Внимание! Нова телефонна измама!!! Точат пари от телефонната сметка

  • 12 820
  • 65
  •   1
Отговори
# 45
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
Поправете ме ако греша - до около 2008 г. някъде Ментел и Глобул дърпаха 25% от сметката като ти звънят и приемеш обаждането от Европа!  

 Имах познат дори в съседна Гърция и бях с прима тогава - около 2008г. по груби спомени и като ми звъннеше и на мен ми дърпаше от ваучера!  Той беше на Вивател тогава сметка.

# 46
  • Мнения: 2 143
И трето- не знам защо си мислиш, че всичко знаеш. Работи си там, в телекома, мисли си каквото искаш, а нас ни остави да се оплакваме от твоя и другите телекомски работодатели. Sunglasses
За трети път пиша, че не работя за телеком. Оплаквайте се, все ми е тая. Нямам намерение повече да споря с човек който вярва в приказки.
Операторът дава ли ти възможност да се откажеш от плащане на външни услуги през телефонната ти сметка? Ей така, отиваш в офиса и казваш: "Не искам пари от телефонната ми сметка да бъдат превеждани за заплащане на каквото и да било!". Ако не ти дава такава възможност, това означава, че същият този оператор, волно или неволно, участва в измамата.
Да го обясня ли повторно?
И като не зависи от него, как да ти даде възможност да се откажеш? И защо всъщност отиваш при него? Далеч по-голям успех с подобно волеизявление би имал пред този които предоставя услугата и който аз така между другото посочих! Пред оператор тежест би имало изявление "Не искам от номера ми да се изпращат SMSи" и ако това ти бъде отказано, вече минаваме на друга тема. Да ти доказвам , че съм прав ли, не виждам смисъл, след като от колцентура или офисите на операторите директно пращат потърпевшите в КЗП - защото много добре са наясно и те и КЗП, че КЗП не може да наложи каквато и да е санкция на субект от който не зависи събитието. Осмисли написаното и опитай да ми обясниш повторно за възможности които оператора НЯМА!

Останете си със здраве и със заблудите си. Който разбрал - разбрал. Имате името и данъчната регистрация на юридическо лице отговорно за тези абонаменти и съвета ми да предявите претенци пряко към него. Ако искате занимайвате се с телекоми, КЗП и т.н. И продължавайте да не вдигате на номер от УК - може да ви се натресат едни 200 лева за входящ разговор от Тазмайнайка

# 47
  • Мнения: X
Nazgul, сега разбрах целта ти. Агетираш ни да вдигаме ли на непознати чуждестранни номера? Хи-хи-хи. Браво. Вече се смея с глас....

# 48
  • Мнения: 1 822
нещо и аз не схванах. ако не вдигаме може да очакваме голяма сметка май каза. остава въпроса с вдигането и с набирането.

# 49
  • София
  • Мнения: 17 591
Факт е, че ако вдигнеш на непознат чуждестранен номер, като този от Гвинея, или този от Англия, като нищо ще плащаш като поп! Това е потвърдено от толкова изпатили българи, че наистина няма защо да добавям каквото и да е.
А един мармот завива шоколада в станиол, нали? Flushed
Според него с/у някаква комисионна телекомът събира плащания, "дължими" на тези компании за абонамент за разнообразни "услуги". Телекомът предоставя твоята сметка за трупане на тези "задължения". Това е цялата схема.
Не е истина просто! Последен опит! Ще използвам за примера отново телекомуникационен оператор, въпреки че е важен модела а не страните.
При оператора Х възниква задължение ( месечен абонамент ) на лицето Y ( kati ). Лицето Y по знайни и незнайни пътища се съгласява, към това възникнало задължение при Х, да и се добави ново дължимо към трета страна. Забележи, възникването на допълнително задължение не се контролира пряко от оператора Х и в 99.99% от случаите възниква през посредник извън Х. Когато дойде падежа на задължението при X, лицето Y решава да не плаща, докато оператора Х вече е разплатил допълнителното задължение възникнало в резултат на желанието на Y т.е. Х е кредитирал Y със сумата на допълнителното задължение. Съществува хипотеза, че Х може и да не получи обратно кредита даден на Y - това се нарича кредитен риск и си има цена.
На практика прасетата които безконтролно кредитират към трети лица са на изчерпване и операторите не попадат в тази графа. Примера с оператора - плащането в Гугъл плей е ограничено до 20лв месечно. Така...
Лицето Y решава, че е измамено, започва да си търси правата и установява, че в действителност парите и са взети не от Х а от някой си Z. Където и да го погледнеш, отговорностите за услугата и възмездяване са именно на Z и нямат нищо общо с Х който е получил нищожен процент за поемането на кредитния риск. За примера - една лизингова компания работи на 10-15% макс. Х няма основна дейност лизинг и едва ли прибира повече 5%  за риска. А може и толкова да няма. Кой в този свят работи с марж 5%? Кой би рискувал с кредитиране на повече от 10% от очакваните приходи? Слез на земята!
Знаете ли? И за двете Ви се отнася. Писна ми да ви отварям очите, не е смешно вече и закъснявам за работа!


