Аз направо нямам думи от безхаберието и нежеланието на хората, които работят в пощата/митницата да дадат някаква информацията. Досега поръчвахме до Норвегия, понеже живяхме там, никога не сме имали проблеми с пратките. Тук (в Шумен), за някакъв кратък период ми изгубиха едната пратка (със сигурност е стигнала до България), добре, че от iHerb са коректни, и ми върнаха парите, обаче със забележка, че следващия път ще възстановят парите, само ако пратката се върне при тях. Другата пратка отиде на митницата, и, ММ се е разправял 2 часа с тях, защото, те дори не знаеха със сигурност кой се занимава с такива пратки. Това беше моя гениална идея сами да освободим пратката от митницата.
Сега имам една пратка, пак на митницата. В уведомителното писмо направиха грешка в двете ми имена, пише, че имам пратка от Германия (чакам само от iHerb), и теглото й е 400 гр (ако е тази, от iherb - трябва да е по-тежка). На вас в уведомителните писма каква държава пише по-принцип? И, ако пише Германия, пак ли трябва да се плаща ДДС? Мислех, че ако пратките са от от ЕС, то не им се начислява ДДС, или нещо се бъркам?
Някой има ли някаква информация за DPD-All Inclusive? Дали ще върнат опцията да избираме такава доставка?
Благодаря предварително.