На море в Турция - тема 48

В неделя (15.10) се завърнахме от Бодрум, хотел Bodrum holiday resort and spa. Пътувахме с Емералд, като тръгнахме от Бургас в 17:00, в Бодрум пристигнахме сутринта в 7. Нямаше опашки на границата. Пристигнахме в хотела около 8, оставихме си багажа и веднага отидохме на закуска. Стаите ни ги дадоха в 11ч. Бяхме там една седмица, времето беше просто чудесно. Много слънце през деня, но вечер си е хладничко. Като цяло сме доволни от хотела, стаите са просторни и в повечето случаи с прекрасна гледка към морето. Имам забележки към камериерките, които не си даваха много зор за почистването. Кърпи се сменят на третия ден, както и спалното бельо. Храната беше в изобилие, малко еднообразна на обяд, но пък всяка вечер имаше скара - пилешки пържоли,крилца,риба. Десертите са просто ужас! Основно нишесте - крем карамел с нишесте, руло с нишесте, торта с нишесте, само в баклавата нямаше, но пък тя беше с орехи. Плодове имаше основно ябълки, портокали, грозде и праскови. Анимацията - доста слаба, но го отдавам, че е края на сезона. Нямаше традиционна турска вечер, нито някакво вечерно представление на амфитеатъра. Сутрин имаше гимнастика, по-късно през деня водна топка, плажен волейбол, баскетбол и т.н., зумба има следобяд. Аквапарка работи от 10 до 12:30 и от 15 до 17:00ч.. На връщане също пътувахме около 14 часа. В 6:30 сутринта си бяхме в Бургас. Това е в общи линии.  Simple Smile

• Бургас
Много ми е странно това, че масово не се предлага кафе еспресо или се предлага ограничено. Цяла Европа пие такова кафе и не разбирам защо турците не наблягат и на него.
За съжаление като слушам, май доста класни хотели са си занижили нивото. Например любимите ми Мармарис Палас и Тюрбан са с доста забележки от мои близки, почивали там този месец. Въпросните хора са почивали по няколко пъти за последните години в тези два хотела и казаха, че нивото им доста е паднало в сравнение с предишните години.

Това за нивото на хотелите и на мен ми прави впечатление. За съжаление последните две години не сме почивали в Турция, само една командировка имахме преди месец но тя не беше по морето, та никакви пресни впечатления. Ако е така е кофти наистина, защото на фона на гърците в турските курорти посрещат в пъти. В централна Европа и Испания трябва да платиш тройно за такива условия..

• Варна
миналата година в палм уйнгс епфесус имаше еспресо в сладкарницата и да ви кажа честно беше доста на ниво. Иначе в Турция освен в одрин по заведения еспресо няма дори и по бензиностанциите.
Ние като пътуваме видим ли мол спираме и обикновено вътре има кафенета и си взимаме хубаво кафе, но през нощта като не работи нищо е АД
Това за липсата на кафе в Турция ми звучи странно. Имат поне 3-4 кафе вериги вкл. и Старбъкс, където кафето си е отлично. Отделно за разлика от Гърция, в Турция има много места където човек може да спре ако пътува през нощта и да си вземе добро кафе. Ние тази година ходихме с кола надолу към Анталия и Мармарис, ами кафе си имаше навсякъде, спирахме на денонощните кафенета след Истанбул, и после на Старбъкса на Афион, направо си беше перфектно за нощно пътуване. В Гърция като сме пътували към Атина или Пелопонес направо си умираш по пътя през нощта, нищо не работи и едно кафе няма къде да пие човек.

idlegirl експресо и турско кафе предлагаха в лоби бара/поне 2015 беше там/Жалко че нивото на хотела пада.

Никъде в хотела нямаше истинско еспресо, на всякъде бяха с тези машини тип веднгинг, на които всъщност пише еспресо, но всъщност си беше едно към едно с това, на което пишеше нес кафе и вкусът си беше на нес кафе и то с не особено добро качество.

Idlegirl, съгласна съм с написаното и особено са хигиената на общите части (пуснах огромен пост преди месец, когато се прибрахме оттам). За съжаление явно хотелът вече не е това, което е бил. Еспресо нямаше никъде, а имаше турско кафе в лоби бара (онзи малкия, в ъгъла на лобито), както някой вече е писал по-назад.

• София
Общо взето почти никъде /с малки изключения/ по хотелите няма еспресо и читав интернет. Явно ще се мре, ако турците не вземат мерки.

ХЕХЕХ ако не съм в командировка хич не ми пука за интернета... 10 дни извън мрежата и тотален релакс ми идват супер. Взимам си книжката и си кротувам на плажа или плувам. Достатъчно ми е, че у нас вися в мрежата, че и на почивка да го правя.. Но всеки с навиците си Wink

Браво , най - мразя да подпитват дали има интернет в хотела ? Абе ти на почивка ли отиваш или да си играеш с телефоните и по цял ден за говориш.  newsm78 newsm78 На границата си изключвам телефона , да става каквото ще и "няма връзка с този абонат" !! Абоната е на RELAX терапия.

• Варна
Относно интернета, рядко може да се намери добър интернет по WiFi в голям хотел. Не че няма, но като се вържат прекалено много хора на един канал и става мъка. А няма как да има неограничен брой канали, обикновено ги делят на няколко според етаж, лоби и т.н., но хората на канал пак остават много. Най-добър интернет съм случвала на малките хотелчета с до 10-15 стаи, просто защото образно казано маймуните на клона са по-малко. Между другото това лято интернета ни и на 2-те места където спахме в Турция беше отличен.

Wink

И къде беше това?

Аз пък не мразя въпросите за нета! Напротив, за мен са полезни! Когато си с тинейджъри нета е важен, защото тогава и твоята почивка е Релакс Wink

И при нас тази година и на двете места в Бодрум и Белек, Анталия беше чудесен. Особено в Sensitive Premium Belek имаше много добър интернет абсолютно навсякъде - от стаята, ресторанта, басейна дори и до най-първия шезлонг на плажа. Много съм доволна. По-новите хотели сякаш имат по-хубав интернет.

Някой посещавал ли е хотел Колин в Чанаккале?
Харесала съм си оферта за Нова Година в този хотел и много и се чудя..

И еспресото и нета бяха отлични във Voyage Sorgun в Сиде.

• София
В Палмите (Дидим) имаше чудесен интернет в бунгалото, въпреки че всички се оплакваха. В общите части, когато имаше много народ си беше мисия невъзможна, но сутрин и там си беше чуден интернета. Еспресо нямаше, но това което тече от машините му хванах цаката, пускам кафе и след малко дърпам чашата, после още веднъж пускам и пак дърпам, за да не ми налее мнго вода и така имах прилично кафе. Иначе турското кафе спасяваше положението.

Там интернета си беше читав да, това с дърпането на чаша всеки го прави и най вече никой не се съобразява да вземе една празна чаша за водата след дърпането, та най-редовно около машината беше кочина по този повод, но това е във всички хотели и в Европа, понеже е стар  номер. Ама то трябва малко от малко възпитание и досетливост ...