСАЛА Е ТАКА.НО АКО БЯХ НА ТВОЕТО МЯСТО ЩЯХ ДА ИЗВИКАМ НЯКОЯ МЕДИЯ ДА ОТРАЗИ СЪБИТИЕТО.

# 11
  • Мнения: 63
АБСОЛЮТНО СЪМ УБЕДЕНА, ЧЕ ТОВА Е 100% ИСТИНА. Аз се опитах веднъж да извикам лекар от въпросния МЦ, но започнаха същите обяснения, че докторът е на друго посещение и т.н. Да не говорим, че поводът за който ги виках беше, че детето ми получи обрив и започна да се подува. Трябваше да давам обяснения ама защо е обрива, ама сигурна ли съм, че е голям обрива и т.н. Когато го заведох целия подут, отпуснат и с трудно дишане, педиатърката изпадна в шок и ме попита какво да го прави. След като се съвещаваха установиха, че е алергичен шок и след урбазона слава богу детето започна да се съвзема. Никога не ходя вече там. Предпочитам да отида в Пирогов. НЕ ХОДЕТЕ ТАМ.

# 12
  • Мнения: 351
Ние сме абонати на частна детска клиника в Пловдив. Ползваме услугите им още от 40-тия ден, когато бебка плачеше неудържимо, а джипито реши че това са уроки, понеже започнах да я извеждам от 14-тия ден. Обаждам им се за съвет дори за най-малкото нещо. Досега са коректни. Не ми се е налагало да ги викам в къщи, но бих ги сменила веднага ако не изпълняват задълженията си,  Naughty защото ние изпълняваме нашите (плащаме си таксата). Не бих рискувала със здравето на детето си. А джипито съсвем сме я отписали - направихме грешката да се запишем при лекар роднина. И сега няма как да поправим грешката без да разсърдим фамилията.
Извиняваите, малко се отклоних от темата.

# 13
  • София
  • Мнения: 615
Имам три красноречиви случая с Лора, след които са завинаги в моя черен списък:
1.Дъщеря ми с 39 градуса температура-бях посъветвана да намеря начин да отида на място,защото в противен случай рискувам да чакам с часове,а ако приключи и работното време(беше 18.30,когато се обадих) може да останем и без лекар.
2.Мъжът ми с 40 градуса и варицела  в тежка форма стоя в чакалнята час и половина да чака лекар,а въпросният дежурен май беше забравил да дойде,защото в крайна сметка пратиха лекар от друг филиал да обслужи чакащите пациенти.
3.На майка ми и беше отказано поставяне на инжекция при затруднено дишане с обяснението ,че не поемали такива рискове-да отидела в Пирогов и там да останела.
Не знам изобщо какво повее да коментирам,лошото е ,че и нашето джипи е с договор към тях и нямаме друг избор.

# 14
  • София
  • Мнения: 1 951
Личната лекарка също има сключен договор с мед. център "Лора".Но не ползвам услугите им.Авторката на темата посочва истинската причина ,да се откажа от тях.Вярвам на написаното от нея!Подкрепям я.Оставала съм сама вкъщи с две бебета и съм се обръщала за помощ към тях.И отг.  е бил винаги "нямаме в момента автомобил".Не съм писа ла писма до тях.Когато се наложи в празнични дни търся съдействие за преглед от дежурните в ДКЦ-то а за през нощтта ,от натрупания ми опит  .Дано не ми се налага !

Общи условия

Активация на акаунт