Пазаруване от Amazon - тема №70

  • 110 453
  • 770
  •   1
Отговори
# 75
# 76
  • София
  • Мнения: 5 547
Да,за немския питам ,но линка на първа страница не работи  Rolling Eyes
https://www.amazon.de/gp/node/index.html?ie=UTF8&merchant=&a … rt=price-asc-rank  При мен се отваря без проблем.

# 77
  • София
  • Мнения: 3 163
Едни бебешки Ecco Baby Mädchen, за госпожици, р-р19-EUR 17,99

# 78
  • Sofia
  • Мнения: 9 711
Има ли все още някоя намалена, хубава раница? Трябва ми нещо за мен, за фитнес, кратки екскурзии..

# 79
  • Стара Загора
  • Мнения: 494
Ето една раница:

https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B00NNTNBVU/ref=ox_sc_act_image_ … L5A1OLE&psc=1

Не е нещо особено, но пък е Dakine и е намалена Simple Smile. От доста време ѝ се чудя, може и да я поръчам, ако не ѝ сменят цената.

# 80
  • Мнения: 452
Обувките Art отговарят ли си на размера? Аз съм между два номера и се колебая кой да поръчам?

# 81
  • София
  • Мнения: 5 547
Обувките Art отговарят ли си на размера? Аз съм между два номера и се колебая кой да поръчам?
Ако имаш магазин близо до теб премери, според мен са умалени с половинка, аз лично бих взела по- големия.

# 82
# 83
  • София
  • Мнения: 44 024
Обувките Art отговарят ли си на размера? Аз съм между два номера и се колебая кой да поръчам?
За мен си отговарят.

# 84
  • Мнения: 2 276
Някой знае ли какво е това "Pop up your balance"?

# 85
  • Мнения: 4 936
Обувките Art отговарят ли си на размера? Аз съм между два номера и се колебая кой да поръчам?
За мен си отговарят.
много хубави са обувките, но амазонци ми късат нервите с това неписане на височината на тока.
Всеки модел го пущам през търсачката, и се моля в някой друг сайт да излезе колко са високи

# 86
  • Мнения: 3 213
Бихте ли ми препоръчали продавач или производител на спални комплекти за спалня, които сте пробвали ? Знам, че се продават сетове с плик+2 калъфки за възглавници, а чаршафите се купуват отделно. Трудно ми е през филтъра да селектирам, тъй като са изброени различни видове материи, някои от които не познавам добре или не съм ползвала. Единствено, не искам да съдържа полиестер.

# 87
  • In transit
  • Мнения: 11 772
Получих си пакета изпратен от AT post или австрийските пощи с M&BM Express. Казаха, че те доставяли и пратки от италианските пощи, ако на някой му се наложи да знае.
Иначе от получените неща съм доволна, с изключение, че тенджерата, която получих не става за индукционен котлон. Но пък клиентския център на Амазон е на ниво както винаги.
Поръчах тази: https://www.amazon.it/gp/product/B00FZ7ETTG/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1, обаче дойде същата, но с обикновено дъно. Свързах се в чата и се разбрахме, че ще ми пратят друга, като ме разпитаха подробно как изглежда тази. Странно наистина защото съм купувала и други съдове на Биалети, но всички са с картонени опаковки, има си надписи с описания, а тази дойде гола тенджера в найлонова торба без нищо друго по нея. Надявам се другата да е каквото ми трябва. Simple Smile
 Иначе искам да похваля тези чашки за кафе : https://www.amazon.it/gp/product/B00RPOQW06/ref=oh_aui_detailpag … ie=UTF8&psc=1 Страшно сладурски са.  Two Hearts Като обем са за около 60мл кафе максимум. Цвета е леко по блед, не толкова наситен като на снимката ( същото важи и за останалите цветове). Керамични са.

