Пазаруване от Fashion Days. Тема 2

  • 121 815
  • 808
  •   1
Отговори
# 195
  • Мнения: 2 838
Радани, аз също пуснах жалба в КЗП, но без резултат.
Парите е ясно, че ще бъдат върнати, но мен ме дразни липсата на всякаква обратна връзка от тяхна страна. Можеха да звъннат и да се извинят, да дадат някакъв срок в който ще бъдат върнати парите...а не да ме мотаят от тази за следващата седмица. На имейли не отговарят, а по телефона е цяло геройство да се свържеш. Към тях клиента явно има само задължения, но не и права. Селски тарикати. Надявам се да си изгубят всички клиенти! Пожелавам им го най-искрено 😆

# 196
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
На мен учудващо бързо ми върнаха парите, за около седмица и половина след като им изпратих артикулите, които исках да върна.

Но, пък все още съм им ядосана за една рокля, която поръчах и стоя около месец със статус "задържана поръчка", каквото и да означава това. Много бавна комуникация по мейл и прехвърляне на топката на един отдел, на друг отдел... В крайна сметка след повече от месец ми казаха, че нямало да ми изпълнят поръчката, защото когато съм поръчала роклята, била станала грешка в системата и всъщност тя не била налична. И това им отне повече от месец да го измислят!

# 197
  • Мнения: 134
Здравейте момичета,
Четейки постовете на някои от вас се чувствам истинска късметлийка, че ми забавиха парите само с 10-тина дни.
Иначе и аз вече се отказах от ФД не само заради лошото обслужване, но и заради асортимента. Аз поръчвам от тях вече 5-та година и в началото имаше наистина  актуални предложения на изгодни цени.
Сега стоките са все едно от битака. Има и някои по-прилични, но си е чист късмет да попаднеш на такава кампания.

# 198
  • Мнения: 3 905
Доста време не бях влизала в сайта, но като гледам не съм изпуснала много. Днес видях само скучни и дооста стари колекции на високи цени.

# 199
  • Пловдив
  • Мнения: 5 120
С новата им политика на доставака, ще ме откажат и мен. Трети ден размотавам куриера на рапидо в тази жега , защото се разминаваме. Поръчвах до офис, но очевидно вече няма такава опция. Приключам с тях.

# 200
  • на брега
  • Мнения: 1 089
Толкова ми трябваше ...  Simple Smile Отдавна зяпах тази риза и сега поръчах.
В края на юни Vrabcho похвали рокля на същата марка http://www.fashiondays.bg/p/%D0%A2%D1%8A%D0%BC%D0%BD%D0%BE%D1%81 … =24&source=ps
Поръчах я още тогава, много съм доволна.

Скрит текст:

Последна редакция: чт, 17 авг 2017, 14:07 от bubanka

# 201
  • Мнения: X
Лучия, радвам се, че роклята ти е харесала. Аз нося моята на работа, много комплименти обира, заради оригиналната кройка.

Харесала съм си някои неща, но няма да поръчвам докато не спрат оплакванията от забавени поръчки и невърнати пари. Според мен българският пазар не им е важен и затова олепаха всичко. Поредната румънска инициатива, която ще ни ощети като потребители.

# 202
  • Мнения: 134
Здравейте момичета, вчера ме развеселиха от Комисията за защита на потребителите и бързам и на вас да създам настроение.
Вчера получих от комисията е-mail, че са завели жалбата ми срещу ФД, подадена средата на м.юли чрез електронната им форма.
Сега си обяснявам защо търговците си правят с нас каквото си искат. Щом само за завеждане на 1 жалба са необходими месец и половина, какво остава за проверките и санкциите. Всичко си губи смисъла когато не е своевременно извършено.

# 203
  • Мнения: 2 838
Rodopi, и аз вчера получих същото писмо. Жалбата ми е от края на юли 😂😂😂

# 204
  • Варна
  • Мнения: 128
Аз пък се включвам да ги похваля за експресната доставка-впечатлена съм! Поръчах вчера на обяд и днес сутринта куриерът беше пред вратата. Доста се чудех дали да рискувам, заради многото оплаквания от сайта напоследък, но се изкуших от намаленията и стрелях. За щастие всичко с размерите е точно и няма да се налага да се разправям с връщане. И с куриерската фирма извадих късмет Grin - дойде куриер на Еконт, предпочитам за използвам само тях и само от тях съм доволна.
Имам няколко поръчки от преди от сайта, от които също нямам забележки,все желани неща са, но наистина съм впечатлена от доставката.
Дано да поработят и над обслужването на клиенти и комуникацията да продължим да пазаруваме с кеф! MoneybagMoneybagMoneybagMoneybag

# 205
  • София
  • Мнения: 1 154
И аз да ги похваля. Наложи се да връщам - в рамките на 1 седмица взеха артикула, прегледаха го и ми възстановиха парите по сметката.

# 206
  • по света
  • Мнения: 1 587
Здравейте,искам да си поръчам обувки Roberto Bottega,въпроса ми е отговарят ли на номерата си или са леко уголемени?

Последна редакция: нд, 24 сеп 2017, 08:46 от juliana

# 207
  • Мнения: 134
Здравейте,искам да си поръчам обувки Roberto Bottega,въпроса ми е отговарят ли на номерата си или са леко уголемени?
Аз поръчвах от  тях последно преди около 3 месеца /това беше последната ми поръчка от ФД/ и са ми точни, при положение, че крака ми си е в нормите на дължина, но е по-широк и понякога поради това ми стяга. С тази марка обаче нямах такъв проблем, така че ако си с по-тесен крак може и 1 номер по-малки  обувки да си поръчаш.

# 208
  • Мнения: 1 110
Вчера получих часовник от Фешън Дейс. За няколко часа носене изостана и избърза на няколко пъти. Предполагам някой вече връщам съм взела, понеже след покупката веднага бе скрит от сайта. Никак не ми стана приятно, още вчера подадох заявка за връщане до момента никой не се е свързал с мен. Надявам се поне утре да го вземат обратно и сумата да ми бъде възстановена в срок.

# 209
  • Мнения: 3 905
С приятелка си поръчахме часовници, чакаме ги до 1-2 дни. feria99, какъв беше твоя?

Общи условия

Активация на акаунт