Виж сега, пич. Не знам кък мой телеком работиш и колко ти плащат, ама що не вземеш да ми дадеш моите 30 лв., пък после да ходиш да се обясняваш с който си искаш за каквото си искаш и както си искаш?
И ТОГАВА - не сега - да видя какви ще ги плещиш.

Обяснявам ОТНОВО - за последен път, надявам се - като за наистина ТЪП човек.
Ако ТЕЛЕКОМЪТ - не някой друг - няма каквито и да било договорни отношения с компания ѝ, компания Ь от телекома ше получи... у:й.
СЛЕДОВАТЕЛНО телекомът ИМА финансови взаимоотношения с компанията, която ме ограби.
Телекомите (като всяка компания) за хубавите черни очи на някого не работят.
СЛЕДОВАТЕЛНО телекомът ПЕЧЕЛИ от тази далавера.
Това е ЕЛЕМЕНТАРНА аритметика, не като за 3ти, а като за 1ви клас.
Ако и това не можеш да проумееш, значи си наистина или твърде... ограничен умствено, или твърде... стимулиран финансово и да ти се обяснява каквото и да било е наистина безсмислено.

# 50
  • София
  • Мнения: 17 591
И трето- не знам защо си мислиш, че всичко знаеш. Работи си там, в телекома, мисли си каквото искаш, а нас ни остави да се оплакваме от твоя и другите телекомски работодатели. Sunglasses
За трети път пиша, че не работя за телеком. Оплаквайте се, все ми е тая. Нямам намерение повече да споря с човек който вярва в приказки.
Операторът дава ли ти възможност да се откажеш от плащане на външни услуги през телефонната ти сметка? Ей така, отиваш в офиса и казваш: "Не искам пари от телефонната ми сметка да бъдат превеждани за заплащане на каквото и да било!". Ако не ти дава такава възможност, това означава, че същият този оператор, волно или неволно, участва в измамата.
Да го обясня ли повторно?
И като не зависи от него, как да ти даде възможност да се откажеш? И защо всъщност отиваш при него? Далеч по-голям успех с подобно волеизявление би имал пред този които предоставя услугата и който аз така между другото посочих! Пред оператор тежест би имало изявление "Не искам от номера ми да се изпращат SMSи" и ако това ти бъде отказано, вече минаваме на друга тема. Да ти доказвам , че съм прав ли, не виждам смисъл, след като от колцентура или офисите на операторите директно пращат потърпевшите в КЗП - защото много добре са наясно и те и КЗП, че КЗП не може да наложи каквато и да е санкция на субект от който не зависи събитието. Осмисли написаното и опитай да ми обясниш повторно за възможности които оператора НЯМА!