# 88
  • ВАРНА
  • Мнения: 2 755
Искам да ви разкажа за големите си проблеми с Виртуалната карта на ДСК . По намаленията във Виповете сигурно помните,че имах поредица от блокирвания на акаунтите,луда станах да звъня и да говоря и с немския и с Английския Амазон.Ползвах виртуалната карта на ДСК точно заради уверението,че при липса на наличност по картата няма как да мине плащане - е,оказа се,че не е така и по някаква причина края на април банката е разрешила теглене на 5 суми с обща стойност над 600лв  Shocked Картата е издадена 2014г и до момента такъв случай съм нямала,ползвана е по един и същ начин.Първия път като блокираха акаунта и видях минуса по картата звънях на Call center на ДСК,където любезно ме увериха,че няма начин да е на" -" картата,че било бъг,да съм спокойна.После се разбра,че дори да е бъг,сметката си е на минус,пак ми звъняха да ме разпитват за ситуацията,поръчките междувременно бяха пратени,нередактирани,имах поръчани обувки 36,37,38 номер точно с идеята когато имам време на спокойствие да седна,да огледам,да прочета отзиви дали да умалени/уголемени и да реша кое ще оставя за мен. Да не ви отегчавам с поредицата от разговори,които водих,ефект никакъв,предложения от тяхна страна никакви.Изразих желание да съдействам и да върна каквото ми е излишно,от тях очаквах да поемат транспорта за връщането към италианския вип,защото обувките тежат и щяха да са поне 80-100лв,а грешката е тяхна ! Акаунтите продължаваха да се блокират периодично целия май,колко неща изтървах заради това може да си представите,още ме е яд особено за един часовник за мъжа ми и яке за дъщеря ми  Crossing Arms На 2,06 пуснах жалба,защото май с всички в Кол-центъра се обясних каква е ситуацията,но предложение за разрешаване нямаше.В централата на банката в града ни ме увериха,че до 30дни трява да имам официален писмен отговор.До днес все още нямам такъв отговор .За сравнение - бях писала жалба веднъж до Български пощи,защото колет пристигна с липсващ артикул и беше очевидно,че е разрязана лентата,а не смачката в движение - там ми отговориха за 3дни и ми пратиха сканирания отговор,с изходящ номер,печат и подпис  Peace
Края на юли писах 2ра жалба,защото банката без мое знание започва оспорване на транзакциите ,Амазон отново ми блокират акаунта,аз побеснях направо - заради тях ми отказаха поръчка с раница и несесери за училище на детето.И така - ДСК изисква парите от Амазон,Амазон ми блокират акаунта и ми пращат писмо,че трябва да им посоча друга сметка от която да си изтеглят парите.Банката си изми ръцете и си прибра сумата от Амазон,въпреки,че те не изпълняват условията по договора за картата . Отговор и на двете жалби нямам ! Крайно съм разочарована от такова отношение,за една от най-големите банки в България абсолютно непрофесионално !!! Цялостното ми усеща след контакта с тази банка е,че в нея работят некомпетентни кадри,които само си подхвърлят отговорностите един на друг и никой не се реши да поеме отговорност за  нарушения от тяхна страна договор. Подадох електронна жалба към Комисия за защита на потребителя на 31,07 ,която доскоро беше в процес на разглеждане,сега и там линкът е вече неактивен  Joy  Резултатът от жалбата ми е интересно дали ще получа на мейла или и там ще трябва да се скъсам от звънене,за да проверя.

Това са моите "приключения" с институцията,наричаща себе си банка ДСК,която не може да осигури качество и сигурност на предлагания продукт, нито адекватно обслужване ! След крайно коректните отношения,които съм имала винаги с Амазон българската действителност е просто плачевна за съжаление.  Rolling Eyes

Последна редакция: вт, 12 сеп 2017, 11:27 от morgana07

# 89
  • софия
  • Мнения: 25 392
morgana07, ужасно! Виртуалната на ДСК е единствената причина все още да съм клиент на тази банка, в която  всичко е замряло някъде около `90тте години и съм напълно съгласна с оценката за "висока компетентност", която притежават техните служители.

Общи условия

Активация на акаунт