Пазаруване от George(Asda) - Тема 9

  • 109 724
  • 808
  •   1
Отговори
# 780
  • Варна
  • Мнения: 211
Здравейте,момичета,сега започвам да пазарувам от сайта,изчетох първата страница,но ми дава грешка при телефонния номер.Поръчвам до адреса на Gabco,какво е нужно да въведа?

# 781
  • Мнения: 968
Здравейте,момичета,сега започвам да пазарувам от сайта,изчетох първата страница,но ми дава грешка при телефонния номер.Поръчвам до адреса на Gabco,какво е нужно да въведа?
Аз поръчах вчера без проблем с габко. Техният тел.номер посочих.

# 782
  • Мнения: 167
Здравейте Simple Smile следя темата и знам, че асда наложиха рестрикции относно пазаруването от гросърито към адресите на някои превозвачи. От няколко дни се опитвам да пусна поръчка към адреса на габко. В началото уж я конфърмва и в деня на доставката ми я канселират. Та питането ми е,  якой друг има ли проблем с доставките към адреса на габко, за да съм сигурна,  че това е причината? И другия ми въпрос е има ли превозвач, с който все още няма проблем да се пазарува от гросърито?

# 783
  • Мнения: 504
Аз ползвам Лерон. Последната доставка беше точно преди Коледа. По същото вереме ходих и до ГГБГ за друга пратка. Видях, че и там хората си получаваха памперси от Асда. Те Лерон и ГГБГ са на един адрес в Англия.

# 784
  • Мнения: 3 213
Аз ползвам адреса на ггбг и АСДА ми блокираха акаунта. По-горе в темата съм писала подробности.

# 785
  • Мнения: 2 784
Моята одисея е следната - след като години наред пазарувам от Асда гросери, писах, че ми блокираха акаунта и им писах, няколко телефонни разговора, и един път изтърпях чакане и прехвърляне от 30 минути и накрая ми казаха, че акаунта ми няма как да бъде отблокиран, не казаха конкретна причина - 5 пъти ги питах, такова било решението Scream

# 786
  • Мнения: 3 213
Моята одисея е следната - след като години наред пазарувам от Асда гросери, писах, че ми блокираха акаунта и им писах, няколко телефонни разговора, и един път изтърпях чакане и прехвърляне от 30 минути и накрая ми казаха, че акаунта ми няма как да бъде отблокиран, не казаха конкретна причина - 5 пъти ги питах, такова било решението Scream

Същото и при мен... Сега опитвам в ТЕСКО.

# 787
  • Мнения: 167
Благодаря, момичета 💐 И аз ще се преориентирам към Теско и Амазон.

# 788
  • Мнения: 10 330
Благодаря, момичета 💐 И аз ще се преориентирам към Теско и Амазон.
Теско не става от години.. но пробвайте Simple Smile
Приема заявката - после нито мейл / нито отказване / нито инфо.. просто не се доставя и не изтеглят парите.
Първо Окадо дръпнаха шалтера (много бързо се усетиха) .. после Теско.. Сега и Азда...

Но като нон стоп сума народ се възползва от това ми дошло, онова не ми било.. и хората с право отказват да обслужват даден адрес, след като загубите им са неприемливи.

# 789
  • Мнения: 836
Здравейте, момичета Simple Smile

Направих поръчка от Асда Гросъри на 10 пакета памперси. Не съм получавала никаква обратна връзка от сайта и сега виждам, че са доставили едва 2 пакета. Драмата не е голяма по повод количеството, но са си изтеглили пари за 10 пакета.
Не съм пазарувала от сайта и не знам дали е редно аз да им пиша или автоматично връщат разликата по сметката.

Моля за съдействие Flowers Tulip

# 790
  • Мнения: 10 330
Здравейте, момичета Simple Smile

Направих поръчка от Асда Гросъри на 10 пакета памперси. Не съм получавала никаква обратна връзка от сайта и сега виждам, че са доставили едва 2 пакета. Драмата не е голяма по повод количеството, но са си изтеглили пари за 10 пакета.
Не съм пазарувала от сайта и не знам дали е редно аз да им пиша или автоматично връщат разликата по сметката.