Останете си със здраве и със заблудите си. Който разбрал - разбрал. Имате името и данъчната регистрация на юридическо лице отговорно за тези абонаменти и съвета ми да предявите претенци пряко към него. Ако искате занимайвате се с телекоми, КЗП и т.н. И продължавайте да не вдигате на номер от УК - може да ви се натресат едни 200 лева за входящ разговор от Тазмайнайка


Чувала съм, че мъжете мислели, че ще им паднат пишките, ако си признаят че грешат.
И затова били готови да се хващат като удавници и да упорстват с каквато и да е глупост, колкото и да им се навира в очите истината - дори и да ги избоде завинаги.
Не бях срещала подобни мъже... досега. Mr. Green

# 51
  • Мнения: 1 399
Поне според това, което аз знам, български оператор входящ разговор няма начин да таксува, независимо отговорен или не. При обратно позвъняване обаче част от измамите са с включване на запис, който имитира сигнал свободно или тишина ( т.е. потребителят си мисли, че не се е свързал с отсрещната страна, а реално през това време навърта 1-2-5 мин с импулсна линия, докато затвори и се откаже.)
Вторият вариант е за хакнато устройство, което (с помощта на софтуер, все пак свален от собственика му в някакъв момент) набира номера без да оставя следи в регистъра на повикванията. Вероятно входящото повикване го активира по някакъв начин ( по аналогия с опцията за активиране на Вайбър в последно време на смартфоните).

# 52
  • Мнения: X
Аз наистина не знам кой оператор какви ги върти, обаче понеже някои хора с пяна на уста вече твърдят, че не може да платиш ако не набереш ти номера, въпреки че може би трябва да си не по-възрастен от 10 години за да видиш неприето повикване от телефонен номер +224 или подобно и да вземеш пак да го набереш, ето тук слагам скрийншот от телефонния ми указател за едно от повикванията от Гвинея, на което аз вдигнах и от другата страна не се чу нищо освен прекъсване на връзката. Очевидно обаче съм "говорила" една секунда и затова съм платила и така още четири пъти. Сега виждам, че и имам повикване от друг подобен номер, но този път не съм вдигала и кода е +212, т.е. от Мароко.

Скрит текст:


# 53
  • Мнения: 2 143
Ако ТЕЛЕКОМЪТ - не някой друг - няма каквито и да било договорни отношения с компания ѝ, компания Ь от телекома ше получи... у:й.
Муци! А ако закон го задължава? Четене му е майката - писането и тъпите и умствено ограничените го умеем!
Редакция! Относно сексуалните ми възможности след спор дали черното е бяло...едни е начина да разбереш ( Защо имам дежа вю? )
Поне според това, което аз знам, български оператор входящ разговор няма начин да таксува, независимо отговорен или не.
Анатема!!!!! Тук всички знаят, че вдигнеш ли на входящо ти го набутват, и ти си позволяваш да спориш с тях? Hushed
ето тук слагам скрийншот от телефонния ми указател за едно от повикванията от Гвинея, на което аз вдигнах и от другата страна не се чу нищо освен прекъсване на връзката.
Имаме напредък! Дай сега и справка за проведените разговори и начислените суми от 11 септември 2017 ( понеделник ) за 13:48. Въобще за начало си скрийншотни целия понеделник в периода 13:47 - 13:49 да видим какво си набирала и какво ти е звъняно.
Гледай да няма съществени разлики между това което ти дава ОП-а и това което ти е в телефона

# 54
  • София
  • Мнения: 17 591

Говорех за кастрационен комплекс, не за сексуални възможности. Та твърдят, значи, че бил свързан с чувството за вечна правота (и купища други неща, де)... но да ти кажа най-отговорно - ако си признаеш, че си се о*** няма да ти падне пишката, няма да изсъхне, просто ще се отървеш от нуждата да измисляш все по-абсурдни и омотани обяснения.

НИКОЙ не задължава телекомите да сключват договори с компаниите, предлагащи "услуги", заплащането за които да се добавя към сметките на клиентите на телекомите. Телекомите имат финансова изгода да го правят - затова го и правят. И нямат финансова изгода да предлагат на клиентите си отказ от тези "услуги" - затова и няма предвидена такава възможност. Включва се автоматично това "директно заплащане" и няма спиране.

