Пазаруване от Fashion Days. Тема 2

  • 121 773
  • 808
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: 2 838
Дари, аз връщам кецовете, защото са ми големи.
И друг път съм връщала, защото обувките не ми харесаха. Бяха грозни 😂 тогава обаче ми върнаха парите доста преди крайния срок.

# 181
  • Варна
  • Мнения: 1 579
Привет отново от мен,
Сега се сетих да попитам има ли изобщо някой с върнати пари след 01.07.2017 г. Нека да пише ако има такъв щастливец дали и колко му е закъснял превода. Не че и при нас „ужилените” ще е така, но все пак е някакъв ориентир.

Ново 20-ет от днес СМС на телефона.Вашата заявка за връщане е одобрена!Ще възстановим сумата......но кога?Те първа ще разбера.

# 182
  • Мнения: 2 838
Моят смс е от 12 юли, но пари още няма.
Утре ще звъня пак да се разправям. На имейлите никой не ми отговаря.
И като пускате жалба онлайн в КЗП, прикачате ли някаква товарителница или нещо друго?

# 183
  • Мнения: 134
Здравейте момичета,
Включвам се с прясно инфо. Вчера успях да се свържа по телефона с ФД и ми казаха, че имало забавяния на връщането на парите по поръчки, изпратени обратно към ФД в периода 3-7 юли.  Било свързано с преминаването от старата към новата система на обслужване. Като ориентир за връщане на сумите ми дадоха края на тази седмица. Иначе и аз днес получих SMS и e-mail, че връщането ми е одобрено и да очаквам превод на сумата.
Вчера се пробвах да пусна он-лайн жалба до КЗП, но не им работи тази форма за контакт. Ще дам още няколко дни на ФД, защото и без това съм доста заета и нямам време да хвърча до КЗП и до съда, за да подавам жалби и заявления.
Ще видим дали ще се случи чудо и дали ще си получим парите до края на седмицата. Честно казано не ми се губи време по институции, но ако се налага и това ще направя. Със сигурност обаче повече от тях няма да поръчвам, още повече, че в новите им Общи условия е залегнала клауза, че приложимото право при спор е румънското и ако имаме някакви претенции трябва да ги завеждаме пред съда в Букурещ, т.е. условията са изцяло във вреда на потребителите. Не мога да си представя колко от нас /дори и аз, която съм юрист/ ще тръгнат да се разправят по съдилища в Букурещ и да изучават чужда правна система или да търсят запознат с нея адвокат, за да си върнат 100-200 лв.

# 184
  • Пловдив
  • Мнения: 5 120
Береййй , че са хитри!

# 185
  • Мнения: 2 838
Здравейте и от мен Simple Smile
Днед се свързах с ФД едва след вторият опит 😆 йееее, почувствах се късметлийка 😂
Твърдят, че парите ми са върнати по сметката на 12.07. Щом съм получила смс, то значело че са върнати. Препратиха отново моя казус към някакъв друг отдел и щели да се свържат с мен. Нямам идея какво толкова ще разследват, но губя търпение. До преди два дни си казвах, че все пак ако някога си харесам нещо от сайта бих пазарувала, но сега тотално ме отказаха. Не бих си причинила отново такова висене по телефона и обясняване по сто пъти едно и също на служителите.

Вързали са си гащите яко с тези нови клаузи.

# 186
  • Варна
  • Мнения: 1 579
Здравейте момичета,
Включвам се с прясно инфо. Вчера успях да се свържа по телефона с ФД и ми казаха, че имало забавяния на връщането на парите по поръчки, изпратени обратно към ФД в периода 3-7 юли.  Било свързано с преминаването от старата към новата система на обслужване. Като ориентир за връщане на сумите ми дадоха края на тази седмица. Иначе и аз днес получих SMS и e-mail, че връщането ми е одобрено и да очаквам превод на сумата.
Вчера се пробвах да пусна он-лайн жалба до КЗП, но не им работи тази форма за контакт. Ще дам още няколко дни на ФД, защото и без това съм доста заета и нямам време да хвърча до КЗП и до съда, за да подавам жалби и заявления.
Ще видим дали ще се случи чудо и дали ще си получим парите до края на седмицата. Честно казано не ми се губи време по институции, но ако се налага и това ще направя. Със сигурност обаче повече от тях няма да поръчвам, още повече, че в новите им Общи условия е залегнала клауза, че приложимото право при спор е румънското и ако имаме някакви претенции трябва да ги завеждаме пред съда в Букурещ, т.е. условията са изцяло във вреда на потребителите. Не мога да си представя колко от нас /дори и аз, която съм юрист/ ще тръгнат да се разправят по съдилища в Букурещ и да изучават чужда правна система или да търсят запознат с нея адвокат, за да си върнат 100-200 лв.


rodopi  Не ти се е получила жалбата заради булстата им.Старият вероятно е не активен,а новият явно Румънски и мен ме връща доста пъти докато на края не изтрих булстата и нещата се случиха.
Абсолютно си права,че новите им условия са отвратителни и мен също ме губят като клиент,но от друга страна моят артикул е върнат при старите условия,а те ме правят на маймуна 22 дена и не ме интересуват забавянията им не съжалявам и за жалбата -дано някой все пак я погледне.

