В сряда харесах на малкия едно панталонче , струваше 40 лв. Имах пари да го платя , но трябваше и да пазарувам , затова предложих на продавачката да и оставя 20 лв. капаро .
Тя обаче от мазна по - мазна и любезна ми отказа , като ми обеща 1000 пъти , че ще ми го запази до петък .
Пак настоях да оставя пари - нямало смисъл
Тръгнах си с намерението да го взема в четвъртък , но валеше дъжд и бяхме с малкия , просто беше невъзможно
Отидох днес на обяд и тя ми заяви , че го била продала
Просто се гръмнах . Когато я попитах , защо не ми е взела парите за капаро , ми отговори , че имало хора , които така оставяли по 20 лв . а не идвали после по 1 месец
Казах и само , че е много неприятно така и повече няма да стъпя там , при положение , че доста пари съм похарчила в магазина .
Много ми е неприятно , исках си го това панталонче
Не , че е болка за умиране , ама много мразя такива хора като тази ...
И ми стана по - добре като споделих .
Кажете ми сега - честно ли е така да се постъпва ?
Със сигурност ме загубиха като клиент , ако не друго ...