# 55
  • Мнения: 2 143
И нямат финансова изгода да предлагат на клиентите си отказ от тези "услуги" - затова и няма предвидена такава възможност. Включва се автоматично това "директно заплащане" и няма спиране.
Ади бе! Сериозно ли няма? Или просто не знаеш как?
По темата - И не питай откъде го имам това!!!

The revenue share you will receive from a mobile operator depends on several factors:
•Local taxation (digital service tax, value-added tax, withholding tax etc)
•Whether the subscriber base is primarily prepaid or postpaid (distribution costs involved in case of prepaid SIM cards)
•Technology available (carriers who only provide Premium SMS billing have more of the “legacy VAS” mindset and thus lower revenue shares; carriers who have DCB available have their commercial offering aligned with the needs of modern digital service providers)
•Your processing volume (the bigger it is, the better commercial terms you can get due to the carrier being able to make the same amount of money with a smaller margin)
•Your brand value (if the carrier is able to use your service to increase user stickiness and promote you exclusively to their subscribers for differentiation, you are likely to get better revenue shares)

There is no fixed range for shares, they are different among countries and even very different among mobile operators inside one market. You can get anywhere between 20% in lagging markets with only PSMS billing available and 90%+ in others, depending on the factors described above.

Direct Carrier Billing (DCB)

Also called direct operator billing, DCB is a more streamlined payment method than premium SMS billing because users do not need to register, log-in or send an SMS to complete checkout. Direct carrier billing is especially popular for mobile websites, applications, and games. Merchants can support direct carrier billing from customers who are using their mobile phones or from users checking out from a computer or tablet. This is also sometimes called Mobile Transaction Billing or Mobile Transaction Processing. Typically, carriers need to receive special clearance from their Central Banks in order to offer this service, a requirement because their product turns into a money service business on top of their regular carrier services. As a result, this is not available in all countries.

On the technical level, the activities related to making the payment (identification, authorisation, charging, refunds) are done using a data connection rather than text-based Premium SMS messaging.

There are two possible payment flows with direct carrier billing:
•Header enrichment flow: the user’s phone number is detected automatically from the user’s phone number (MSISDN) being passed along by the mobile operator through an HTTP header. This allows to provide consumers with a payment flow where they do not need to enter their phone number and simply need to confirm the charge that is being made to their phone bill.
•OTP (one-time password or PIN) flow: the user’s phone number can not be detected automatically (either because the carrier does not support it or they are initiating the payment from a device that does not have an MSISDN such as a laptop). In this case, the user needs to enter their phone number to the payment window, after which they are sent a text message with a PIN code with which they need to confirm their identity and payment.

It’s also important to point out that mobile operators have very different capability regarding what direct carrier billing features they are able to provide. The most sophisticated ones are able to process payments at levels equal to credit cards (meaning they support features like dynamic pricing, tokens, two-step charging and refunds) but not all of them have such capability available.

Как да се отабонирам от темата?

# 56
  • Мнения: 1 822
като за акъллия от една проста тема да не знаеш да се отабонираш е странно.

Последна редакция: пн, 16 окт 2017, 23:59 от Hulk1

# 57
  • София
  • Мнения: 17 591
И нямат финансова изгода да предлагат на клиентите си отказ от тези "услуги" - затова и няма предвидена такава възможност. Включва се автоматично това "директно заплащане" и няма спиране.
Ади бе! Сериозно ли няма? Или просто не знаеш как?
По темата - И не питай откъде го имам това!!!

...

Как да се отабонирам от темата?



Сериозно няма начин да се направи, да. Ама много, мноого сериозно. До такава степен, че никой не е успял да изобрети такъв начин.

# 58
  • Мнения: X
Вече се търкалям по земята от смях.
Хълк, точно в десятката. На място, малко думи и разкостваш. Все пак го правиш финно. Трябва да даваш уроци!

# 59
  • Мнения: 1 399
Чек, според мен е удачно да си провериш телефона за зловреден софтуер. В разпечатката ти беше регистрирано изходящо повикване, нали? А на телефона не се вижда в регистрите?
Съвсем логично и вирусите се развиват, тепърва мисля че ще страдаме масово от тях на мобилните устройства.
 

Общи условия

Активация на акаунт