Преначисляване на интернет роуминг

  • 12 230
  • 40
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: X
Е то пък как ще докажеш, че ти е бил изключен телефонът?

# 31
  • Мнения: 968
Е то пък как ще докажеш, че ти е бил изключен телефонът?

Не знам. Нямам път през Сърбия скоро та не го мисля много.

# 32
  • Мнения: 13 239
Има огромна разлика между наште оператори и операторите в чужбина,нека не да не ги сравняваме.
Simple Smile
Незнам дали трябва да си затвори телефона вкъщи, но няма да свърши света ако остане няколко часа без телефон преминавайки през Сърбия примерно или Черна гора или нещо друго, пък при голям зор винаги може да си го включи, досега не съм чула, ако е изключен телефона да е имало проблем.
Колкото и да си информиран все има нещо, което се разбира впоследствие

# 33
  • Мнения: 2 024
Това за Сърбия ме озадачи много. Каква може да е причината? Синът ми ходи в Сърбия за 2 дни и беше с изключени мобилни данни там и няма нищо начислено от Виваком. Иначе в хотела е ползвал Wi-Fi само за да ми сложи една снимка и да ми напише няколко реда по фейсбук. Хайде да влизат и Сърбия и Турция е ЕС, че да нямаме проблеми с таксите. Иначе точно така, Еврозоната е различно от ЕС. България и Румъния още сме в чакалнята за Еврозоната.

# 34
  • Мнения: 7 325
Има огромна разлика между наште оператори и операторите в чужбина,нека не да не ги сравняваме.
Simple Smile
Незнам дали трябва да си затвори телефона вкъщи, но няма да свърши света ако остане няколко часа без телефон преминавайки през Сърбия примерно или Черна гора или нещо друго, пък при голям зор винаги може да си го включи, досега не съм чула, ако е изключен телефона да е имало проблем.
Колкото и да си информиран все има нещо, което се разбира впоследствие
А не би трябвало да има разлика. Нали уж всички сме в ЕС и сме с еднакви правила или греша.
А с държави извън ЕС и аз си изключвам телефона, не е драма, драма са циганските номера на операторите. Анинимен не може да докаже, че е бил с изключен интернет още повече, че оператора твърди обратното, и да му е бил изключен телефона също няма как да го докаже. Т.е. каквото и да правиш .... като в приказката иди доказвай че нямаш сестра.

# 35
  • Мнения: 2 720
Крайният резултат от причината да пусна тази тема е, че след двуседмично протакане сумата ми е занулена.

След постъпване на данни за свръх потребление ме изключват с цел предотвратяване на още начисления. До тук добре.

Никой не ми се обади, нито пък ми прати съобщение за причината и начислената сума. От кол центъра виждат това, което и аз като си вляза в профила. А там няма информация и се започваше едни обяснения и предположения......
След като от магазина ми съдействаха и разбрах каква е ситуацията, аз ги насочвах после на 123 къде да търсят информация. Трябваше проверката да завърши за 2-3 дни, но  докато я почнат влязоха в дългите почивти дни около 6-ти септември. И така оставили долу в буферната зона да им обират пешкира от недоволните клиенти,  а  там пак никой нищо не знае и остава чакането.


Описах чрез формата им за контакти  кога съм закупила първия пакет интернет, а именно преди тръгване от България, кога втория там на място. Има две минути време след свършване  на единия пакет и ативиране на другия.
Отговориха ми, че заради тези две минути обработка и съм имала вероятно отворени прозорци и затова имам начислена сума.
Пак им писах, като направих пример и сравнение с период от тази година където имам прекарани 8 дни в Турция и съм поръчвала интернет пакети с интервали, ползвала съм и сърфиране в режим на роуминг съвсем осъзнато, но такава сметка нямам.


Обяснението им беше, че имат такъв случай много рядко, веднъж на шест месеца, т.е. при закупен пакет от оператор в България  да получат от чуждестранен оператор данни за роуминг потребление, които се таксуват по съответните цени в случая в Турция 15 лв./МБ

Иначе, месец юли  имам 5 ходения за по няколко часа с изключени мобилни данни и всичко си беше точно.  Платих си разговорите, които провеждах в роуминг.

Доволна съм, че всичко приключи. Това щеше да е най-скъпият ми опит за резервация на хотел Simple Smile

# 36
  • Deutschland
  • Мнения: 5 397
Минавам през Сърбия и Македония с изключен нет. В Сърбия на всички бензиностанции ОМВ има уайфи, тъй че не ми е проблем. Преди два месеца обаче, влизаме в България през Калотина и на първата бензиностанция звъня на нашите и разговора не е бил повече от минута и нещо, след това при проверка на текущо потребление гледам 4.00 😠. После питах във Виваком, обясниха ми че поне 5 км след границата е трябвало да звънна, за да съм сигурна че не съм се закачила за сръбски оператор.

# 37
  • Мнения: 7 325
обясниха ми че поне 5 км след границата е трябвало да звънна, за да съм сигурна че не съм се закачила за сръбски оператор.
Същото се случи с мъжът ми преди няколко години, но на границата Испания - Франция. Звънях на оператора да питам от къде идва тази сума в плюс и ми обясниха, че е от роуминг. Попитах ги как тогава обслужват клиентите си, които живеят на граничният град, все в роуминг ли ги таксуват. Не можаха да ми обяснят.

# 38
  • Мнения: 204
Здравейте, разгледах темите, но не видях къдемога да ви поискам помощ.
Бях на екскурзия да Будапеща. На връщане, след като влезнах в България си включих мобилните данни, но получих смс за роумин в Сърбия.За това време - няколко секунди ми начисли сметка 100 лв. Писах до митницата, но те ми казаха, че не са институцията, която може а ми съдейства. Как да постъпя - да докажа, че всъщност съм била на наша територия, но не наша клетка ме е прихванала. Все пак ако може нещо да се направи, да ми съдействате. Благодаря ви и се извинявам, ако питането ми не е за тук.

# 39
  • Deutschland
  • Мнения: 5 397
На оператора звъниш и обясняваш проблема.
 Аз включвам интернета доста след Калотина, между другото съм си купила карта за интернет на Теленор Сърбия ( 4 ГБ за 3€) и си я ползвам в Сърбия.

# 40
  • Мнения: 7 325
На мен ми се е случвало преди години с испански оператор на границата Испания Франция. Нищо не можа да се направи въпреки, че доста се разправям с операторите и обикновено съдействат. Та няма как да докажеш, че си била в България, а те е прихванала чужда клетка. Плащаш си и това е.
Като минаваме през Сърбия изключваме телефоните доста преди границата и ги включваме доста след като минем Българската. Сърбия не е в ЕС и цените са  #Crazy

Общи условия

Активация на акаунт