Катастрофи с жертви всеки ден

  • 22 429
  • 243
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 4 518
Според мен стават катастрофи, защото другия е виновен. Винаги е така...мъжа ми преди месец "катастрофира", не искал да пусне дама в мерцедес, която се опитва да го изпревари от лява лента. Удрят си страничните огледала, слизат и дамата го питала крещейки "какво правиш, не виждаш ли, че искам да те изпреваря". Само да кажа, че са били спрели на светофара, не са се движили със 120, просто не е искал да я пусне, защото е нахална...
Та както казах, катастрофа става когато другият е виновен.

# 16
  • Мнения: 46 508
Аз пък на това му казвам липса на колегиалност. Чудо голямо, че ще я пусне.

# 17
  • Мнения: 4 518
Чудо е, защото не спазва закона. Тя не трябва да е там. Наредила се е в лента за ляв завой и няма право да продължава направо. Привърженик съм на теорията на счупените прозорци, така че не мисля, че е ок. Колегиалност е да пуснеш човек без предимство, но с право да извърши маневрата, а не да позволяваш на човек да не спази закона.

# 18
  • Варна
  • Мнения: 1 019
Няма нищо по-страшно от тир изпреварващ друг тир на магистралата, а ти да си предприел изпреварване, но тир-а да не те отрази.

# 19
  • Мнения: 736
Скрит текст:
Скоростта не е толкова проблем, колкото основния фактор - водача! От него са предстоящите действия, както шофирането и поддръжка на колата. Не подценявайте колата като машина, всяко нещо си има срок на годност. След това идват и гумите, а половината народ не може да си позволи качествени такива и поддръжка на колата.....или някои са неграмотни но е важно да имат кола..
какво значи не може да си позволи качествени такива всички ги купуват от България и обикновените хора и мамините синчета и гумите са едни  и същи всичко  опира да това от къде ще ги купиш цени различни качество еднакво и поддръжката е цялостна не само гуми а водача трябва да е сигурен  участник   в движението и да уважава останалите участници в движението а не да нервничи и да натиска до дупка педала на газта и да се прави на мъж

 Повярвай, качеството не е едно и също на гуми втора употреба и на гуми закупени от лицензиран представител и сервиз. Като малка съм живяла в бедност, баща ми си е купувал зимни гуми втора ръка и само заради полицаите, много са такива хора.
 Гумите са важни, толкова много ако ти се кара бързо по магистралата, особено с нашите когато сцеплението е изключително важно особено когато е на АМ Хемус, примерно, "бабуните" с некачествени гуми и 140 км/ч......

 
Няма нищо по-страшно от тир изпреварващ друг тир на магистралата, а ти да си предприел изпреварване, но тир-а да не те отрази.


 Гадното е, че повечето не осъзнават, че те са най-големите и трябва да пазят всички други но и себе си, също така като най-големи трябва да дават пример за движение по пътищата но има една част от тях, които не им дреме за това...
 

# 20
  • Мнения: 46 508
Чудо е, защото не спазва закона. Тя не трябва да е там. Наредила се е в лента за ляв завой и няма право да продължава направо. Привърженик съм на теорията на счупените прозорци, така че не мисля, че е ок. Колегиалност е да пуснеш човек без предимство, но с право да извърши маневрата, а не да позволяваш на човек да не спази закона.
И понеже не е спазил закона, дай да се блъснем в него. Чудя се, ако с/у него изпреварва неправилно ТИР, ще се бутне ли или ще се опита да избегне сблъсъка въпреки очевидната глупост на отсрещната страна?
Не я оправдавам, но и него не мога. Ако виждаш, че става ПТП и умишлено продължаваш да натискаш си виновен също.

П.П. Да, има и хора, които нарочно минават така за по-бързо, но има и объркали се, особено ако не са от този град или не познават района, разбираш чак като стигнеш отпред.

Divineee, те някои втора ръка са по-добри от нови. А и не си сменяш всяка година гумите, нали? Реално след първата година пак караш втора употреба.
Както и да е, може и да си права, но катастрофите, на които съм била свидетел нямат нищо общо с гумите.

# 21
  • Мнения: 736
 Не твърдя, че са най-важния фактор но са един от важните... знам, че в някои западния страни при катастрофа ти мерят и грайфера на гумите, случвало ми се е.

# 22
  • Мнения: 66
Нервните шофьори са част от картинката, да.
Но бавните са също толкова опасни, не може да караш с 60 по магистралата или с 40 при ограничение 90. А такива много, и са предпоставка за опасно изпреварване.
да така е трябва да се спазват правилата и най важно според мен е уважението към другите участници на пътя има ли цивилизовано отношение спазват ли се правилата катастрофите ще се сведат до минимум ама все пак да не забравяме и голмия брой купени книжки аз си мисля че от там започва проблема

# 23
  • Мнения: 4 518
Хората, които са се объркали, пускат мигачи и чакат някой да ги пусне или да няма коли. Щом някой не пази мен, защо аз да пазя него? Още повече щом някой не пази себе си, аз защо да го пазя? Най-добрият начин да се спазват законите е хората да се контролират един друг. Пробвайте в щатите да не спрете на стоп. След малко ще дойде полиция и ще каже, че са ви "изказали".

