Дисниленд Париж - тема 3

• Мнения: X
Ах, върнахме се и ние! Невероятно е! Дисниленд е истинско приключение и всичко е пипнато с много, много вкус, желание и е просто прекрасно!
Искам да благодаря на Милето за всичките съвети - бяха ни ужасно полезни! Gift Heart  Тя е приказната фея на тази приказна тема!

Та отидохме с RAR-A от Париж и почти веднага се качихме на автобусчето за хотела от спирките зад гарата. Ние бяхме в Експлорър, който не е от Дисни хотелите, но има страхотна водна пързалка и басейн и е близо до парка. Сутринта отидохме в 9.00 ч. пред вратите на Дисниленд. Нямаше много хора. В 9.30 ч. отвориха. Преди това покрай нас минаваха хората със специалните билети, но не бяха чак толкова много. Насочихме се към Фронтиерленд и влакчето Big tunder mountain. Чакахме да стане 10.00 ч. да отворят зоната /тя беше затворена дори за хората със специалните билети/. Почти веднага се качихме и толкова ни хареса, че си взехме фаст-паст за още един път по-късно следобед. Замъкът на фантома също много ни хареса /щерката влезе два пъти/. Корабчето наистина е много приятно и лежерно, но не е екстремно преживяване /май само аз го оцених/. После отидохме във Фантазиленд и за близо два часа минахме през Лабиринта на Алиса /страхотно забавен!/, Страната на феите /лежерно и красиво/, A small world /приказно!/, чашите и Питър Пан /където беше най-дългото ни чакане за деня - 40 мин., но го използвахме да хапнем сандвичи на крак/. Дъщеря ми не пожела да види къщите на Снежанка и Пинокио и да се върти на слоновете, така че след като пообиколи замъка и гледахме дракона, отидохме в Дискавъриленд, където е най-големият трилър - Star Wars Hyperspace Mountain. Ако имате проблеми с вестибуларния апарат или ви става лошо от скорости просто не се качвайте. После ни трепереха мартинките още два часа. Но е яко и супер бързо влакче! Взехме си фаст паст за Star Tours: The Adventures Continue - симулатор на космически кораб, което според мен беше най-яката атракция в целия парк! Просто велико! без да чакаме много отидохме в Buzz Lightyear Laser Blast, където стреляхме с едни лазери по едни мишени /на детето му хареса, на мен не/. Возиме се на Орбитрон /въртележка със самолети/ и видяхме подводницата Наутилус /аз просто се влюбих в нея и три пъти ходих да я гледам, но на детето му беше скучна/. На количките на Аутопия имаше ужасно голяма опашка и никой не изяви желание да се редим, така че я пропуснахме. Отидохме до Adventureland, където за мое голямо неудоволствие Индиана джоунс не работеше, но пък Карибските пирати са невероятна атракция! Истинска приказка! Пещери, колибата на Робинзон, въжени мостчета - поне два часа се разхождахме, почивахме, пихме кафета и т.н.! Беше 17.30, когато е започвал парада, но ние не го знаехме. Мислехме, че е от 19.00 ч. и затова го пропуснахме и малко ни доядя, но не много. Wink Решихме до светлинното шоу в  21.00 ч. да обиколим пак и да се качим отново на каквото ни е харесало. Истината е, че на повечето от атракциите второто качване вече не е същото като първото и леко се губи първоначалната емоция. Успяхме да се качим по два пъти на поне половината атракции и то без да бързаме. Към 19.00 ч. започнаха да ги затварят и не ни пускаха на някои от тях. Много се притеснявах предварително, че няма да ни стигне времето да видим всичко да един ден, но на нас лично ни беше съвсем достатъчно, без да тичаме като коне и с доста почивки. Отчитам факта, че беше понеделник, че беше септември и че времето беше облачно и затова, може би, нямаше толкова много хора. Преди зарята, след като вече нищо не работеше, се разходихме по Мейн роуд, разгледахме всички магазинчета, вечеряхме /в Дисниленд вилидж/ и заехме място за шоуто! Много е важно да заемете хубаво място! Важно е да се вижда замъка, а не небето над него! За самото светлинно шоу нямам думи да го опиша! Това е нещо, което ни остави без думи и с отворена уста и мен, и мъжът ми и детето!
После на бегом тичахме към автобусните спирки, за да изпреварим множеството от хора и успяхме да се качим бързо на автобус за хотела.
Май стана много дълго, но просто не мога да се спра! Simple Smile Колебаещите се да не се колебаят - всичко си струва, много си струва!

