Щом са подобни въпросите, а могат да се питат много други неща. Нищо няма за видове произведения, композитори. Миналата година имаха редовно за домашно да напишат примери по зададени тактове, напр. 3/4; 8/9 и подобни.
Малко отклонение в тази връзка, макар и не съвсем, защото се коментираше и ползването на оценки от диплома за прием след седми клас или за каквото и да е било.
Понеже моето дете почти не е карало музика (заместваше се с нещо друго), освен да е преписало няколко народни песни, коментарът му за входното ниво по музика беше: "Ами, имаше някакви ноти там и други подобни, ама какво беше туй. Ограждах някакви отговори...."
А вие изглеждате на космическо ниво.
И макар разликите в нивото на преподаване да са неизбежни, защото в случая децата са били с една програма по този предмет, мислих за разликите в материала (не в подговката), които идват от тези 2,5 час ИУЧ (ЗИП). Два часа повече по какъвто и да е предмет имат голямо значение, което прави напълно несъпоставими оценките на децата и нивото на децата.
В тази връзка знаете ли дали училищата могат да променят ИУЧ свободно по време на вече започналия прогимназиален курс на набора. Т.е. сега са ни сложили, примерно 2 часа български и догодина да решат да завият и да ги направят един час география и един рисуване.