На море в Турция - тема 48

Здравейте,може ли да ми кажете през октомври в Мармарис добре ли е да се почива. Препоръки за 5*хотел със собствен плаж?

октомври всичките курорти на Турция са супер за почиване. Ние винаги октомври ходим не само там. По принцип по-южните курорти сезона е д късно а навалицата не е голяма. Дъвкано и предъвкано е в темата..

Последна редакция: ср, 20 сеп 2017, 11:41 от mamaSunshine

• Стара Загора
Бяхме в Риксос Текирова от 10.06 Времето беше страхотно,водата топла.Не сме излизали от хотела.

Днес се върнахме от Батихан, Кушадасъ. Бяхме за 5 нощувки, с автобус, с Емералд.
Пътуването: ужасно дълго. И преди сме пътували в тази посока, никога не бяхме чакали с часове за ферибота ( на отиване 2 часа, на връщане 3 часа). Като цяло пътя на връщане се удължи с цели 5-6 часа, защото събирахме хора от други хотели, епичното чакане на Лапсеки, както и на границата... Иначе автобусите бяха ок, имаше пространство между седалките.
Настаняването: пристигнахме в 7 сутринта, веднага ни сложиха гривни и отидохме на закуска. От там започна чакането до 14 часа, за да можем да влезем в стаята. Успяхме чак в 13:50. Хотелът беше пълен на 100% според мен. Всички на рецепция като цяло са услужливи, говорят добър английски.
Стаята: на 3 етаж, със страхотна гледка към басейна и морето, просторна. Всеки ден чистеха, сменяха кърпите, както и оставяха по 4 бутилки вода за пиене.
Интернет: има много мрежи, но и адски много хора. Почти невъзможно е да се ползва интернет в стаите, та дори и в лобито. Единствено ми зареждаше фейсбук месинджъра и можех да пиша съобщения, но не и да говоря. Сутрин рано към 8 и вечер към 12 часа вече можеше спокойно да се ползва интернета в стаята. На а-ла-карт ресоранта Сънсет сигнала беше много силен, хващаше се и на плажа.
Ресторанта: голям, чист, има места за всички. Е, с толкова много хора, в определени момента си беше лудница и голяма блъсканица. Имаше всичко, което може на човек да му се дояде. Супи, 20 вида салати, основни, риба, пържени работи и адски много сладки неща (бяха повече от солените - баклави, торти, сладкиши, плодове). Сутрин на закуска имаше от боб с наденица за англичаните до американски палачинки с шоколад, мюсли, зеленчуци, плодове, сандвичи. Направихме резервация за безплатна вечеря в а-ла-карт ресторант Сънсет. Беше пълна пародия. Там обслужването беше под всякаква критика. Няма "Добър вечер", сядаш, едни младежи ти нахвърлят едни чинии на масата с разядки и менюто. След 1 минута идват да ти вземат поръчката - избор между ципура, лаврак или пържола. Трябва да решиш да секундата! Чакахме 40 мин за риба, изядохме я набързо и си тръгнахме гладни преди десерта. Там беше най-разочароващото ни преживяване.
Басейн и плаж: водата в басейна винаги беше безупречно чиста, с достатъчно шезлонги. Единствено не ми хареса, че музиката беше адски силна и прекарах точно 10 мин около басейна за цялата почивка. Беше като в дискотека, от сутрин в 10 до 18 часа, което беше и адски дразнещо, тъй като се чуваше и в стаята и трудно може човек да си почине следобеда в стаята. Плажът беше супер. Морето беше като цяло кристално чисто и спокойно. Имаше достатъчно шезлонги и на плажа, тихо, спокойно, чуваш само шума на морето. Има голям хладилник с минерална вода, точно до плажа, което беше много полезно и не се налага да се разхождаш до някой от баровете. Лошото беше, че сутрин морето беше спокойно, но следобедите ставаше бурно и ветровито (чак непоносимо, дори и около басейна).
Анимацията: през деня доста слаба. Има закачена програма по часове, но единствено станах свидетел на на водна топка и дартс. Уж трябваше да има за жените зумба и аеробика, но не видях дори жени - аниматорки, освен едно момиче в детския клуб. Аниматорите обикаляха по цял ден басейна, но не бяха особено подканващи за каквото и да е забавление или спорт. Вечер имаше детска дискотека и шоу програма в амфитеатъра. Имаше турска вечер, диско парти околко басейна, огнено шоу, избираха мистър Батихан (спечели го българин между другото Simple Smile ) Шоу програмите бяха много забавни, доста се посмяхме и разведрихме. Голям хит беше песента на Азис - Сен Тропе. Пускаха я и през деня, и вечер. Само тази песен! Grinning Ще я сънувам доста дълго време, накрая ми идваше да отида и да им кажа, че Азис има и други песни Grinning Отношението към "българите комшита" беше много позиивно. Вечер шумотевицата е до към 23:30 и ако искаш да спиш е малко трудничко. Едната вечер имаше и сватба в градината, която продължи до към 1-2 и беше голяма какафония, не беше особено приятно.
На 15 мин от хотела има 3 големи търговски центрове. Цените на марки, които се продават в българските молове, са очеизвадно по-ниски...
Ходихме до центъра с маршрутка номер 6. Билетът е 3 лири. Центъра на мен лично не ми хареса, приличаше ми на едно голямо село - претъпкан от магазини, отвсякъде ти досаждат. Пихме кафе набързо и се прибрахме. Пак е въпрос на вкус, но на мен центъра на Бодрум много повече ми харесва.
Представителката от турска страна - Айлин, беше супер незаинтересована и арогантна. Още с идването ни предупреди, че в деня на тръгването не иска да и звъним, да я занимаваме или питаме каквото и да е било, не било нейна работа да се занимава с нас след  чек-аута и не било нейна работа да знае кога ще дойдат да ни вземат. Наговори куп лоши неща за Емералд, което беше адски некоректно. Това ни накара и да не запишем нито една екскурзия при нея. Отидохме само на разходка с лодка, с местна агенция, която има офис до хотела. И добре направихме, за сравнение Айлин ни искаше 19 евро, а ние платихме на място 10 евро... Да не говоря за другите екскурзии Памуккале и Ефес каква разлика имаше в цената...
Като цяло останахме супер доволни и положително заредени. Надявам се да не досадя с дългия пост и да съм полезна на всички заинтересувани Simple Smile))

