Пазаруване от Amazon - тема №70

  • 110 409
  • 770
  •   1
Отговори
# 90
  • Бургас
  • Мнения: 10 340
Ужас! И аз плащам с виртуална на ДСК в сайтове без Пейпал, основно в Амазон. Трябва да имам едно на ум вече.

# 91
  • Мнения: 4 841
Къде проверявате дали даден сайт е безопасен? Намерих сайт за техника с нереално ниски цени и искам да съм сигурна преди да рискувам.

# 92
  • на 90 км от морето
  • Мнения: 298
Къде проверявате дали даден сайт е безопасен? Намерих сайт за техника с нереално ниски цени и искам да съм сигурна преди да рискувам.

Аз проверявам тук: www.scamadviser.com Simple Smile 

# 93
  • София
  • Мнения: 1 476
Къде проверявате дали даден сайт е безопасен? Намерих сайт за техника с нереално ниски цени и искам да съм сигурна преди да рискувам.

мисля че това беше сайта за проверка:
https://www.scamadviser.com

# 94
  • Мнения: 5 173
Ползвах виртуалната карта на ДСК точно заради уверението,че при липса на наличност по картата няма как да мине плащане - е,оказа се,че не е така и по някаква причина края на април банката е разрешила теглене на 5 суми с обща стойност над 600лв  Shocked
Аналогична ситуация с друг клиент на банката. Снимката(забележи датата) е от една група за пазаруване от AliExpress като пострадалия сам я качи.
Пиши на омбудсмана Мая Манолова. Добави и факта, че от ДСК не са ти отговорили в 30 дневен срок, както и може да добавиш и снимката от другия пострадал, за да се види, че това им е практика.
П.П. И аз съм им клиент, но това е недопустимо. Уж, за сигурност ползваш виртуална карта, а то...

# 95
  • Мнения: 2 833
Понежже май много от нас пазаруват с виртуалната на ДСК , и аз разбира се , нека някой похвали друга виртуална на друга банка? Да не е като реклама , ама и аз съм им сърбала попарата на ДСК , та наистаина похвалете др банка!

# 96
  • Beyond the stars
  • Мнения: 7 842
Ползвах виртуалната карта на ДСК точно заради уверението,че при липса на наличност по картата няма как да мине плащане - е,оказа се,че не е така и по някаква причина края на април банката е разрешила теглене на 5 суми с обща стойност над 600лв  Shocked
Аналогична ситуация с друг клиент на банката. Снимката(забележи датата) е от една група за пазаруване от AliExpress като пострадалия сам я качи.
Пиши на омбудсмана Мая Манолова. Добави и факта, че от ДСК не са ти отговорили в 30 дневен срок, както и може да добавиш и снимката от другия пострадал, за да се види, че това им е практика.
П.П. И аз съм им клиент, но това е недопустимо. Уж, за сигурност ползваш виртуална карта, а то...

Не знаех изобщо, че виртуалната може да се използва на физически ПОС  newsm78

# 97
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 747
Ползвах виртуалната карта на ДСК точно заради уверението,че при липса на наличност по картата няма как да мине плащане - е,оказа се,че не е така и по някаква причина края на април банката е разрешила теглене на 5 суми с обща стойност над 600лв  Shocked
Аналогична ситуация с друг клиент на банката. Снимката(забележи датата) е от една група за пазаруване от AliExpress като пострадалия сам я качи.
Пиши на омбудсмана Мая Манолова. Добави и факта, че от ДСК не са ти отговорили в 30 дневен срок, както и може да добавиш и снимката от другия пострадал, за да се види, че това им е практика.
П.П. И аз съм им клиент, но това е недопустимо. Уж, за сигурност ползваш виртуална карта, а то...

Не знаех изобщо, че виртуалната може да се използва на физически ПОС  newsm78


Явно Виртуалната кредитна все повече се превръща в реална кредитна,като не могат да я подсигурят,поне да не я рекламират като такава  Thinking

ЧревоУгодник,благодаря за съвета  Peace

# 98
  • Мнения: 4 841
Благодаря ви момичета за сайта. Излиза сигурен, но аз още не мога да повярвам на цифрите на румбите примерно. Намление на Румба с около 90% за мен е тотално нереално. Не знам дали да рискувам.

# 99
  • Мнения: 3 213
Благодаря ви момичета за сайта. Излиза сигурен, но аз още не мога да повярвам на цифрите на румбите примерно. Намление на Румба с около 90% за мен е тотално нереално. Не знам дали да рискувам.

за кой сайт става дума ?

# 100
  • Сф
  • Мнения: 4 742
Ако същият сайт, за който си мисля, румби за 70 долара, фалшив е. Разконспирираха го, че е създаден пред 2 седмици.

И аз съм ужасена от историята с виртуалната карта. Как така ще може да теглиш/ плащаш на пос, това е абсурдно!
Един приятел имаше драми с ДСК, които  го мотаеха мн време и накрая написа един напоителен имейл и го препрати до де какви имейли намери на шефове на Дск- виж дали на Виолина Маринова не можеш да изкопаш имейл и на други от горните слоеве. След 10мин му се обадиха да се извиняват.

# 101
  • Мнения: 1 422
дано се разреши проблема с виртуалната карта, случаят е по-особен, но факта, че допускат дебитна карта да излиза на минус е притеснителен - нали уж това е целта на тая карта, да се плаща само до размера на наличните средства..

# 102
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 747

И аз съм ужасена от историята с виртуалната карта. Как така ще може да теглиш/ плащаш на пос, това е абсурдно!
Един приятел имаше драми с ДСК, които  го мотаеха мн време и накрая написа един напоителен имейл и го препрати до де какви имейли намери на шефове на Дск- виж дали на Виолина Маринова не можеш да изкопаш имейл и на други от горните слоеве. След 10мин му се обадиха да се извиняват.

На 4,05,2017г преди да подам 1вата жалба писах на мейл на директора картови плащания и АТМ устройства Pencho.Savov@dskbank.bg ,както и на мейла на отдела им cu.bankcards@dskbank.bg  - това ми излезе като информация в нета.След 15мин ми звъннаха да обяснявам ситуацията от Кол-центъра,като встрани някой суфлираше какви въпроси да се задават,значи все пак някой е получил писмото .Както казах - обясних се,но до 2,06 нямаше никакви действия,затова се наложи да подам жалба.Отделно така и не получих отговор на мейла. След което любезно ме помолиха да пиша само на мейла на кол-центъра Call_Center@dskbank.bg

# 103
  • софия
  • Мнения: 25 202
И моята виртуална е излизала на минус, но с някакви малки суми и когато съм питала са ми обяснявали, че е от разликата в курса. ОК, реших, че има все пак някакъв праг на този минус.
Как пък да не се съобразя с "молбата" им. Бих изпратила мейл на всички. Проблемът не е от кол центъра, т.е. те са некомпетентни, но основният проблем е в процедурите и сигурността на плащания на банката. Пиши на всички: Калин Антонов - началник, Управление "Съответствие и сигурност, Управление "Електронни продажби и развитие" и т.н. по веригата като изрично подчертаеш, че няма логична и нормална реакция за 4 месеца от тяхна страна. https://dskbank.bg/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8

# 104
  • Сф
  • Мнения: 4 742
Като не получаваш адекватна реакция, аз бих продължила да бомбардирам всички шефове с имейли. Вече имаш формата на имейлите, виж какви имема на топ мениджъри можеш да намериш в нета и действай (violina. marinova@ dsk би трябвало да е). Пиши колко си разочарована, разминаването между реален и ооисан продукт и блабла

Общи условия

Активация на акаунт