FABERLIC - кислородна козметика - 1 тема за клиенти и представители

  • 45 253
  • 434
  •   1
Отговори
# 420
  • Мнения: 8 518
В кой каталог сте се регистрирали и какви бяха условията за подаръци? Вие трябва да го имате на хартия от поръчката.

# 421
  • Бургас
  • Мнения: 12 811
В 10 каталог се регистрирах и взех комплекта за 30 лв с многото продукти.
Пристигнаха на 02.08,тогава и платих.
И трябваше на втора поръчка да получа и два парфюма...
На хартия май нямам,онлайн имам...
Т.е.изхвърлих май това,което беше на хартия.

# 422
  • Мнения: 8 518
Пише така в каталог 10

# 423
  • Бургас
  • Мнения: 12 811
Хммм...
Аз поръчах промо комплекта за 30 лв,но и към него имаше обещани двата парфюма.
Ами нищо,ако на 16ти пак не излизат,няма да поръчвам.
Така или иначе от нищо не съм възхитена.Кремовете поне не правят кир ефект,но не овлажняват достатъчно и единият леко ми щипе на сухите проблемни зони...

# 424
  • Мнения: 8 518
Няма такова нещо като "промо комплект за 30 лв."! Промоцията гласеше следното: ако се регистрирате и направите поръчка за 100 лв. каталожни цени на продукти от сайта ще получите -20% дистрибуторска отстъпка и 50 лв. бонус за първа поръчка. Какви продукти ще бъдат в кошнита ви, можеше да определите вие. Би следвало, ако сте регистрирана и сега натоварите в кошницата продукти за 40 лв. да имате на втора стъпка двата парфюма.
Редактирам се - току що влязох в профила на моя приятелка, която се регистрира в каталог 10 и генерирах поръчка за сума над 40 лв. На втора стъпка се добавят автоматично и двата парфюма.

Последна редакция: чт, 12 авг 2021, 15:40 от Жар_птица

# 425
  • Бургас
  • Мнения: 12 811
Има промо комплект.
Включва шампоан,маска за коса,три крема за лице,сух шампоан,дезодорант,тоник за лице,почистващо мляко за лице,балсам за устни,паста за зъби,интимен гел и не знам още какво.
И пак опитах,на втора стъпка НЕ се добавят парфюми.А пишеше,че ще подарят...

# 426
  • Мнения: 8 518
Има промо комплект.
Включва шампоан,маска за коса,три крема за лице,сух шампоан,дезодорант,тоник за лице,почистващо мляко за лице,балсам за устни,паста за зъби,интимен гел и не знам още какво.
И пак опитах,на втора стъпка НЕ се добавят парфюми.А пишеше,че ще подарят...
На 5 приятелки помагах миналия каталог след регистрацията да си пазаруват. Влизах с тях в профила им. Пак не разбирам за тоя промо пакет. Всяка си взе различни неща. Но това не е съществено. Сега оставяте многоточие, а явно сайта ви дава отговор на въпроса за подаръците. Дайте цялата информация.

# 427
  • Бургас
  • Мнения: 12 811
Да Ви изпратя парола и код на лични?
Евентуално.
Името на наставника няма как да съобщя в публичното пространство.

# 428
  • Мнения: 1 817
Няма никакъв промо комплект за 30лв, не знам какви са тези продукти, които някой явно ви е накарал да поръчате за 30лв, но такъв комплект няма! Явно сте попаднали на недобросъвестен наставник и нещо ви дялка. Всички консултанти, които регистрирах през миналата кампания си поръчаха каквото искат за 100лв, платиха 34 с доставката и продуктите им харесаха и са доволни. В тази кампания пък си взеха парфюмите безплатно без проблеми. Пак казвам, кремове, червила и всякаква козметика и препарати са наистина много добри и на светлинни години от Ейвън например.

# 429
  • Мнения: 8 518
Да Ви изпратя парола и код на лични?
Евентуално.
Името на наставника няма как да съобщя в публичното пространство.
Категорично не! Имате си наставник и е редно да се свържете с него. Освен това в сайта излиза информация и кой е директора ви. Ако не ви помага достатъчно наставника, пишете съобщение на него.
Това е тяхна работа. Така както е моя да помагам на всеки регистриран под мен консултант.

# 430
  • Мнения: 1 817
Да Ви изпратя парола и код на лични?
Евентуално.
Името на наставника няма как да съобщя в публичното пространство.
Категорично не! Имате си наставник и е редно да се свържете с него. Освен това в сайта излиза информация и кой е директора ви. Ако не ви помага достатъчно наставника, пишете съобщение на него.
Това е тяхна работа. Така както е моя да помагам на всеки регистриран под мен консултант.
Много точно казано! Затова има човек, наречен ваш наставник, който работи с вас и ви помага. Ние тук може да обсъдим разни неща, да насочим, но си има човек, в чиито екип сте. Той е длъжен да ви обяснява всичко и да ви помага. Ако не го прави, пишете и се свързвате с директора, който е на сайта. Също може да пишете на обратната връзка и да обясните, че не ви се оказва помощ. Може да се прехвърлите в друг екип, но за това наставникът ви трябва да даде съгласие. Това са възможностите. Пак казвам, избирайте си кой да ви регистрира, за да нямате подобни проблеми после.

# 431
  • Мнения: 1 199
Здравейте, какво се случва с Фаберлик? Наистина ли доставките са спрени Confused

# 432
  • Бургас
  • Мнения: 12 811
Здравейте, какво се случва с Фаберлик? Наистина ли доставките са спрени Confused
Да.
Попитах ги чрез Месинджър.
Уж е временно.
А така да харесах една маска за лице,ама...

# 433
  • Мнения: 1 199
Здравейте, какво се случва с Фаберлик? Наистина ли доставките са спрени Confused
Да.
Попитах ги чрез Месинджър.
Уж е временно.
А така да харесах една маска за лице,ама...
Благодаря.
Много жалко, защото не успявам да открия заместител на любимото ми матово червило от Фаберлик и като цвят и като усещане на устните.

# 434
  • Бургас
  • Мнения: 12 811
Да,имат много хубави неща.
Маската/нощен крем за лице Океан ще ми липсва.
И доста промоции имаха,бая неща бях накупила.Още ги доизразходвам и са със
 съвсем прилично качество.

Общи условия

Активация на акаунт