Кафеавтомат - заслужава ли си?

  • 111 502
  • 822
  •   1
Отговори
# 180
  • Мнения: X
Ние пък имахме в офиса машина Philips 2100 series и не правеше много проблеми, но когато нещо се случваше и звъняхме на кол центъра винаги са били мили и се опитваха да помогнат възможно най-бързо и качествено. А интереса не е на търговеца да го защитават, а си е напълно техен, защото те им покриват разходите за върнатите продукти (това в случай, че магазина им е официален партньор), така че е напълно нормално да се държат така, няма какво да те учудва. Въпреки че аз никога не съм останала с впечатлението, че ги защитават, защото съм връщала и дефектна ютия след консултация с тях.
Но да се върна на въпроса с кафемашините - ако искате качествена трябва да си платите повечко и от сигурен източник. Сега имаме в офиса най-новата им машина Saeco GranBaristo и мога да кажа, че прави уникално кафе и досега не сме имали проблеми, а доста хора пием от нея. Иска се поддръжка, но това е нормално за всеки уред. Тя е произведена в Италия и затова цената е доста висока, но си заслужава.

# 181
  • Мнения: 3 313
Бях харесала кафеавтомата на Филипс от промоцията с точки на Кауфланд, но сега се разубедих. Много полезна тема  Peace

# 182
  • Мнения: 795
Здравейте, от днес съм собственик на ето това



Крупс ЕА815210

Вече я изпробвах с кафе ,което си ползвах и за ръкохватката - Covim престиж, обаче ми дойде прекалено силно, направено с автомата, пробвах 50, 60 и 70 мл и различна сила на кафето, но засега усещам, че това не  е по моя вкус и ще пробвам още, ще сменя и кафето, тези дни ще купа и Лаваца на зърна. Но иначе кефа е голям да не тръскаш ръкохватка и да не я чистя, това често отказваше дъщеря ми да си прави кафе, щото трябваше да си чисти.

# 183
  • Мнения: 847
Честито за Krups,много по-добър избор от Саеко,вече не са това което бяха....,за съжаление.От този модел Krups съм пила кафе,наистина е силно и плътно с чудесен каймак.

Последна редакция: ср, 22 ное 2017, 07:52 от Dkoki

# 184
  • Мнения: 795
Честито за Krups,много по-добър избор от Саеко,вече не са това което бяха....,за съжеление.От този модел Krups съм пила кафе,наистина е силно и плътно с чудесен каймак.
Благодаря! Дано да си оправдае очакванията, иначе каймак има и не е шумен .

# 185
  • Бургас, София
  • Мнения: 216
Цитат
Как така ще ви отказват да върнете стока?! Имате право да я върнете дори и да е перфкетна, а вие просто сте решили, че не я искате повече
Това е абсолютно невярно!Защо подвеждате жената?Последвайте собствения си съвет и се запознайте какви всъщност са ни правата на потребители,преди да пишете подобни твърдения.
Не сте права. Малко по-нагоре са дали линк, в който пише точно това. Има срок при покупка от онлайн магазин, в който имате право да върнете стоката и да си получите парите обратно без да има основателна причина. Разбира се, има определени ограничения - билети, храни и други. Нейната стока според мен не попада в тези категории, така че подлежи на връщане. Да не говорим, че дори е дефектна след едва няколко пускания - жената и основание си има.
Чела съм и на други места в интернет, чела съм и закона - пише същото. Възползвала съм се от тези си права също, така че не мисля, че я подвеждам. Няма да пораждам спор, защото така или иначе са взели машината. Действията са предприети.

# 186
  • Варна
  • Мнения: 439
Здравейте! Взехме Саекото от сервиза, казаха че е механична повреда, била залепнала някаква клапа при правене на капучино. Не искаха да се пише нищо по гаранционната карта, но били пускали по електронен път информацията....Машината беше запечатана и пълна с вода, когато я взехме и съответно всичко беше мокро докато се приберем, аз не вярвам че случайно са забравили водата, но може би живота в Бг ме е направил прекалено мнителна. Утре ще звъннем във Филипс и ще питаме нормална практика ли е нищо да не се отбелязва, действително в гаранционната карта не е предвидено място, но днес вече е края на раб. ден. Засега машината работи, дано не ходим пак до сервиза.
Благодаря на всички за съветите  bouquet

