От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни – 16

  • 85 796
  • 736
  •   1
Отговори
# 165
  • Мнения: 214
Здравейте Simple Smile, моля посоете ми читава фирма-превозвач от Англия до Бургас. Ще пазарувам от Asda, вече 3 дни сайта ме изхвърля преди да финализирам заявката си, посочвам адрес на Габиели. След комуникация и с Асда и с Габиели -никакъв резултат

Знам, че Доставка Англия http://www.dostavka-anglia.com/ имат "мобилен офис" в Бургас. Всяка събота там ходи техен бус. Ако искаш пробвай с тях. Аз лично с тях си поръчах от direct.asda.com/george/kids/ и всичко беше супер!

Последна редакция: пт, 27 окт 2017, 14:02 от Des Iv

# 166
  • София
  • Мнения: 437
За първи път поръчвам от Асда и пратката очаквано бе разделена на 2 пакета. За да пристигнат по едно и също време и да ми бъдат доставени в един курс с uktobg (gabieli)  си сложих доставка на следващия ден. Днес получих потвърждение за доставяне на двете пратки на адреса. Но от габиели ми твърдят, че е пристигнала само едната пратка. Дори ми пратиха снимка на пратката, на която пише, че е един пакет от 1. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? Ядосана съм защото в оставащата пратка има само една бебешка хавлийка и хич не ми се занимава, ако трябва да и плащам отделна доставка, но пък ако се загуби - пари съм давала така да се каже...

# 167
  • Мнения: 2 298
Здравейте Simple Smile, моля посоете ми читава фирма-превозвач от Англия до Бургас. Ще пазарувам от Asda, вече 3 дни сайта ме изхвърля преди да финализирам заявката си, посочвам адрес на Габиели. След комуникация и с Асда и с Габиели -никакъв резултат

За мен най-читавите са Габиели и не съм имала проблем с поръчка от Асда до техен адрес.
Проблема е или в сайта на Асда, картата ви или комбинация.  Не знам какво очаквате да направи превозвача.

# 168
  • Мнения: 18
Здравейте,
Като поръчвате от Asda groceries кой превозвач използвате? Посочих адреса на Габриели и ми блокираха акаунта и отмениха поръчката. След 15минутен разговор с обслужване на клиенти на Asda ми обясниха, че на адреса им били регистрирани над 200 потребители и затова не приемали повече нови клиенти. Аз обясних защо е така, че това е превозвач, но това било политика на фирмата и няма какво да се направи.
Моля ви, споделете с кои превозвате, за да си пусна поръчката през него.

# 169
  • Sofia
  • Мнения: 15 509
След 15минутен разговор с обслужване на клиенти на Asda ми обясниха, че на адреса им били регистрирани над 200 потребители и затова не приемали повече нови клиенти. Аз обясних защо е така, че това е превозвач, но това било политика на фирмата и няма какво да се направи.

По принцип, хич не е хубаво да се впускате в подобни обяснения със сайтовете, от които пазарувате, защото голяма част от тях не пращат до 'mail forwarding addresses', и по този начин – освен че самите вие няма да постигнете нищо – е възможно да "прецакате" един куп други потребители, които до момента са ползвали адреса безпроблемно. Peace

# 170
  • Габрово (троянка омъжена за габровец)
  • Мнения: 506
Има ли някаво раздвижване с курсът от 22.10.17г на GGBG и Лерон с вашите пратки. Моят статус на Лерон е пътува.

# 171
  • Мнения: 18
След 15минутен разговор с обслужване на клиенти на Asda ми обясниха, че на адреса им били регистрирани над 200 потребители и затова не приемали повече нови клиенти. Аз обясних защо е така, че това е превозвач, но това било политика на фирмата и няма какво да се направи.

По принцип, хич не е хубаво да се впускате в подобни обяснения със сайтовете, от които пазарувате, защото голяма част от тях не пращат до 'mail forwarding addresses', и по този начин – освен че самите вие няма да постигнете нищо – е възможно да "прецакате" един куп други потребители, които до момента са ползвали адреса безпроблемно. Peace

Едва ли са обърнали внимание на това (искрено се надявам да не навреди на други). Сигурно 13 от 15те минути ме размотаваха от един служител на друг и обяснението ми беше съвсем накрая и бях толкова ядосана,че им затворих дори.

# 172
  • Мнения: 18 268
Има ли някаво раздвижване с курсът от 22.10.17г на GGBG и Лерон с вашите пратки. Моят статус на Лерон е пътува.

Да, имам мейл, че е пристигнал и ще ме уведомят, когато е обработен.

# 173
  • Sofia
  • Мнения: 15 509
Ох, тези от GGBG и мен почнаха да ме дразнят. ooooh!

Миналата седмица в склада им в UK би трябвало да са пристигнали 2 мои пратки – една в четвъртък и една в петък. До днес, обаче, не бях получила никакви уведомителни мейли – от сутринта на пощата си имам съобщение, че при тях е пристигнала 1 моя пратка, която ще пътува със следващия им курс. Rolling Eyes А трябваше и 2-те вече да пътуват към мен.

Някой има ли инфо какво се случва? Защо е това забавяне с отразяването на пратките в системата им? Да не би вчера камионът им да не е тръгнал от UK към България?

EDIT: Вече всичко е наред. Оказа се, че и двата ми пакета пътуват насам. Peace

Последна редакция: пн, 30 окт 2017, 18:43 от Blаck Cat

# 174
  • Мнения: 2 339
Здравейте, искам да регистрирам пратка в сайта на Габиели от английския Амазон. Какво се пише на "Референтен номер или  фактура" и откъде да видя номера за проследяване? Пратката ми е шипната вече.

# 175
  • София
  • Мнения: 3 156
На Референтен номер или фактура, даваш номера на поръчката ORDER # ххх-ххххххх-ххххххх Не всички пратки имат номер за проследяване. Като влезеш в поръчката и дадеш трак, ще ти излезе номера, ако има такъв.

# 176
  • Мнения: 2 339
vanian, много ти благодаря  bouquet

# 177
  • Мнения: 14
Здравейте! Кой превозвач ползвате за поръчки от Теско Гросерис. По принцип съм ползвала само услугите на Габиели, но не доставят до техния склад.

# 178
  • Мнения: 1 136
За разочарованите от ГГБГ, пробвайте Лерон. Имат добра комуникация с клиент, пращат редовно мейли за всичко.
ГГБГ пак има нов офис в Берлин, трети поред в Германия за 1 година..

# 179
  • Sofia
  • Мнения: 15 509
Аз съм си доволна от GGBG, само ме дразни моментът със забавянето на мейлите. Sunglasses

Общи условия

Активация на акаунт