Пазаруване от George(Asda) - Тема 9

  • 109 793
  • 808
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 1 179
duhi_puhi, напълно съм наясно, че това са отделни търговки дружества. Да, грешката е моя, не съм видяла препратката в началото за ОУ, приложими при международна доставка.

# 721
  • Мнения: 3 213
Духи, моята карта не е UK based нито е в паунди, обаче я приемат и имам няколко извършени доставки. Ти очевидно отказваш да четеш това, което съм написала и се правиш на адвокат на АСДА.
Самите АСДА не ми блокират акаунта, защото използвам БГ карта, а защото, според тях, аз съм търговец, който препродава техните продукти без да им плаща някакъв данък (според тях ДДС) и съответно извършвам нелегална дейност. Имах случай на пазаруване с отказана карта в сайта на Mamas&Papas. Писах им мейл, от там ми обясниха, че приемат само UK карти и въпросът беше набързо приключен. Нито са ми държали тон, нито са ме наричали косвено "престъпник", нито аз съм се ядосвала. Приех условията им, макар да не ми харесват. А АСДА дори не благоволиха да ми отговорят на мейла. По телефона ме прехвърляха на няколко човека и на последното прехвърляне, бях на изчакване около 5 минути, може би защото си скалъпваха историята.
Това, което си цитирала:
"We shall not be liable for goods once they have been Delivered to the delivery address, or Collected from us at the collection address, stated in Your order and if You ask a third party to move, transport or deliver the goods to any other address following Our Delivery or Your Collection, We shall not be liable for anything that that third party might do to the goods."  абсолютно нищо не означава. Те просто не поемат отговорност в случай на посредничество при доставката (даже, ако се замислиш, това означава, че те ДОПУСКАТ такова посредничество).
И обърни внимание на т. 3.8.3 от техните условия:
"The goods are sold to You on the basis that You are a consumer therefore We will not be liable for any special losses that You might suffer using, re-distributing or reselling the goods as part of a business."
Демек, те дори приемат, че може стоките им да се разпространяват и препродават от трети лица.

Та... какъв всъщност е проблемът ?

ПП: А това, че могат да блокират всеки акаунт по собствено усмотрение е връзване на гащите и противоречи на всякакви морал и етика в търговията.

 

# 722
  • Мнения: 2 429
Момичета, не се карайте. Има два вида търговци - тези, които продават на по-високи цени на малко клиенти (те са заинтересовани да не загубят нито един клиент) и тези, които продават на по-ниски цени на много клиенти (за тях загубата на един или даже 1000 клиенти не е от значение, защото реализират печалби от мащаба). Асда са от втория тип, и е ясно, че за да продават що-годе свестни неща на ниски цени, са намалили разходите за custom support. Ясно е, че и те самите не могат да решат какво искат - да продават ли на хора извън УК, или не, ясно е и, че сигурно това зависи как е станал съответния служител, който приема поръчката. Ясно е и, че изобщо не им пука в какво състояние ще стигне съответната поръчка до клиента, защото както вече и сама установих, зор с опаковането не си дават. Така че явно при тях е - поръчваш, ако дойде, както дойде.

Последна редакция: вт, 21 ное 2017, 10:59 от prolet_inchen

# 723
  • софия
  • Мнения: 1 305
Здравейте, дали има т.н.р Черен петък в George.

# 724
  • Мнения: 3 213
Да, очевидно е точно така. Когато им казах, че по този начин губят клиенти, момъкът отсреща изобщо не трепна.

# 725
  • Мнения: 2 355
[quote
Здравейте на мен също ми липсва 1шапка но парите са взети от картата. На кой имейл им писахте и какво точно им обяснихте. Извинявам се но никога не ми се е налагало да пиша имейли на английски.
[/quote]
Писах тук, отговориха ми след около 2 дни.
https://asda.custhelp.com/app/ask_george_online

# 726
  • Мнения: 28
Не се карайте помежду си заради някакъв тъп сайт, който скоро ще спре на всички ви акаунтите. Та сега да ви попитам, тези които са поръчали и им е отказана поръчката не разбрах, дърпат ли ви парите или просто не може да се плати. Няколко пъти поръчваха скоро, сега се притеснявам да пусна поръчка от гросърито и да не се наложи да се карам с тях,че да си получа парите обратно.Ако е така изобщо да не пускам?

# 727
  • Мнения: 21
Здравейте,направих поръчка от Джордж с директна доставка до България,но не мога да проследя защото нямам номер на доставка.Изпратени са сCarrier.С кой куриер да ги очаквам?Мисля,че дори не ми виждат номера на мобилния телефон.Изобщо не знам как ще се свържат с мен.

# 728
  • Мнения: 2 180
Никъде никога няма да изтеглят пари за отказана поръчка.  Whistling
Леееекото проблемче е, че паричките ще стоят блокирани двайсетина дни, ако не се обадите на банката си и не препратите писмото с отказ от сайта, за да видят, че транзакцията няма да бъде осъществена.

# 729
  • Мнения: 2 787
Еми, времменно ми е блокиран акаунта, миналата седмица поръчвах, всичко е заради шумотевицата.

# 730
  • Мнения: 21
Благодаря за темата. Предпочитам директна доставка, защото освен 3 паунда до англ. адрес и плащане на превозвач, имам и куриер до моето населено място. Та 10 паунда доставка до мен ми е най-изгодния вариант.  Peace
Само съсСпиди ли ги доставят?Наоравих поръчка миналата седмица,но са ги изпратили сCarrier.Питах Спиди -те не работели с тях

# 731
  • Мнения: 2 429
Добре, като проследявате поръчката какво ви пише -къде се намира пратката. Номер на товарителница български има ли?

# 732
  • Мнения: 390
При поръчка от groceries.asda адресът е един и същ  - на превозвача, нали? Не ми приема тел. номер на превозвача? Може ли помощ! Благодаря! bouquet

# 733
  • София
  • Мнения: 23 165
как въвеждаш номера?

# 734
  • Мнения: 21
Добре, като проследявате поръчката какво ви пише -къде се намира пратката. Номер на товарителница български има ли?

Поръчката я разделиха на 2части -едната пристигна.Пуснаха я с dpd.Нея можех да я проследявам.Другата част от поръчката уж я изпращат сCarrier,но за тази част от поръчката нямам никакъв номер с който да проследявам движението и.Писах им и чакам отговорът им.Утре е датата за доставка

Общи условия

Активация на акаунт