Лидл-108- До 01/11

  • 175 206
  • 1 482
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 47 956
Аз си купих термочорапогащи, дано са хубави. Другото не ме развълнува. Беше много спокойно

# 466
  • Русе
  • Мнения: 7 055
Благодаря! Освен каймата, май нищо друго не ми грабна погледа.

Искам да си купя стелки за мен и за дъщеря ми. Дано останат до след обяд.

# 467
  • Мнения: 1 427
Ядки не съм пробвала. Ще опитам . За сусама си ползвам нутрибулета аз. Виж , за орехи не съм се сетила. Ей сега отивам.
Приставката за сметаната дали ще свърши работа да разбие едно кремче на Йоткер , с 400 мл мляко Rolling Eyes

Ядки мелят без проблем и двата вида чопъри (незамрaзени де, че аз замразявам от време на време). Обаче трябва да се внимава да няма части от черупки, че ще прецакат остриетата. По тази причина си замина най-първият ми чопър. Изобщо, аз май се явявам убиец на чопъри, егати... Grinning
 И аз отивам за чорапогащници, дано има!

# 468
  • 1st floor
  • Мнения: 9 096
От новата брошура метнах око само на момичешките дебели суитчери, че нали на мен от септември до май все ми е студено. cold И за термоклина ще помисля.

# 469
  • София
  • Мнения: 3 835
Отидох тази сутрин да видя блузите - с имитацията на риза отдолу. Материята - доста тънка и бодлива, няма хастар, имитацията е само якичка на врата и в долната част плат. Отказах се. Отделно L имаше само 2 броя.
Ботите - най-обикновени, 3 модела велурени и  1 модел кожа. Има подобни във всеки евтин китайски магазин. Не си струват труда и разкарването, а и никой не ги гледаше.
Ръкавиците - за качеството си доста скъпи. Вчера си купих от китайското магазинче до работата черни ръкавици от същата материя, отвътре мекички и топли, отгоре с пухче - за 5 лв. Имаше всевъзможни цветове и модели - с мъниста, с пухчета, с кожички, кой от кой по-хубави.
Лидълските са само плат и в сравнение с купените от мен трябва да струват 3-4 лв.
Обаче изтривалките са № 1. Много ми харесаха и доста се вземаха. За цената си - доста качествени. Имам такава, купена от мебелен магазин и беше 12-13 лв и това преди 5 години примерно... Заслужават си. Пак ги купуваха предимно ... бабки... Simple Smile

# 470
  • Пловдив
  • Мнения: 6 623
уф, изтървах ви дирите... Simple Smile
Харесала съм си оверлога, който е от днес... Някой има ли го, за да каже дали си струва Simple Smile

# 471
  • Мнения: 1 427
Леле, забравих да си взема изтривалка!
Ходих за чорапогащници. Бях решила да взема поне 4 черни от 80 ден. Гледам - черните се свършили. Веднага викнах едно момиче и помолих да изкарат, защото не е нормално да няма нито един в 9 часа. И момичето изнесе два кашона - бре ровим, гледаме - в нито един няма черни. Редят се и други хора, всеки търси черно. Поглеждам накрая към рекламната табела - ами те по принцип не предлагат в черно. Много ми стана неудобно и се извиних на служителката. Взех от по-тънките и един червеникав от термото, ама няма на какво да го нося.

# 472
  • Мнения: 68 545
При нас никога не вадят от склада. Всякак съм опитвала - и с добро, и без него....като кажат това е всичко, и до там...

Хвърлих око на елеците за дами другата седмица....

# 473
  • Мнения: 47 956
Няма черно, да Simple Smile Но пък цветно е по-добре, понякога, имам много сиви и черни зини дрехи и така малко освежавам ансамбълчето

# 474
  • Козлодуй
  • Мнения: 5 251
Преди време като говорихме за чай с ройбос аз описах чая релакс от серията 4 момента но чак сега загрявам, че шапката на темата е украсена с чай от серия която не съм виждала в нашия Лидл "Лорд Нелсън" Simple Smile Въпроса ми е кога ги пускат тези чайове Simple Smile
Тета, не мога да те позная с тоя Горан Брегович Simple Smile

# 475
  • Мнения: 68 545
Аз съм, аз съм...  Laughing

Неприятно впечатление ми правят тези от Лидл. Писах им да попитам до къде е стигнала рекламацията за кафе-машината, която им върнах. Да попитам само. Обади се нахакан глас, който с явно раздразнение ме помоли да проявя повече търпение, тъй като срокът за поправка бил минимум 1 месец  #Crazy /Максимум 1 месец е, ама айде/... Обясних, че нямам претенции за забава, а просто държа да се информирам за движението...толкоз. Усведомих я също, че от магазина много често, да не кажа почти винаги, НЕ ЗВЪНЯТ на клиентите си, дори когато уреда отлежава във филиала.
Както и да е, казах й, че инфото че стоката е още в сервиза, ми е достатъчна и че тонът й е бил неоснователно груб. Naughty

Да имат късмет да не се обадят после от филиала, тази служителка ще я докладвам директно в седалището на Лидл ...

