Осмокласничка набита в Руската гимназия в Бургас

  • 1 649
  • 6
  •   1
Отговори
  • Мнения: 46
В час по руски език, който е основен за приетите да учат в тази гимназия, след тоталното си безсилие да овладее вниманието на учениците и след като вече е изпаднала в истерия до бяс, учителката грабва четката за коса на една от ученичките и я набива пред очите на смаянините осмокласници. Ударите са безразборни, включително и по главата. Лошата дисциплина в часовете на тая  учителка е нещо обичайно. В часовете на другите преподаватели обикновено не е така. Та . newsm78.. се зачудих дали това ще остане така? Дано момичето да сподели с родителите си #2gunfire.
Тук има доста учители, кажете какво мислите по въпроса. Лично вие как съумявате да дисциплинирате учениците си? Аз лично съм убедена, че силовите мерки са абсолютно неадикватни на времето ни и главна роля трябва да играе личния авторитет и достойнство на учителя.

# 1
  • Мнения: 705
разбира се, че това е недопустумо!!!!

откъде ти е информацията? вярна ли е? най-малкото, което трябва да се направи, ако е вярна ситуацията, е да знае директорката на училището и да се направи вътрешно разследване!
тази учителка има нужда от професионална помощ!

# 2
  • вкъщи
  • Мнения: 2 453
и аз съм учителка, и то млада.ще кажа само ,че е много трудно да успееш да спечелиш вниманието и уважението на учениците.моята стратегия е следната-в началото съм много строга,правя компромиси рядко,постепенно те свикват с изискванията ми и ги спазват.за съжаление това не действа при всички класове,там предприемам други мерки,пращам при педагогическия,викам родителите.но когато нямам подкрепата на родителя,т.е.той позволява на детето си всичко и му разрешава да се държи вулгарно,успех не се постига.
лошото е,че агресията в училищата е огромна,учениците имат безкрайно много права,а ние само задължения.не оправдавам въпросната учителка,но е крайно време да се вземат мерки,от всички страни.

# 3
  • Мнения: 1 835
...но когато нямам подкрепата на родителя,т.е.той позволява на детето си всичко и му разрешава да се държи вулгарно,успех не се постига.
лошото е,че агресията в училищата е огромна,учениците имат безкрайно много права,а ние само задължения.не оправдавам въпросната учителка,но е крайно време да се вземат мерки,от всички страни.

Точно това е основната причина и нещата тепърва ще се влошават. Лошото е, че то е за сметка на децата, защото те ще бъдат недисциплинирани и необразовани. Докато родителите не осъзнаят това, лично аз съм песимист. Именно поради тези причини загърбих професията си, която безкрайно обичам, и нямам никакво желание да преподавам. Децата живеят с чувството за безнаказаност, защото на практика никой нищо не може да им каже, а и родителите си ги защитават. Горко на учителите, чудя им се как оцеляват психически! Това не оправдава, разбира се, постъпката на въпросната учителка - явно трябва да се замисли за смяна на професията си.

Последна редакция: вт, 21 ное 2006, 17:59 от Маги ДС

# 4
  • Мнения: 46
Информацията е от първа ръка - очевидец. Учителката на пръв прочит изглежда страхотно. Ако няма друга информация за нея може да се говори със суперлативи. Изглежда като истинска дама: много изискани маниери и говорене; сребърна, но не руса коса постригана на перфектно каре; бутиков костюм с арт изработка. И тя една мила такава говори с лек хумор - абе направо жива да я изпапкаш. А като почна ученето стана ясно че е пълна неврастеничка и истеричка.

# 5
  • Мнения: 1 581
Аз не оправдавам учителката в никакъв случай - не е реагирала адекватно, изпуснала е цялото положение от ръцете си... и от ума си...
НО ако моят син се върне и ми разкаже това, щях да се погрижа да разбере и своята лична вина и отговорност - и че няма право да се отнася така с хората и въобще не е смешно да докараш един човек до такова състояние, въобще не е куул да се решеш и гримираш в час, и е простотия да се оправдаваш, че си дете и не знаеш 'за кво стаа прос'...
Това ще е моето задължение. А родителите на набитата ученичка да решат какво да предприемат.

# 6
  • Мнения: 46
Eо какво прочетах в една он-лайн книга на Александър Александрович - "Енергийните вампири":
Цитат
Като правило учителят-вампир безотказно използва принудата и оценките в бележника като метод на възпитание и преподаване. Абсурдно е децата да бъдат принуждавани насила да учат или да запаметяват това, което учителят сам смята за важно и значимо. Талантливият педагог знае как да приобщи младите към света, който самият той е изградил за свой.
Ако по време на учебните часове това не се получава, ученикът несъзнателно започва да изпитва желание да накаже по някакъв начин неспособния учител. Най-лесният начин е да го постави в ситуация на конфронтация, за да го извади от психическо равновесие.
Обяснение за поведението на младия човек трябва да се търси в енергийния глад, който той изпитва поради отсъствието на радост от познанието по време на учебните часове. От своя страна учителят неосъзнато усеща необходимост да се отбранява срещу енергийното посегателство върху личността си и започва да вампирясва.
Така става понятен и скритият смисъл на крилатата учителска фраза, която сме чували: “Или аз, или…”
Без съмнение оценките в ученическия бележник са точен показател за характера на отношенията между учителя и ученика. Ако в него има само двойки и тройки това означава, че детето не желае този човек да бъде негов учител. Той му е противен, неприятен и най-вече безкрайно скучен! Някои казват, че няма неинтересни учебни предмети, но за съжаление има неспособни учители. И те са прави!

По отношение на цялата книга имам някои сериозни възражения, ни горният цитат изцяло отговаря на начина, по който аз възприемам случай. Не може да се каже, че в един клас от 26 деца всичките са лоши, невъзпитани и еди-какви си още. Пак казвам - тия същите деца не правят никакви проблеми в часовете на другите преподаватели.

Общи условия

Активация на акаунт