# 24
  • Мнения: 2 695
Въпреки това си длъжна да предотвратиш настъпващо ПТП, а не да спомагаш то да се реализира. Да, изключително дразнещи са тези, които се редят на ляв светофар, за да минат първи направо. Или да ти свиркат една секунда, след като е светнало зелено.

Интересно ми е как българинът, когато отиде в Европа и веднага се превръща в законопослушен гражданин, а тук у нас, се държи така все едно току що е слязъл от дървото.

# 25
  • Мнения: 9 052

 Възможно е, нямам такива наблюдения. Но скъпите коли мога смело да твърдя, че имат толкова функции, че само кръглите глупаци могат да катастрофират с тях... или да блъснат някого.. или мамините синчета...

В Германия все с такива катастрофират. Такива карат такива блъскат. Малоумен народ , казваш, мамини синчета ... дамммм.

# 26
  • Мнения: 2 143
карането със 120 там където има знак 40-50-60 донякъде си предразполага че ще има катастрофа.
Карането със 40 при ограничение 90 не предразполага ли към ПТП?
Няма нищо по-страшно от тир изпреварващ друг тир на магистралата, а ти да си предприел изпреварване, но тир-а да не те отрази.
Кое точно е страшното на такава ситуация? Може би шофьора предприел изпреварването и не предвидил възможната маневра на камиона...

# 27
  • Мнения: 12 662
Според мен стават катастрофи, защото другия е виновен.
Та както казах, катастрофа става когато другият е виновен.

Не съм чула мъж да е виновен.

# 28
  • Мнения: 4 518
Въпреки това си длъжна да предотвратиш настъпващо ПТП, а не да спомагаш то да се реализира. Да, изключително дразнещи са тези, които се редят на ляв светофар, за да минат първи направо. Или да ти свиркат една секунда, след като е светнало зелено.

Интересно ми е как българинът, когато отиде в Европа и веднага се превръща в законопослушен гражданин, а тук у нас, се държи така все едно току що е слязъл от дървото.
Да, всеки е длъжен да спазва законът. Една част от него казва, че аз трябва да предотвратя ПТП, а друга казва, че от там не се продължава на право.
Ако аз предотвратя ПТП- то ще се чувствам добре, че съм спазила закона, въпреки че това не е нещо, което не е нормално. Ако го блъсна, той ще е виновен. Мисля, че във втория случай има по-малък шанс да стане нещо опасно.
П.С.: Не съм имала катастрофи, не си мислете, че излизам и карам все едно съм сама на пътя. Просто не виждам логика и тези, които мислят, че всички са длъжни да ги пазят...не знам ако всички на пътя бяхме така какво щеше да стане.

# 29
  • Мнения: 9 436
Две от катастрофите, в които има жертви са на по 30-тина км. от нашия град. Мога да кажа, че пътят и на двете места е прав, а видимостта също е голяма. Т.е. не е виновен пътя, асфалта и т.н. На мястото на едната катастрофа с двете жени и починалото дете, катастрофи стават почти през ден.  Виждат права отсечка и си мислят, че карайки скъпи коли са недосегаеми.
Шофирам почти всеки ден и срещам такива безумия по пътя.... Да започна с това как ги учат инструкторите. Дали и те не обърнаха нещата на бизнес? Мислите ли , че за 30-35 часа кормуване може да научиш един човек да шофира?
Ситуация 1:   Голямо кръстовище, аз съм направо, учебна кола в другото платно ще завива на ляво. Светва зелен светофар за мен и за учебната кола. Аз тръгвам, те също. Да, обаче не спират. Видяха ме в последния момент и спряха в моята лента. Т.е. в насрещното. Ако не бях внимателна, директно челен удар. Такъв пример му се дава на курсанта, така ще го направи и в дадена ситуация, когато вземе книжка след месец.
Ситуация 2:  Извънградско. Пред мен се движи кола. Зад  мен опашка от 10-тина коли. Колата пред мен поддържа скорост 80-90 км/ч. Кара, кара, без никакви ограничения хоооооп, набие спирачки. После пак засили и така около 10 пъти. Намаля скоростта, тръгна да го изпреваря, той изведнъж натисне газ. Не дава да се изпревари. Движението е натоварено.
За себе си съм си направила изводите, че културата ни на шофиране е ниска. Няма толерантност на пътя.

Общи условия

Активация на акаунт