п.п Днес следобед са ми върнали парите!Така,че има надежда.Успех ви жела. Hug

# 187
  • Мнения: 134
Включвам се само да споделя, че и аз днес следобяд получих превод.
Неприятното е, че все пак рано сутринта успях да пусна жалба до КЗП и сега ще трябва да ги уведомя, че от ФД са ми удовлетворили претенцията и жалбата вече е безпредметна.

# 188
  • Мнения: X
Аа, не е безпредметна жалбата. Не са спазили 14 дневния срок и са нарушили закона. Не я оттегляйте.
Много се вкиснах, когато през 2015 ги придобиха Емаг, защото те са големи мошеници с техните измислени черни петъци, липса на наличности и заблуждаващи промоции. За известно време действаха нормално от ФД, но ето, че вече си имаме втори Емаг и пак ще се пробват да ни мамят.
Яд ме е, че всяко хубаво и работещо нещо рано или късно се разваля. Ей така, насила се съсипва, за да им е зле на потребителите.

# 189
  • Мнения: 2 838
Дами, как да пусна жалба в КЗП?
Излиза ми невалиден булстат. Махнах буквите, писах номера по ДДС в България..не става и не става. Какво да пиша, за да ми се входира жалбата?

# 190
  • Варна
  • Мнения: 1 579
Дами, как да пусна жалба в КЗП?
Излиза ми невалиден булстат. Махнах буквите, писах номера по ДДС в България..не става и не става. Какво да пиша, за да ми се входира жалбата?

Малко по на горе съм писала-изтрий го целия!

# 191
  • Мнения: 153
Здравейте и от мен. Като цяло съм доволна от поръчките си от Fashiondays, но не съм доволна, относно хаоса с куриерските фирми.В петък направих поръчка. За получаване избрах, офис на ЕКОНТ, а получих потвърждение, че пратката ми е изпратена до офис на незнайната досега от мен, куриерска фирма - "Европът." Хубаво! Но, нека първо да си решат проблемите с куриерите и ако в действителност, нямам изобр на куриерска фирма, да си оправят платформата. Само объркават хората! За мен е неразбираемо,  как може да работиш с повече от една фирма за доставка.

# 192
  • Мнения: 2 838
Влизам да помрънкам, че парите ми още не са възстановени. Последно звънях вчера и казаха, че до края на седмицата...ама така казаха и предната. Попитах как ще ме компенсират за забавянето и липсата на контакт, тъй като не отговарят на имейлите ми и никой не ми звънна да ме предупреди, че ще има някакво забавяне... нооо нямали практика да компенсират клиентите си 😂 Така или иначе като клиент ме изгубиха. Пуснах жалба в КЗП, но не очаквам съдействие от тяхна страна. Остава само да си чакам..

# 193
  • Мнения: 2 838
Привет отново от мен Simple Smile
Днес най-накрая ми бяха възстановени парите, след чакане точно един месец. На 6юли върнах поръчката си по куриер.
Не ме компенсираха по никакъв начин. Напротив, скъсаха ми няколко нерви за изминалото време.
Деинсталирах си приложението на ФД и официално приключвам с тях.

# 194
  • Мнения: 132
Vivian27 , честито ❗ 🤣

Имаме нещо общо - и аз деинсталирах приложението и не искам да чувам вече за тях . Каквито и промоции и намаления да пуснат , ако искат и да подаряват - НИКОГА повече от тях каквото и да било . Смея да твърдя , че бяхме едни от най - редовните им  клиенти ( цялото семейство ) .

С тази разлика , че аз все още  чакам възстановяване на сумата . Мина повече от месец .  

След многократни имейли , съобщения във ФБ , опити за свързване по телефона ... единственото което съм получила като отговор е уверение , че са получили връщането ми и имало технически проблем с превеждането на сумата за връщане .

Пуснала съм и жалба в КЗП .

Вече не знам какво да направя .

Дано все пак си получа сумата , защото не е никак малка .

Общи условия

Активация на акаунт