Поисках си касовата бележка

  • 5 333
  • 48
  •   1
Отговори
  • Мнения: 928
Искате ли си касова бележка, когато продавачката от кварталния магазин се прави на луда и не ви я е дала. Така като се замисля, вече май само в кварталните магазини не дават  Thinking
Аз днес си я поисках. Казах й - ааа касовата бележка - тя - не Ви ли я дадох (при условие, че до преди секунда ми викаше, стотинки имаШ ли). Каза, че трябвало наново да маркира всичко и при все, че зад мен имаше опашка от двама души, аз й казах да маркира като трябва. Не знам защо се ядосах, ама нещо ми прикипя и реших да съм лоша. Сега пък на мен ми е гадно, че съм постъпила така.
Та какво правите вие в такива случаи?

# 1
  • Мнения: 2 495
Зависи каква стока взимам-ако е храна, много рядко си искам бележката, обикновено касиерката ми я слага направо в торбичката, но виж-за дрехи, обувки, чанти-винаги си искам бележката Peace
Няма за какво да ти е гадно.Обърнала ли си внимание че във всеки магазин има надпис:"Моля, пазете касовия бон до напускане на обекта."Няма какво повече да кажа Wink

# 2
  • Мнения: 1 107
Безмилостна съм към продавачките, когато става въпрос за касови бележки  Crazy
Засега прощавам на козметичката, но мисля да я почна и нея  Twisted Evil

# 3
  • Мнения: 819
Че защо наново да маркира всичко?Явно изобщо не го е маркирала!Няма за какво да ти е гадно-тя е длъжна да ти даде касова бележка!

# 4
  • Мнения: 27 524
Че защо наново да маркира всичко?Явно изобщо не го е маркирала!Няма за какво да ти е гадно-тя е длъжна да ти даде касова бележка!

Абсолютно правилно!

# 5
  • Мнения: 593
bejbi и това се случва в София?  #Crazy
Е, аз мога да кажа, че на мен винаги ми дават касова бележка, ама то такива квартални магазинчета не останаха - имаме няколко хубави супермаркета и всички си пазаруват от тях.

# 6
  • Мнения: 928
Кварталния магазин не е много малък. Направили са го по подобие на веригите като Фамилия и Фантастико - вземаш си кошница, избираш си продуктите, а накрая ти ги маркират на касата, имат даже компютър, което за квартален си е направо лукс. А ми ги маркираха наново, защото веднага след мен продавачката започна да обслужва следващия клиент, явно с надеждата, че като ме накара да чакам ще си тръгна.
Сега като се замисля, правилно съм постъпила. Нали трябва да влизат някакви данъци в тая държава, че да ни вдигат майчинството  Hug

# 7
  • Мнения: 311
Абсолютно правилно! Продавачката е  ДЛЪЖНА да даде касов бележка, няма право на избор -"на теб ще дам, на теб - не". В крайна сметка трябва да се сложи ред в тази държава, а не всеки да се прави на хахав. Ясно е, че целта е да се скатаят данъци, ама ние по-прости ли сме, че си плащаме данъците?! Винаги си искам касовата бележка, ако ще задно салто да направи от бяс.

# 8
  • София
  • Мнения: 1 105
Само в "Европа", защото там лъжат. Иначе не!

# 9
Мили момичета, не всеки който не ти дава касов бон се старае да те прави на идиот. И какво от това, че в кварталната бакалия не са ти дали, голяма работа - надали ще забогатеят хората, а се чудя как може да се ядосвате за такива работи

# 10
  • Мнения: 311
Въпросът е не дали ще се ядосваме или не, а дали спазваме закона или не. Не се заяждам, просто съм убедена, че за да вървят нещата всеки трябва да си знае правата и задълженията. Sunglasses

# 11
  • Мнения: 1 520
Ами в нашия магазин винаги я дават, слагат я в торбата. Не ми се е случвало.
Нямам навик да си я искам винаги, където се наложи.

# 12
  • София
  • Мнения: 3 328
Особено при купуване на хранителни продукти гледам задължително да имам касова бележка - не веднъж и дваж ми се е налагало да върна вкиснато прясно мляко, примерно.
Но си мисля, че наистина това да изискваме касовия бон трябва да е въпрос и на наша - на потребителите култура, защото обратното ни лишава от възможността да ползваме правото си на рекламация, но означава и друго - НЕПЛАТЕНИ ДАНЪЦИ.
Пробваха се в кварталния "Европа" да ми спестят един път касовия бон, като плащах с дебитна карта /касовия бон трябвало да го приложат към бележчицата от ПОС-терминала, пък друг касов бон апаратът не щял да отпечати Wink/ - такава лекция дръпнах на управителката по повод прилагането на Наредба № 4 на МФ, че на следващия ден просто проблем като издаване на дубликат на касовия бон вече не съществуваше.
Понеже работя близо до Сточна гара, често по обяд пазарувам от новооткрит магазин, наречен ПроМаркет - на гърба на "Бърза помощ" е. Там касовия бон буквално ми го тикват в ръката и не позволяват да тръгна без него. Дали защото магазинът е нов или тази летвичка в потребителската ни култура вече е надхвърлена... newsm78 Simple Smile

# 13
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Малко съм пристрастна, защото сме собственици на такъв магазин.
Има значение как си плаща данъците собственика, дали е по ДДС, по патент, по дан. декларация. Ако е по ДДС за него е от значение да издава колкото се може повече бележки. Заговори се, че едно от условията за приемането ни в Евро съюза е да минат всички по ДДС, тогава този проблем с неиздаването на касови бележки ще отпадне и няма да се ядосвате толкова.

# 14
  • София
  • Мнения: 5 826
Нямам навик да си искам, даже като ми дават - не я взимам.

Общи условия

Активация на акаунт