Последна редакция: вт, 12 сеп 2017, 23:21 от Анонимен

Здравейте,  остават ни три дни до заминаването и яко ни тресе емоцията Stuck Out Tongue Winking Eye
На първа страница ила линк със скрита пътечка при дъжд, която обаче не ми се отваря. Ако може някой да я качи отново ще съм много благодарна.

• На планетата Земя
Жаве, толкова, ама толкова да се радвам! Ще пиша пак по повод пътуването ви тези дни. Heart

Беба, опитай с този линк, дано стане

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1462326144076127& … =1407212232920852

Здравейте момичета, записвам се и аз в темата. За сега плановете са да посетим Дисниленд за рожденият ден на дъщяря ми ( 25.03), като тогава навършва 5. Виждам че във всички сайтове на Дисниленд за сега офертите са до 20.03- нали ще пуснат и за след това Simple Smile. По ваши препоръки ще организирам пътуването с посещение два дни Париж и три дни в Дисниленд. При самата резервация на хотела ли поръчвам типа изхранване и тогава ли поръчвам всички “ екстри” за рожденничката като закуска с герой и торта или може на място , или по телефон? Знам че някъде назад в темата вероятно има отговори , но сега де опитвам на екс да прочета всичко и да се опитам да синтезирам, но толкова много полезна информация има , че не знам от къде да я захвана Simple Smile

• София
Закуската с герой си я запази като правиш резервацията. Иначе няма да се доредиш. Героите са доста заети:grinning:

Благодаря bibi, а знаете ли с кои герои можем да се направи резервация или ще разбера при правене на резервацията

• Мнения: X
Да се отбележа със закупени билети за Шарл де Гол за пролетната ваканция. 31.03-09.04.2018 г.
Голямо канене му направихме на този Дисниленд, но му дойде реда. Мисля две нощувки да са в хотел в парка. 31,03-01,04 е католическия Великден. После в края на седмицата започва ваканцията на учениците.
Ок ли е според вас да планирам двете нощувки на 3-ти и 4-ти април? Като преди това ще сме в Париж, а след това ще вземем кола и ще обиколим малко замъци по Лоара + Фонтебло.

До колкото видях още няма дати за след 25,03? Къде мога да видя кои атракции ще са затворени по това време?

Здравейте и от мен, опитах се да прочета всички мнения от тази и предишните теми, но не попаднах на такова което споделя впечатления от посещение в края на януари/началото на февруари. Видях офертите във френската версия на сайта и обмислям да заведа сина си края на януари... ще бъда много благодарна ако някой сподели мнение за този период от годината

• Мнения: X
Не те съветвам да го правиш, защото голяма част от атракциите няма да работят. В сайта им програмата е налична за три месеца напред, но можеш да придобиеш представа от 16 януари: http://www.disneylandparis.com/en/calendars/park-hours/2018-01-16/

• На планетата Земя
Аз лично не съм ходила януари, февруари, но не бих изключвала двата месеци за посещение, защото тогава има много добри оферти от финансова гледна точка. Също е спокойно, няма толкова хора.

Аssseto, погледни атракциите, които ще са затворени и прецени дали са болезнени за вас.

Единствено споменаване за мен лично заслужава къщата на духовете и Thunder Mesa Корабът в парка и евентуално влакчето Tram tour заради преживяването заметресение/пожар/потоп.

Но пък всичко останало работи - пиратите, Thunder mountain !!!  какво ли още не. Винаги има нещо, което не работи.

Bliss, хубаво е, че няма да сте в парка точно по празниците им, не че после ще е празно ... Затворените атракции се виждат за 90 дни напред. Още отсега обаче мога да ти кажа, че ще са затворени Phantom Manor и Crush's Coaster, първото в парка, второто в студията.

Жаве, пак да кажа БЛАГОДАРЯ за споделеното, хубаво е, когато пътуващите разказват, а не минават през темата като комети.  bouquet
Да кажа някои неща, които ми направиха впечатление от вашето пътуване, те биха били от полза на бъдещи посетители.

Хубаво е, че не сте се бутали за Dumbo и Autopia, за мен нямат смисъл при толкова други интересни неща. Същото важи и за Орбитрон. Следващият път (ако имате такъв) не пропускайте Снежанка и Пинокио, мноооого са сладки, а Снежанка за малки деца даже и е страшна (дъщеря ми плака първия път, сега си умира от смях, само като се сети).

