Дневникът тема 82 - Да отслабнем всички заедно!

Привет и от мен. Събота и неделя бяхме на преход в Рила. Обичам 7-часовите преходи, защото след това с най-чиста съвест мога да си хапна, каквото искам, например шоколад  Heart Eyes
Малко снимки, на който му е интересно да гледа планини  Grinning
Скрит текст:

Амур, мисля че отново си много права. Подведох се, тъй като съм с ниско кръвно и кръвна захар, при подобни сериозни преходи ми падат и двете и прималавам. Явно от желание да не се случи и да съм енергична прекалих с вредни храни. То самозаблуди много. Сама съм си виновна, но ще оправя нещата и друг път ще съм по добре подготвена!

Госпожице, няма как след 12 часов преход, каквото и да си яла, да качиш 2 килограма. Просто няма как това да са реални килограми. Противоречи на всякакви закони. По-скоро си напомпала мускули и си задържала вода. И въобще как си представяш да правиш тежки преходи, защото и Мальовица и Мусала са тежки преходи, и цяла седмица преди това да караш на трева и плодове? Естествено, че ще ти прималее, когато тръгнете в събота. Храни се нормално, за да нямаш неприятни моменти в планината.

Завиждам на хората, в близост до планините ... Ние тук си нямаме такива хибави местенца за разходка  Tired

НоМе, можеш във Фейсбук да видиш какво съм изходила. Ако нещо ти говори в събота -х. Вихрен, Муратово езеро, в. Синаница и обратно- тръгнахме с 6.30 сутринта и се върнахме в 6 вечерта с малко почивки. Храна шоколад, праскови две, череши, някакви веган бисквитки от лимец, ядки малко, едно рол барче. Вечерта лимец хляб, едно яйце и лютеница, кашкавал няколко парчета.
Вчера от паркинг на 2 часа преди хижа Демяница, през хижата към превали езера, Краледворска Порта, Темно езеро и обратно. Хранене две варени яйца, две сладки бисквитки големи, фъстъци малко, леща, едно кюфте, бисквитки хугаренас. Вечерта една малка наливна бира, таратор и от пържените картофи на МП.
Това е много ходене по пиринските каманяци. Не знам може би наистина храната не беше ок.

• Мнения: X
Скрит текст:
Пак да кажа, че е до човек...С изключение на яйцата, аз с такава храна качвам.Без значение дали цял ден стоя или ходя.
С храната, която е оптимална за МЕН, нито кръвната ми захар играе, нито ми прилошава, дори напротив, дава ми енергия и тонус да ходя с километри.
Затова апелирах да откриеш "твоята" храна и да се придържаш към нея.    Hug

Ще опитам. Явно ще трябва да експериментирам в планината до нас и да видя кое как ще се отрази, при физическо натоварване от гледна точка на енергия, издръжливост, тегло. Друг начин не виждам. Нямам намерение да съм 69 кг на ръст 160 и то преди дори да съм раждала. Никакво намерение нямам. Не биваше така да се отпускам, че ходя и за това нямало да се отрази.

• Козлодуй
Здравейте, момичета! Обичам да ви чета!
Скрит текст:
Аз стигнах до теглото, за което мечтаех, когато започнах да пиша тук. Вече съм 50 кг твърдо, повече от две седмици. Намерих моето хранене при вас. Комбинирах различни идеи и ето ме. Всички забелязват промяната, най-вече мъжото  Embarassed. Но и близките ми роднини, които често ме виждат, казват колко много съм отслабнала. 6-7 кг от февруари насам, но толкова малко не съм била през последните 5-6 години. Сега обаче искам още 1-2 кг надолу. Чувствам се доста добре и ще продължавам с този начин на хранене - не закусвам и внимавам с калориите. Трябваше да бъде Фаст 5, но доста често излизам от тези пет часа, така че по-скоро е незакусване при мен. Почти не ям хляб и сладко, много, много рядко. И три пъти в седмицата тренирам - тае бо по 45 минути два пъти и веднъж народни танци 90 минути. И чудото стана при мен, а мислех, че вече няма да мога да слабея - почти на 40 съм. Майка ми и баба ми са доста пълнички.
Аз мисля, че повечето от нас се впечатляват от чуждото мнение искаме или не. За някои е обидно, за други не - но така или иначе го отчитаме.

