Пазаруване от Aliexpress.com 52

  • 105 747
  • 737
  •   1
Отговори
# 615
  • Мнения: 2 909
Имам поръчка от 7 артикула, но дойдоха само 2 от тях. Как се процедира в този случай?
Взимаш от магазина една голяма кутия сладолед или няколко(общо поне 2кг.) и го изяждаш всичкия!
Тийн, ти някога ще спреш ли да пишеш глупости.

# 616
  • Мнения: 5 222
Имам поръчка от 7 артикула, но дойдоха само 2 от тях. Как се процедира в този случай?
Взимаш от магазина една голяма кутия сладолед или няколко(общо поне 2кг.) и го изяждаш всичкия!
Тийн, ти някога ще спреш ли да пишеш глупости.
Ти ли ще ми казваш какви коментари пиша? Вземи си прочети твоите недоразумения!
Grinning
Близко е до акъла да се сети, че може да му пише, да отвори диспут и/или третото - да преяде със сладолед.
Защо беше нужно някой да ѝ го напише?

# 617
  • Мнения: 2 909
Не са те учили на възпитание като гледам.

# 618
  • Пловдив
  • Мнения: 1 879
Поръчах си тези очила ,дано да ми са добре на лицето .
Преди 3 години пак бях си поръчала от там и съм доволна -
Дано и тези ми станат . Praynig

https://www.aliexpress.com/item/LIYUE-2017-Fashion-Optial-glasse … 937460.0.0.ieF3dV

# 619
  • Мнения: 1 842
Съншайн , горе в дясно HELP-a
Благодаря, никид Flowers Hibiscus

# 620
  • Мнения: 344
Да попитам, някой ползва ли виртуална карта на ДСК и получавал ли е по нея refund? До сега съм я ползвала само да харча. Сега имам спечелен диспут и ми пише до 20 работни дни че парите ще бъдат преведени по виртуалната карта, а аз не знам дали по нея могат да се получават суми.

# 621
  • Гулянци
  • Мнения: 126
Да попитам, някой ползва ли виртуална карта на ДСК и получавал ли е по нея refund? До сега съм я ползвала само да харча. Сега имам спечелен диспут и ми пише до 20 работни дни че парите ще бъдат преведени по виртуалната карта, а аз не знам дали по нея могат да се получават суми.

Да, ползвам я и при refund си получавам парите по нея

# 622
  • България
  • Мнения: 6 203
Да попитам, някой ползва ли виртуална карта на ДСК и получавал ли е по нея refund? До сега съм я ползвала само да харча. Сега имам спечелен диспут и ми пише до 20 работни дни че парите ще бъдат преведени по виртуалната карта, а аз не знам дали по нея могат да се получават суми.
.

Последна редакция: чт, 21 сеп 2017, 15:19 от MoiraineD

# 623
  • Мнения: 567
ОТ послените ми несподелени пазарувания:
1.Яке тип перелина,хубаво е но е по-тънко отколкото очаквах
https://www.aliexpress.com/item/2017-Winter-New-Fashion-Long-Coa … /32818842346.html
2. Фон дьо тен за мъже  Mr. Green който аз ползвам ,невероятен е точно за суха кожа,не стои като маска ами като крем на кожата:
https://www.aliexpress.com/item/Men-Makeup-BB-Cream-Whitening-Mo … /32629506490.html
3.Крем с конско масло,лек е стои много добре и попива бързо. марката  LAIKOU  е много добра Peace:
https://www.aliexpress.com/item/LAIKOU-Horse-Oil-Anti-aging-Seru … /32818452129.html

# 624
  • Мнения: 79
Здравейте, имам питанка относно сайта. За втори път ми деактивират профила. Някой знае ли каква може да е причината?

# 625
  • Варна
  • Мнения: 1 198
Здравейте, имам питанка относно сайта. За втори път ми деактивират профила. Някой знае ли каква може да е причината?
Обикновено за повдигане на много диспути го правят. Вижте колко покупки имате направени и колко диспута за неполучена или некачествена стока имате.

# 626
  • Мнения: 79
Здравейте, имам питанка относно сайта. За втори път ми деактивират профила. Някой знае ли каква може да е причината?
Обикновено за повдигане на много диспути го правят. Вижте колко покупки имате направени и колко диспута за неполучена или некачествена стока имате.
Имам пуснати няколко диспута, понеже стоката ми не пристигна, а времето за доставка изтече. Но нали аз съм си в правото да пусна диспут, щом не съм си получила пратката в срок? Как иначе бих си защитила парите за покупка, която не е пристигнала? Аз ли бъркам някъде? И сега, какво следва? Мога ли да си реактивирам отново профила? Писах им, но нямам отговор.

# 627
  • Варна
  • Мнения: 1 198
Имам пуснати няколко диспута, понеже стоката ми не пристигна, а времето за доставка изтече. Но нали аз съм си в правото да пусна диспут, щом не съм си получила пратката в срок? Как иначе бих си защитила парите за покупка, която не е пристигнала? Аз ли бъркам някъде? И сега, какво следва? Мога ли да си реактивирам отново профила? Писах им, но нямам отговор.
Да в правото сте си да пускате диспути, но когато това става често от Алиекспрес смятат че има някаква нередност,затова блокират профила на съответния купувач.
Когато срока за доставка изтича има възможност да се увеличи,като се кликне на съответния бутон. При мен за 5 години и направени стотина покупки съм си позволила да пусна само 3 диспута за не пристигнала в срок пратка /60 дни/. Истината е че бяха покупки за 1-2 долара. Разбира се върнаха ми парите и след 3-4 месеца и трите все пак пристигнаха.
Според мен понякога се забавят поръчките, но винаги, или почти винаги, пристигат, затова удължаваш срока и чакаш. И още нещо много важно е да подбираш внимателно продавачите, според рейтинга им, броя на покупките и отзивите на купувачите за съответната стока. Това е гаранция, че продавача е коректен и няма да има издънки.
Профила не можеш да го реактивираш. Просто правиш нов и това е. И вече внимаваш, особено ако е нов профила. Дано съм  била полезна. bouquet

Последна редакция: пн, 25 сеп 2017, 09:46 от Nell999

# 628
  • в реалността
  • Мнения: 191
Здравейте, разбрах, че има някакви скрити оферти на маркови стоки.Ще бъде благодарна, ако някой сподели от къде мога да ги виждам.Благодаря

# 629
  • Мнения: 11 319
Здравейте, разбрах, че има някакви скрити оферти на маркови стоки.Ще бъде благодарна, ако някой сподели от къде мога да ги виждам.Благодаря
И мен това ме вълнува.

Общи условия

Активация на акаунт