За изпуснатия парад в 17,30 - затова казвам всеки път СУТРИН НА ВЛИЗАНЕ ВЗИМАЙТЕ ОТ ВХОДОВЕТЕ ПРОГРАМА и хубаво я разглеждайте. Може да я видите и в дните преди заминаването на интернет страницата и да се подготвите. Може и тук да дискутираме кое какво е и дали си заслужава. Плащаме много и трябва да ползваме тези уникални представление максимално.

За неработещите атракции преди вечерното шоу - не е затворено всичко. Около час преди началото затварят Аdventureland и Fantasyland от съображения за сигурност (става дума за голяма новогодишна пукотевица). Така че, ако някой е предвидил посещение на атракция в тази зона, да го има предвид и да издърпа напред. Работи всичко във Frontierland и Discoveryland. По здрач стават едни от най-хубавите посещения на прокълнатото имение, или пък возене на кораба с всичките запалени светлини наоколо, защо пък не и малко пищене на Thunder Mountain. За тогава оставяме също гледане на Наутилус, Star Wars и Buzz с фаст пас (или без).

Pinko 2, не съм те забравила, съвсем скоро ще пиша и по твоите въпроси.  Peace

Mileto, аз си препрочитам пак назад в темите и вече имам някои отговори и нови въпроси Simple Smile запазих самолетни билети от 21-26.03 и вече започвам истинската организация . За съжаление все още няма оферти в сайта за този период и силно се надявам да не останем без хотел в Дисни Simple Smile. Мисля да сме там от 24-26, две нощувки, като рожденият ден е на 25.03. До колкото разбирам можем да заявим само закуска с някой от героите или може и за някое друго хранене в парка става. Това трябва да се направи при резервиране на нощувките нали Wink а искам и да поднесат торта примерно на обяд- това при резервацията на ресторант ли трябва да бъде или пак при резервация на нощувка

• На планетата Земя
Няма как да изпуснете дисни хотелите. Ако искате нещо по-бюджетно - тогава Санта Фе или Шайен.

Ако закуската ви е с ваучер, то срещу доплащане можете да ъпгрейднете за Plaza Gardens. Часовете за закуска, между които може да изберете, са 8,15 и 9,45 часа.

Ако искате пък може да си закусите малката закуска с ваучера, а да си направите празничен обяда или вечерята в едно от тези две места:

Auberge de Cendrillon - ресторант в парка, на сет меню. Среща с принцеси и принцове, мишките от Пепеляшка. Може да поръчате да ви донесат торта.
Inventions  - ресторант в Дисниленд хотел, бюфет, дисни героите варират според деня, няма как да се знае, освен ако не е някой тематичен брънч. Ние сме се срещали с Мики, Мини, Йори, Тигър, Джепето, Пух, Прасчо ... И тук може да поръчате торта.

А може да си закусите в Плазата, а да поръчате торта в друг ресторант, различен от двата горе. (например може обяд в плазата без дисни герои)

Ако правите резервацията за хотела по телефона, попитай директно и за тази резервация. Може да ти кажат да звъннеш 2 месеца преди самото пристигане, ако не правят резервации по-рано. За тортата кажете при резервацията. Може да се поръча и на място при пристигане в хотела, но питайте за всеки случай.

И един тематичен хелоуински поздрав от мен.

Mileto благодарна съм за включването! Благодаря и на всички които споделят, ще бъдете от голяма помощ при планирането на това приключение.

Mileto, страхотна си. Благодаря за насоките. Ще изчакам да пуснат офертите и веднага започвам с организацията на обяди и вечери, като ще гледам да направя празничен обяд или вечеря. Няма да има смисъл от тази закуска с герой, ако тя е включена в цената на хотела. Ох, обвзело ме е вълнение, а има още почти половин година Simple Smile

• На планетата Земя
Обикновено закуската по офертите е от нов тип, представлява ваучер, който може да се ползва на различни места - например в Starbucks в хотелите Шайен, Санта Фе, в други малки заведения в парка, в кафе Хиперион в Discoveryland  и т.н. (получава списък на всичките места) Ваучерът включва кафе, сок, сандвич, кроасан.

Това е сравнително ново в Дисниленд, преди в цената влизаше закуска на бюфет в хотелите (с изключение на Дейви Крокет ранч, където се получаваше пакет). Сега, за да хапване на бюфет във вашия хотел, а сте с ваучер по оферта, трябва да си доплатите. Вие решавате дали искате да закусите по-стабилно с доплащане на бюфет или този ваучер ще ви е достатъчен (някои хора не закусват например или хапват малко).

Та в цената нямате включена закуска с герой, да не стане объркване. Може би и аз не съм те разбрала правилно.