Някой наясно ли е за облъчването от компютрите???

  • 2 501
  • 21
  •   1
Отговори
  • София
  • Мнения: 1 125
Здравейте,
какво знаете за влиянието на компютрите върху бременните?
Аз например работя всеки ден с компютър, а отделно от това компютърът на моя колежка с която седим една срещу друга отскоро е насочен право срещу мен, имам предвид неговата задна част. Днес, ми казаха че точно лъчението което се излючва отзад е най-вредно !!!

Вие какво мислите по въпроса Confused:

# 1
  • Мнения: 128
аз също по цял ден седях на компютъра, когато бях бременна, но на детето нищо си му няма. не се притеснявай.

# 2
  • Мнения: 2 489
Не се притеснявай. Аз съм питала лекари и сега съм спокойна.

# 3
  • София
  • Мнения: 13 200
Според мен вредата от компютъра е в застояването неподвижно пред него. Бременната жена трябва да се движи повече, особено в края на бременността и не трябва да притиска бебето като седи (маааалко по-полегнала на стола Mr. Green )

Обаче аз сега като ги пиша тия неща да не си помислите, че съм ги спазила  #Puppy dog  #Puppy dog  #Puppy dog . Изкарах цялата бременност пред компа, защото имах да довършвам един проект. Свърших точно седмица преди да родя  Mr. Green . Изобщо не се движех, станах с 30 кг. отгоре... абе жив пример съм какво НЕ трябва да правите... Rolling Eyes  #Puppy dog

# 4
  • Мнения: 455
Споко.  Wink  Няма нищо страшно в компютрите, облъчването едва ли е по-вредно отколкото от телевизора или от микровалновата печка. Когато аз бях бременна също се консултирах, лекарите нямат притеснения по въпроса. Ще се роди живо и здраво бебето. Леко бременеене.  Close-mas:

# 5
  • Мнения: 928
Вредното лъчение идва от предната част на монитора,но това важи само за по-старите модели.Съвременните модели са със защитени екрани и единствения проблем в случая е прекаленото застояване пред компютъра.

# 6
  • Мнения: 46 438