В първи клас в началото имаше често да дописва, докато схване колко е гадно това. Казал на учителката, че не му се пише и не писал (защо тя го оставила е друга тема, която не ми се започва). Правехме и диктовки 2 месеца почти всяка вечер. Накрая се наместиха нещата и от един щастлив момент нататък почти всичко почна да се случва в занималнята. Сега, във втори клас, за у дома остава май само по английски. Понеже голям зор да играе на таблет, условието ми за игра е да е написано, ако има за у дома, наредена чанта, нагласени дрехи и 2 урока + съответните им упражнения от уча. се (в петък давам "безплатно"). Повечето дни си го върши сам и дори без особено подканване. И без това вече се прибира сам, преоблича се, мие си ръцете и си почва. Аз докато стигна у дома е на средата, а ако закъснея, понякога си го свършва и без мен.
Ние сме и двамата родители на пълен работен ден и искаме да ходи на занималня максимално дълго. Иначе трябва да е съвсем сам у дома от обед и сам да се грижи за всички домашни и т.н., а все още не е толкова съзнателен, уви...