Подкрепям напълно Simple Smile Бети, моите мисли са точно като твоите и на мен темата ми помогна да разбера себе си Simple Smile И съм много благодарна че ви има Simple Smile
Аз тренирам всеки ден по малко, гледам да се храня по нисковъглехидратно но не мога да се откажа от вечерното хранене защото отказах и цигарите и не знам къде да си дяна ръцете като гледам филм например Simple Smile За сега се въртя около 59-60 килограма и имам да сваля още 3 килограма Simple Smile Мисля в началото на септември да ходя на море затова си купих вендузи да пробвам антицелулитен масаж Simple Smile

• Козлодуй
Наистина ти съчувствам и аз така като кача от някоя храна направо се смазва самочувствието ми, но съм сигурна че ти ще успееш - щом имаш воля за такива големи преходи ще имаш воля и да ги свалиш тия килограми Simple Smile Храните от които аз отслабвам са спанак, целина, моркови, яйца Simple Smile Тия храни с лимец и на мен ми докарват + защото не са изчистени от към е-та Simple Smile Горе главата наистина ще ги преборим тия килограми Simple Smile

И аз се записвам в темата, ще ми бъде много приятно!  Heart Eyes

• тук и там
Духче,аз подкрепям напълно цитираното мнение!Няма как да качиш при тези преходи.Нещо повече-след тренировка дори се препоръчва бърз Вх за възстановяване на гликогена в мускулите,а пък преходът си е сериозно натоварван,това не е като разходка в парка,както някои си мислят.Та едва ли храненето е проблем.По-скоро горното е най-вероятно-мускул и вода.Храни се добре и качествено,ще ти трябват сили! Peace

2 кг за това време не са трайни, не са и килограми  Laughing Може да е ПМС, може да е задържана вода от храната. Каквото и да е, не са реални.

Иначе съм съгласна с Духчето за всичко изписано по темата за обществените представи, очаквания и това как се влияем от тях. Нека си припомним колко клипчета се въртяха във фб по темата за идеала за женска красота, тяло и тн през годините. И факта, че не носим някои дрехи, защото са демоде вече. И самото ни присъствие в тази тема го доказва това (не за дрехите, за отслабването). Колко от нас са започнали битка с килограмите заради обективен здравен проблем, а не заради суетата? За себе си съм съвсем наясно с тези неща, не ги отричам, не се и чувствам комплексирана по някакъв начин от това неща. Разбира се, не твърдя, че съм тук и отслабвам, за да не ме гледат накриво в трамвая. Отслабвам, за да изглеждам добре без дрехи  Mr. Green Която представа пак е някакъв конструкт.

Здравейте момичета  Hug

Относно чуждото мнение - знам, че сте прави и човек не трябва да се влияе, а да се харесва и приема такъв, какъвто е, обаче пусто това отвътре ми идва. Опитвала съм да го раздавам "над нещата", обаче хич не ми се получава. И дори външно да не ми личи, вътрешно ми е отвратително.
Амурче - аз съм от Панчарево, което си е квартал на София, но и там е, като при вас - половината са ми братовчеди, а останалите са братовчедите на моите братовчеди  Mr. Green И всеки качен или свален килограм се коментира. Като дойдох в София ми хареса много точно това, което и ти каза - мога всеки ден, в продължение на седмица да ходя с едни и същи дрехи и никой няма да разбере, защото няма шанс да засека два пъти един и същ човек  Laughing
Но Сиска тук е права - суетата ще ни затрие  Flutter Hug bouquet

Бети - може ли да споделиш режим и колко кг. за колко време свали? Поздравления за резултатите

Сиска - ти си бетон. Теб съм те признала за машина от мноооого време вече   Hug

Духче - как ти завиждам за катеренето. От много време го мисля, но нямам съмишленици. ММ не иска и да чуе за преходи  Rolling Eyes

Момичета - миналата седмица за мен беше пълен провал, но го приех, като преход от тежкото ПМС към фаст 5. От вчера пак съм режимна, а днес съм на върха на щастието, защото успях да отида на спининг. Имам си малко грижи - кученцето ми е зле и два пъти тичахме до лекарите /може да се наложи и днес да ходим/ . Свито ми е на стомаха и нищо не ми се яде. Дано всичко да се оправи.
Ако всичко е наред тази седмица ми се очертават 2 спининга и 1 или 2 аеробики.

Успешен ден на всички  bouquet

Изкачила си Синаница и си качила 2 килограма?!?!?! Момиче ..... ако си до мен сега направо ще те набия за тези ти думи.
Останалия маршрут няма да го коментирам. Синаница ми е достатъчен.
Нали знаеш, че с най-добри чувства ти се "карам" YumPurple Heart

Здравейте ,
винаги съм спортувала .От 5 години доста активно .В това число два пъти седмично по 15 км спринт ,трениране в фитнес зала 5 пъти седмично с тренъор по един час понякога час и половина,два пъти седмично плуване в басейн.
Забременях тренирах само тренировки за бременни качих 7 кг за цялата бременност .Малкия се роди недоносен в 32 г.с. Кърмих малкия  и за перъода от година и половина качих 15 кг .Въпреки тренировките посочени по горе .Ядях и то много ядях пържено ,мазно и най вече сладко и тестяно .Постоянно ядях боклуци като бисквити ,гризки, солети,крем ,шоколад ,сладолед .
Сега отслабвам смъкнала съм 7-8 кг ,но и с диета .само със спорт не се отслабва.