Бих желала да ви информирам какво се случи с моята поръчка от тази фирма, която поръчах на 18 Юли 2017.
Потвърдих поръчката на следващия ден и започнах да чакам да ми бъде доставена, междувременно бях информирана, че може малко да се забави. Днес, на 28-ми юли целия ден очаквам поръчката, специално се освободих от работа за това. Звънях 2 пъти на куриера и накрая, след 17 ч. той благоволи да ми я достави (в съобщението, което бях получила предния ден пишеше до 15.30 че ще ми бъде доставена поръчката на стойност 531.72 лв.), състояща се от матрак и възглавница. Когато го видях да носи само лек кашон се усъмних и попитах това ли е цялата поръчка. Той каза, че не е наясно каква е поръчката, все едно това не му влиза в работата. Започвам да броя парите и почти му бях оставила сумата, бях се подписала на листа, когато той се сеща, че всъщност "били взели част от поръчката" и той не можел да ми я достави, но това не било негова вина. Питам се аз чия е вината за:
1. Това че ме накараха да чакам цял ден за да си закупя продукти срещу немалка сума, за което се бях освободила от работа
2. За това, че в крайна сметка не получих поръчаните от мен продукти.
3. За това, че вече съм с крайно лоши впечатления от тази фирма и качеството на услугите и продуктите им