Горчив вкус ми остави този разговор, наистина....много са се разпасали нещо ми се струва  Tired

# 476
  • Мнения: X
Аз пък се почерпих с едни боти и джегинс. Дано са здрави, трябва само да видя как се поддържат.


Взех и шоколадов сусамов тахан. Много ми хареса!  Лаваца някаква намалена и другото вече са обичайните мляко, масло и т.н. 
Много ми хареса шарената пола и се чудя ако ме чака дали да не си взема и пола и термо чорапогащник.

# 477
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 847
Аз съм, аз съм...  Laughing

Неприятно впечатление ми правят тези от Лидл. Писах им да попитам до къде е стигнала рекламацията за кафе-машината, която им върнах. Да попитам само. Обади се нахакан глас, който с явно раздразнение ме помоли да проявя повече търпение, тъй като срокът за поправка бил минимум 1 месец  #Crazy /Максимум 1 месец е, ама айде/... Обясних, че нямам претенции за забава, а просто държа да се информирам за движението...толкоз. Усведомих я също, че от магазина много често, да не кажа почти винаги, НЕ ЗВЪНЯТ на клиентите си, дори когато уреда отлежава във филиала.
Както и да е, казах й, че инфото че стоката е още в сервиза, ми е достатъчна и че тонът й е бил неоснователно груб. Naughty

Да имат късмет да не се обадят после от филиала, тази служителка ще я докладвам директно в седалището на Лидл ...

Горчив вкус ми остави този разговор, наистина....много са се разпасали нещо ми се струва  Tired

Явно е навсякъде - два пъти сме давали за ремонт и двата пъти след телефонен разговор се оказа, че уредът си ни чака във филиала незнайно от кога .

# 478
  • Асеновград
  • Мнения: 3 033
Аз съм, аз съм...  Laughing

Неприятно впечатление ми правят тези от Лидл. Писах им да попитам до къде е стигнала рекламацията за кафе-машината, която им върнах. Да попитам само. Обади се нахакан глас, който с явно раздразнение ме помоли да проявя повече търпение, тъй като срокът за поправка бил минимум 1 месец  #Crazy /Максимум 1 месец е, ама айде/... Обясних, че нямам претенции за забава, а просто държа да се информирам за движението...толкоз. Усведомих я също, че от магазина много често, да не кажа почти винаги, НЕ ЗВЪНЯТ на клиентите си, дори когато уреда отлежава във филиала.
Както и да е, казах й, че инфото че стоката е още в сервиза, ми е достатъчна и че тонът й е бил неоснователно груб. Naughty

Да имат късмет да не се обадят после от филиала, тази служителка ще я докладвам директно в седалището на Лидл ...

Горчив вкус ми остави този разговор, наистина....много са се разпасали нещо ми се струва  Tired

Явно е навсякъде - два пъти сме давали за ремонт и двата пъти след телефонен разговор се оказа, че уредът си ни чака във филиала незнайно от кога .
Явно системата им е такава.Досега само веднъж ми се е налагало да давам уред за ремонт.Обадиха ми се два часа след като бях питала в магазина дали уреда е дошъл и служителката троснато ме отряза.А две седмици по късно ми звъни друга за да ме уведоми че имам уред за получаване, беше учудена че съм си го взела не били уведомени.

# 479
  • Мнения: 68 545
Така са - сега се сърдят, че си дръзнал да си отвориш прибързано устата и да ги попиташ, после се дразнят, че си се забавил...откачалки.  #Cussing out

Аз от темата тук знам за много случаи, в които стоката си седи в магазина, а обаждане - йок.
И за да предотвратя това точно, се обадих да попитам...ей, сякаш в г@за им бъркаш...

Джегинсите как са - като клин ли са, тънки ли....много им се чудя...

Общи условия

Активация на акаунт