Дормео - пълни нещастници

  • 3 014
  • 14
  •   1
Отговори
  • Мнения: 892
Здравейте,

Бих желала да ви информирам какво се случи с моята поръчка от тази фирма, която поръчах на 18 Юли 2017.

Потвърдих поръчката на следващия ден и започнах да чакам да ми бъде доставена, междувременно бях информирана, че може малко да се забави. Днес, на 28-ми юли целия ден очаквам поръчката, специално се освободих от работа за това. Звънях 2 пъти на куриера и накрая, след 17 ч. той благоволи да ми я достави (в съобщението, което бях получила предния ден пишеше до 15.30 че ще ми бъде доставена поръчката на стойност 531.72 лв.), състояща се от матрак и възглавница. Когато го видях да носи само лек кашон се усъмних и попитах това ли е цялата поръчка. Той каза, че не е наясно каква е поръчката, все едно това не му влиза в работата. Започвам да броя парите и почти му бях оставила сумата, бях се подписала на листа, когато той се сеща, че всъщност "били взели част от поръчката" и той не можел да ми я достави, но това не било негова вина. Питам се аз чия е вината за:

1. Това че ме накараха да чакам цял ден за да си закупя продукти срещу немалка сума, за което се бях освободила от работа

2. За това, че в крайна сметка не получих поръчаните от мен продукти.

3. За това, че вече съм с крайно лоши впечатления от тази фирма и качеството на услугите и продуктите им


# 1
  • Мнения: 36 470
Не съм купувала нищо от тях, но са изключително досадни - изпращат ми имейли през ден, без да съм се абонирала за техния бюлетин. Кой знае от къде ми знаят електронната поща...

# 2
  • област Софийска
  • Мнения: 1 719
Мда, ужасни са. Преди две седмици някъде ми се обаждат те с поредните оферти. Аз лично не мисля да си взимам повече нещо от тях, но майката на половинката ми се заинтересува от възглавници и завивка. Решихме да и поръчам, защото ми ги предлагаха на изгодна за нея цена. Всичко точно, 3 пъти се чухме с момичето да уточним детайлите около поръчката. Казва от 2 до 5 работни дни ще е при вас. Това се случва  в четвъртък на 13 юли. Чакам аз, чакам, няма нищо. И днес ми се обажда пак някакъв от Дормео да ме осведоми, че куриер не знам си колко пъти не могъл да се свърже с мен, за да ми достави пратката. Значи те 100 пъти могат да се свържат с мен и да ме занимават с глупостите си и да ми предлагат всякакви щуротии, а куриерът не може. Бях на работа и нямах възможност да го насоля въпросния, както заслужава. А ако беше за мен пратката, директно бих я отказала. Мошеници!  

# 3
  • Мнения: 3 137
Дормео не ползват куриерска фирма, а сами си носят пратките, така ли?

# 4
  • Мнения: 892
Ползват - Спиди, за тях пък въобще не ми се говори, но вината не е само на Спиди, а и на Дормео, защото са допуснали да изпратят малка част от пратката на цената на цялата, не знам как е станало, куриерът каза, че "о, аз не мога да ви дам пратката, защото сутринта я взеха, сега се сетих", нещо от сорта, все едно аз се натискам да получа една възглавница на цена от повече от 500 лв. Неговото поведение е повече от неадекватно и скандално, но не мисля, че Дормео нямат вина, щом са допуснали подобно нещо да се случи. Освен това, веднага след случилото се им се обадих, а те не благоволиха да ме изслушат, а казаха, че ще ми се обадят при първа възможност. Да си сменят куриерите или да инвестират част от сумите, които дават за реклама в собствени доставки.

# 5
  • Мнения: 36 470
Аз не бих приела такава пратка - нали е с наложен платеж., просто ще откажа да им дам парите, щом са толкова важни...

# 6
  • Мнения: 3 137
Всичко, което описвате, е изцяло по вина на куриера - дори не на куриерската фирма, а на момчето. Явно си нямате често работа с куриери и не знаете, че това са ежедневни проблеми при тях. Който не иска да чака цял ден - просто поръчва пратката не на адрес, а до офис до поискване. Ако Дормео бяха пратили само част от поръчката с наложен платеж 500 лв., в Спиди въобще нямаше да знаят, че това е "част" от нея, за тях това си е цяла пратка. "Сутринта я взеха", не означава, че от Дормео са си я взели, а че някой в куриерската фирма е направил гаф.

Същевременно и Спиди не е един човек, а голяма компания с най-различни хора. Момчето от Спиди, което обслужва моя квартал, например, е най-точният и адекватен от служителите на всички куриерски фирми /получавам ежемесечно доста пратки от всички куриерски компании/. Заради куриера Пенчо от Горно Надолнище, Дормео да трябва да сменят цялата куриерска фирма или да си правят собствена фирма за доставки - това са повече от несериозни разсъждения.


Нямам никакви впечатления от Дормео - отворих темата, за да видя в какво точно е проблема на матраците, но не открих нищо по този въпрос.

# 7
  • Мнения: 36 470
Ами, аз относително често получавам пратки (по 5-6 пъти в месеца), от различни куриерски фирми - понякога се бавят, но не им се сърдя, защото моите пратки са платени. Ако трябваше да платя голяма сума и ако ме разиграват по този начин, бих се обидила.