Последна редакция: пн, 25 сеп 2017, 17:09 от evelina.

Не ти трябва да ходиш точно в този повярвай ми.
Имаме подробен коментар за тазгодишният ни кошмарен престой при тях.

За НГ между Titanic Beach Resort Лара , ASKA LARA RESORT & SPA 5* и GRANADA LUXURY BELEK 5* - бихте ли коментирали  newsm78

Отиваш по 2 дни във всеки от тези хотели и след това ще ни кажеш как е ??  newsm78 newsm78 newsm78 newsm78

• София
Бил съм в два от хотелите. В Титаник преди 10 години и в Аска това лято. Бих избрал Аска заради новата база, невероятния сервиз и обслужване, великолепната база и богат асортимент от импортни напитки. Каквито и въпроси да имате обръщайте се към гест рилейшънс-а и ще се решат моментално. Peace

Благодаря Роже - изчерпателен, както винаги! Simple Smile  Точно твоето подробно описание за Аска ме "нави" за него, по-скоро чуденката ми е като не става за плаж, да има какво да се прави 4 дена newsm78  Някои от хотелите имат голяма външна част, която обаче за НГ няма да върши никаква работа и в случая, според мен е важно какво предлага вътре хотела.
За първи път искам да бъда на  НГ в Турция и искам да ми хареса, за да повторя, а не да се разочаровам.
Гледам офертите на Емералд, Астрал Холидейз и Тез тур - някаква препоръка за агенции newsm78

• София
Имай предвид че в двата хотела сме били през лятото. Ти си знаеш какво искаш да има в хотела, за да се чувствате добре. Мисля че най добре ще е в Гранада, но пък там морето е далеч. Всички агенции са еднакви, гледай цената и часовете на полетите Simple Smile

• Бургас
Идеално е времето тогава. Ние винаги ходим в началото на октомври. Най-много да има един по-мрачен и дъждовен ден, но до там. През деня е топло без да е непоносима жега, водата е достатъчно топла за къпане /24 градуса/.
За хотелите в Мармарис аз признавам тези към Ичмелер. Там са хубавите комплекси с много зеленина, голяма територия и по-големи плажове. Хотели със собствен пясъчен плаж , които мога да препоръчам са Тюрбан и Орка Лотос бийч. Мармарис Палас също е много хубав хотел, но плажът му е на платформа с насипан чакълест пясък.
Ако искате хотел на по-комуникативно място , добър такъв е Идеал Прайм.

Благодаря Роже!  Grinning

Ние сми от 14ти октомври /Гранада Белек/, и започнах със влошаването на времето тук, да се притеснявам, там как ще е ...но не сме ходили никога до сега и ми е странно, дано времето е хубаво и водата поносима, че децата да се наплискат на воля Simple Smile

• Балчик
Копирам си коментара от група във фейсбука, че доста е дълго да не го пиша отново. Надявам се да е от полза.

Здравейте! Нашата почивка вчера свърши за съжаление. Бяхме резервирали Eftalia Marin на ранни през февруари. При пристигането ни предложиха ако искаме да се преместим в новия Eftalia Ocean без доплащане, като ни сложиха гривни и за двата хотела. Можехме да ползваме всичко в двата хотела, но спяхме в новия. Казаха, че го правят с рекламна цел, понеже хотела е нов и искат да го популяризират. Съгласихме се, понеже казаха, че ако не ни хареса ще ни върнат в Марин. Заради повечето басейни и пързалки се преместихме. Стаите бяха огромни за мое учудване. Ние бяхме резервирали фамилна стая. Получихме 2 стаи от по 30-35 кв.м. с добро обзавеждане и много свободно пространство. Имаше безплатен сейф и минибар. Почистваха редовно, сменяха кърпи през ден. За мен слабото място на хотела е плажа и донякъде храната. Гладни не сме оставали, но беше доста еднотипна/ поне в сравнение с досега посетените от нас хотели/. Хранихме се и в Марин няколко пъти, но и там беше почти същото. Доволни сме от почивката си и бих препоръчала хотела. За цената която платихме е на доста добро ниво. Предимство е и това, че децата са на възраст до 15 г.

Да добавя само, че пътувахме с Емералд със самолет от Варна. Проблеми нямахме. В Анталия ни посрещна Надежда от фирма Сонар. Разпределиха ни по автобусите бързо. На другия ден имахме среща с нея. Жената беше любезна и обясни всичко което ни интересуваше. Не сме се записвали за екскурзии. Посетихме самостоятелно крепостта в Алания, като ползвахме новия лифт и после разгледахме малко самия град.

Искам да си направим една почивка  през януари в Анталия, имам спомен че някой тук беше почивал по това време там.Ще съм благодарна ако ми помогнете с инфо за хотели работещи през този сезон.Сещам се само за бившият Сюрмели,но той е в Кушадасъ.