Пети клас - 2017/18 - тема 2

  • 58 772
  • 743
  •   1
Отговори
# 330
  • Мнения: 8 207
Happy, хич даже не се ядосвам. Само се чудя моят ли е най-завеяният. Той и от него информацията обикновено е като в онзи вид за компютрите и клас компотите.

Точно от математиката хич не се притеснявам. За мен това винаги е бил най-лесният предмет. Хубаво е, че и на детето му пасва. И той се усети вече, че там е най-лесно - нищо не се налага да се мъчиш да запомниш, не разказваш, не пишеш съчинения. Последното му е мъка. Справя се, но го ненавижда.
Единственото, което се изисква по математика, е да седнеш и да порешяваш малко задачи.

# 331
  • Мнения: 24 467
Дотук и ние сме на същото мнение за математиката. Ама е още едва началото на пети клас. Като се натрупа материалът, тогава пак ще видим, може да се наложи да ревизираме становището.  Mr. Green
И за мен плюсът по този предмет е, че не ще помнене толкова. Има време де, ще видим как ще върви и по останалите предмети.

# 332
  • Мнения: 5 178
На всички предмети това им е проблемът - много материал, никакво време за упражняване..
За математиката вече има и теория, правилата трябва да се учат и след това със задачи да се упражняват.
Имат дори отделна тетрадка, където преписват правилата

# 333
  • Мнения: 8 207
Никога не съм се мъчила да уча наизуст правила и формули по математика. Като решаваш задачи, те сами ти се набиват в главата, без да полагаш някакво съзнателно усилие да ги помниш. Друг е въпросът, че по изпити имаш право да си ползваш книжката с формули.
Като ученици също ни даваха да ги ползваме и в час и на контролни. Няколко учители по математика съм имала. Всички ни караха да си пишем изучаваните формули на картонче и да си го ползваме. После, в един момент се усещаш, че към това картонче започваш да поглеждаш все по-рядко.

# 334
  • София
  • Мнения: 4 035
Аз пък мога да говоря от позицията на човек от другата страна. Винаги съм знаела и формули, и аксиоми, и теореми, но колкото и да ги знаех, ми бяха толкова непонятни за прилагане, че просто не е истина. Никога не съм успявала да "видя" решенията на задачите. И по математика, и по физика. За разлика от това пък винаги ми е било странно как може да не усетиш кога да сложиш запетая, как да провериш неударена гласна или обезвучена съгласна, как така не успяват да откриват подлог, сказуемо, да определят времена или да разпознават автори по стила им на писане Simple Smile Та така, всеки е силен в нещо, аз и сега не мога да се включа активно в обучението по математика на петокласничката Simple Smile

# 335
  • у дома
  • Мнения: 7 140
На всички предмети това им е проблемът - много материал, никакво време за упражняване..
За математиката вече има и теория, правилата трябва да се учат и след това със задачи да се упражняват.
Имат дори отделна тетрадка, където преписват правилата

И при нас има такава тетрадка-нарича се речник справочник на математическите термини.Не я носят в училище,попълва се у дома,госпожата ще я събира за проверка ваканциите.

# 336
  • София
  • Мнения: 2 044
Момичета как се попълваше бележника?Забравих да си запиша последователността на предметите Rolling Eyes

# 337
  • Мнения: 7 247
Ако не е прекалено късно,към два ще мога да напиша(бележника е върнат вчера, но е вече на училище...)

# 338
  • Бургас
  • Мнения: 10 340
1. Български език и литература
2. Английски език
3. Математика
4. Информационни технологии
5. История и цивилизация
6. География и икономика
7. Човекът и природата
8. Музика
9. Изобразително изкуство
10. Технологии и предприемачество
11. Физическо възпитание и спорт
12. ИУЧ БЕЛ
13. ИУЧ Математика

# 339
  • Мнения: 8 207
Моят син сам си попълва бележника. Никой уж не им би дал определена последователност и ги подреди както му падне. Ще видим дали ще мине или ще му го върнат.

# 340
  • Мнения: 24 467
Отчет - 9.8 кг сутринта.
...
Тук някой щеше да споделя за контролно по Музика.
Аз ще споделя също - на лист се обяснява какво е Коледуване, Лазаруване, Сурваки /ще им пуска и песни да отговорят коя за кой обичай е, така разбрах/, ритмика, метрум, такт, а относно тоновете - височина, динамика, тембър и трайност. Кои от характеристиките на тона се бележат с ноти и как. Предполагам, че тук трябва да се говори за височината и трайността на тона, т.к. нотите отразяват тези характеристики чрез вида на нотата и разположението й в петолинието. За динамиката има други знаци - малки латински букви. За тембъра - не се сещам да се бележи /записва/ по някакъв начин.
Учи снощи от някакви записки, днес ще пишат.

# 341
  • Бургас
  • Мнения: 10 340
Отчет - 9.8 кг сутринта.
...
Тук някой щеше да споделя за контролно по Музика.
Аз ще споделя също - на лист се обяснява какво е Коледуване, Лазаруване, Сурваки /ще им пуска и песни да отговорят коя за кой обичай е, така разбрах/, ритмика, метрум, такт, а относно тоновете - височина, динамика, тембър и трайност. Кои от характеристиките на тона се бележат с ноти и как. Предполагам, че тук трябва да се говори за височината и трайността на тона, т.к. нотите отразяват тези характеристики чрез вида на нотата и разположението й в петолинието. За динамиката има други знаци - малки латински букви. За тембъра - не се сещам да се бележи /записва/ по някакъв начин.
Учи снощи от някакви записки, днес ще пишат.

Аз, но не са им ги върнали още.
Не помни всичко ученика, но общо взето теста е бил с въпроси на описаното от теб.

# 342
  • Мнения: 24 467
Да не би нещо централно за входните нива да е спуснато?
Щом са подобни въпросите, а могат да се питат много други неща. Нищо няма за видове произведения, композитори. Миналата година имаха редовно за домашно да напишат примери по зададени тактове, напр. 3/4; 8/9 и подобни.

# 343
  • София
  • Мнения: 3 558
На нашичкия вчера са им върнали контролните по музика, но само да си ги видят и после ги прибрали - има 5. Особено впечатлен е от това, че имал вчера контролно по технологии и предприемачество...

# 344
  • Мнения: 4 966
Не са имали входни по музика, рисуване и предприемачество. Остана да им върнат само по математика. Дотук има шестици и една петица по ЧП.
Вчера учителката по български им казала, че държи всеки да си носи учебника в час. Нали им бях казала с нейната приятелка да носят различни учебници с цел по-лека раница. Днес гледах всичко си е сложила, явно са се отказали.

Общи условия

Активация на акаунт