# 8
  • Мнения: 3 137
Ами обиждай се, ама на кого - на продавача или на куриера му? Представи си, че ти продаваш нещо, изпращаш го на адреса, но куриера Пенчо от Горно Надолнище разиграва цял ден клиента ти. И изведнъж той ти пуска тема с гръмкото заглавие "Петя Ивайлова - пълна нещастничка!". Няколкостотин човека четат темата, но много повече са тези, които само мяркат заглавието, което излиза на няколко места в авторекламите на форума, без да си правят труда да четат цялата тема. В съзнанието им обаче остава впечатлението, че Петя Ивайлова не е много читава ...
Пак повтарям, че нямам нищо общо с Дормео, просто чувството ми за справедливост се надига при такива необосновани нападки.

Последна редакция: нд, 30 юли 2017, 16:34 от GG_BG

# 9
  • Мнения: 36 470
Ами, просто като се обидя, няма да платя и да приема пратката. Дали са нещастници, не знам, но наистина са досадни. Имам втори профил във фейсбук (нов - на няколко месеца), не е свързан с нищо, само съм харесала някои сайтове на списания, филми и подобни, имейлът и той е нов и пак получавам поща от тях?! Как става това - не съм харесала тяхната страница, не съм се записала в бюлетина им, нищо такова??!

# 10
  • Мнения: 892
Значи, аз имам отношения с Дормео, от тях купувам и съответно тях държа отговорни за издънки по веригата, които е тяхно ЗАДЪЛЖЕНИЕ да предотвратят. Не ме интересува Пенчо колко пратки на ден разнасял и че не може да помни и внимава какво разнася, това не е мой проблем. Аз държа да си получа пратката според условията на СМС получен предния ден. Не част от пратката, а цялата, както пише в СМС, в часа, предвиден в СМС. Както от мен се очаква да дам цялата сума, за която сме се разбрали. Дормео са длъжни да не допускат подобни издънки, да плащат за читави куриери, както и да отговарят на телефонните обаждания на клиентите си, а не да казват - ще ви потърсим при първа възможност. Да се интересуват не само какво ще си поръчам и колко пари съм готова да им дам, но и какво се случва след това, дали съм си получила поръчката и т.н.

Относно Спиди и куриерите - имала съм си работа с тях и подобни издънки съвсем не са рядкост, но това беше върхът. Имат наистина един свестен куриер, който си върши работата, но всички останали са под всякаква критика - бъркали са ми адреса няколко пъти, при положение, че съм им се обаждала и изрично съм го написала така, че да не стават никакви грешки - и следващия път пак грешка - не можахме да ви доставим пратката заради грешен адрес. Най-куриозното е че след случая с матрака получих СМС, че не са могли да ми доставят пратката на уречената дата - не се посочваше причина за това. 

Последна редакция: пн, 31 юли 2017, 00:20 от Eva111

# 11
  • Мнения: 19 482
Дормео наистина са пълни нещастници - опитват се да си продават стоките по телефона, като ме занимават в работно време с техните чудни намаления от по 1-2 процента САМО за мен представете си. Върхът беше една сгрешена пратка, изцяло по тяхна вина, след което техен служител ми се обади и ми се накара на мен представете си, че той бил попълнил правилно, ама в склада били сбъркали. А първо версията беше, че аз не разбирам какво съм поръчала. Независимо че бях на работа го отнесох по телефона, като казах, че не ме интересува кой от Дормео е тъпак и не си е свършил работата, да ми доставят поръчаното. Всъщност няма друга фирма, от която съм с толкова негативни впечатления. И то не защото продават боклуци (понякога имат и добри попадения), но начинът им на продажба е отвратителен и отблъсква клиентите.

# 12
  • Мнения: 39
Абсолютно съм съгласна. Имам доста познати "пропишели" от тях.

# 13
  • Мнения: 2 340
Съгласна съм, че са безобразно досадни, звънят по телефон, пращат имейли.. ужас. НО! специално продуктите от серията Дормео са супер качествени. И ние с ММ, и родителите ми, използваме матрак ДОРМЕО. Разликата с обикновен матрак или такъв от същия ценови клас НАНИ/ТЕД е от земята до небето.. Когато пътуваме някъде, независимо за една или повече вечери е, още от първата вечер усещаме разликата с нашия матрак. Събуждам се с болки в гърба и ако някой преди това ми беше казал, че ще правя такава разлика между матраците, щях да му се изсмея.

Имаме завивки и възглавници (за летен и зимен период), също са с много добро качество и ги препоръчвам редовно.

Очакваме бебе и след търсене на матраче за леглото, избрахме отново Дормео.

За останалите продукти, които съм поръчвала или получвала като подарък от топ шоп (тигани/тенджери и тн) съм много, ама много критична и въобще не ги харесвам. Продуктите Дормео са много добри и не мога да си изкривя душата за тях.

# 14
  • Мнения: 892
Аз за продуктите на Дормео нищо лошо не съм казала - все още нямам толкова големи впечатления. Но за обслужването им мога дълго да говоря. На следващия ден ми изпратиха поръчаните продукти, но така и не получих едно извинение от тях. Бях им изпратила в имейл съдържанието на първия си пост - нищо. Преди няколко дни ми се обадиха да ми рекламират пак някакви продукти и аз ги питах дали са чели имейла - те: ние сме друг отдел. Ами с такава организация на работа и обслужване на клиентите не ги виждам просто. Вместо да дават луди пари за реклами и да звънят да досаждат на хората да вземат да си обучат персонала и да им вдигнат заплатите за да задържат по-качествените кадри. Това е като съвет от мен ако четат.

Общи условия

Активация на акаунт