Моля за съдействие Flowers Tulip
Изтеглят пари само за това, за което са доставили. Обикновено пращат предвариетелeн имейл, ако нещо липсва преди доставката - I am sory blabla availability blabla...
Към доставката обикновено лепят ф-ра (поне Габиели го правят) - имаш ли такава и колко пише на ф-рата, че са доставени? Ако нямаш - искай си от превозвача.
Ако са доставили няколко гросерита наведнъж - хвърлят всички ф-ри и артикули заедно, в едни големи щайги.. и после ходи рови кое на кой е.

Та, точно както писах по-горе - заради подобни казуси (и искане за върнати суми) - дали реални или просто за да се възползват - се получава това със затворените акаунти, канселирани поръчки и т.н ...

# 791
  • Мнения: 18 394
От Теско ми приеха поръчката, дадоха статус "доставена" и дръпнаха парите. Поръчка обаче - йок. Е, върнаха ги, три мейла и 1 седмица по-късно.

Ще ни отрежат, разбира се.

# 792
  • Мнения: 836
Здравейте, момичета Simple Smile

Направих поръчка от Асда Гросъри на 10 пакета памперси. Не съм получавала никаква обратна връзка от сайта и сега виждам, че са доставили едва 2 пакета. Драмата не е голяма по повод количеството, но са си изтеглили пари за 10 пакета.
Не съм пазарувала от сайта и не знам дали е редно аз да им пиша или автоматично връщат разликата по сметката.

Моля за съдействие Flowers Tulip
Изтеглят пари само за това, за което са доставили. Обикновено пращат предвариетелeн имейл, ако нещо липсва преди доставката - I am sory blabla availability blabla...
Към доставката обикновено лепят ф-ра (поне Габиели го правят) - имаш ли такава и колко пише на ф-рата, че са доставени? Ако нямаш - искай си от превозвача.
Ако са доставили няколко гросерита наведнъж - хвърлят всички ф-ри и артикули заедно, в едни големи щайги.. и после ходи рови кое на кой е.

Та, точно както писах по-горе - заради подобни казуси (и искане за върнати суми) - дали реални или просто за да се възползват - се получава това със затворените акаунти, канселирани поръчки и т.н ...


Не са ми писали, в деня на доставка разбирам, че количеството е намалено.

Сега си писах с тях. Уж им давам номера на поръчката, пък не виждат каква сума са изтеглили и че не са коригирали. Казаха, че са имали доста поръчки и артикулът бързо и бил изчерпан и че ще върнат парите максимум до 10 дни. Запазих чата и се разбрахме да се свържа с тях, ако има проблем.

Интересното е, че вчера са доставили пратката и вчера са си дръпнали сумата. Ако бяха си взели, както ти казваш, точната сума всичко щеше да е супер. Но ще почакам, дано не се наложи да си пишем отново.

# 793
  • Мнения: 504
Здравейте, момичета Simple Smile

Направих поръчка от Асда Гросъри на 10 пакета памперси. Не съм получавала никаква обратна връзка от сайта и сега виждам, че са доставили едва 2 пакета. Драмата не е голяма по повод количеството, но са си изтеглили пари за 10 пакета.
Не съм пазарувала от сайта и не знам дали е редно аз да им пиша или автоматично връщат разликата по сметката.

Моля за съдействие Flowers Tulip
На мен винаги първо ми дърпат всички пари и след няколко дни ми възстановяват за това, което не е доставено.

# 794
  • Пловдив
  • Мнения: 1 308
И на мен днес не са ми доставили цялата поръчка и са изтеглили парите, а в акаунта уж пише, че няма да изтеглят пари за недоставените артикули. До колко дни горе-долу връщат пари?

Общи условия

Активация на акаунт