# 187
  • Мнения: 847
Както и аз предположих-от каната за мляко,гледах клипче,в което описваха как точно да се сглоби,почисти,разглоби имаше една особеност.А това,че са я оставили с вода е голяма глупост,аман от майстори!Дано вече всичко е наред занапред!👌

# 188
  • Мнения: 3 157
Без значение дали е махнична или каквато и да е друга повреда,настоявайте за документи.До кого я пускат по електронен път информацията?Нали вие я носите в сервиза,би трябвало да вас да я дадат.
Чл. 123.
(2) Когато производителят или търговецът е предоставил търговска гаранция на стоката и удовлетворяването на рекламацията се извършва чрез замяна на стоката с друга, съответстваща на договореното, търговецът е длъжен да запази на потребителя първоначалните гаранционни условия. Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.

# 189
  • Варна
  • Мнения: 439
Това с ремонта и на мен не ми хареса, най-много пак да ходим. Уж сервизът задължително пуска информация за ремонта до магазина и аз не разбрах всъщност до къде, бг история. И  не разбирам защо не се отразява никъде пред клиента-утре ще имаме разговор  с кол центъра на Филипс. Той си записа човека в една тетрадка машината, освен да отидем да снимаме тетрадката му ако държат да остане инкогнито.
Относно повредата го питахме има ли как ние да отстраним това залепване, за да не се разхождаме до там с уреда, но каза че разглобява машината и няма как ние да го правим. Докато не минат 2 години нищо няма да пипаме, мъжо по принцип разглобява всички уреди вкъщи, изучава механизма на действие и ги поправя, но кафе машината няма да му дам скоро....
Възможно е и да се окаже слаба част в самата машина тази клапа. Повредата стана, когато пусках капучино и това е най- използваната функция до сега, ще видим. Според техникът била отремонтирана и  да не чакаме повреда скоро....

# 190
  • Варна
  • Мнения: 439
Пак да се оплача от Филипс 8916/09- не си купувайте за 1300 лв -на 6-я ден на ремонт, днес 7-я пак не пусна мляко. Мъжът ми като реши да пробва на него пусна. Аз съм бясна, зареждат боклуци с дефекти върнати от клиенти от развития свят и тука си ги купуваме на нормална цена. Във всяка нормална страна ще ти я сменят /е ще изпратят след това към източния свят/, но тука не, лелчето от магазина по стар обичай от детските ми години излезе с великомудрото " Ами вие сте я счупили кой друг, че искат и да я връщат" Оплаках се и не ми е минало

# 191
  • Русе
  • Мнения: 5 347
Машината е в гаранция и не могат да откажат нито ремонт, нито повторно връщане за ремонт или директно рекламация с възстановяване на сумата.
Да не говорим, че е купена он-лайн и там можеш да върнеш без да се обясняваш. Това, че не са нанесли извършения ремонт в Гаранционната карта е грубо нарушение на Гаранционните условия. Аз бих написала Жалба до КЗП. Не винаги е приятно, но има смисъл да си търсим правата като потребители. Особено за скъпи неща и дългосрочни покупки.

# 192
  • Варна
  • Мнения: 439
Обадих се в кол центъра Филипс да им се оплача и поеха ангажимента да се свържат със сервиза и всичко да бъде направено както трябва. Казах им за машината пълна с вода, сложена в кашона и запечатана с тиксо и си го отбелязаха. Вчера имахме само съмнения, но днес след като минахме през Технополис и видяхме същата машина, установихме че липсва и една част от каничката затова и сутринта не пусна мляко, а после след почистването от каничката течеше мляко върху металната поставка / там където стои чашата/. Върнахме се в в сервиза, оставихме само каната и гаранционната карта. Лошото е че знаеха че ще се върнем / докато търсеха частта единия каза на другия " Аз ти казах че ще се върнат"/ и най-вероятно са счупили нещо, защото не можеха да го сложат веднага, а то е един малък плъзгач,  моля се да не съм права, защото ще го закрепят по-някакъв начин , но колко ще изкара е друг въпрос. Не мога да повярвам, че от сервиз могат да правят подобни неща, явно е имало причина да не искат да отразят ремонта в картата и са разчитали на това да не се усетим. Следобяд уж ще бъде всичко готово.
Прегледах и други теми и не срещнах никой да се оплаква на 1-та седмица от машина. Дано да сме изолиран случай.

# 193
  • Русе
  • Мнения: 5 347
Желая Ви успех този път.

# 194
  • Мнения: 12
Здравейте, закупихме и ние Филипс 8650 с точки от Кауфланд. Вече 5ти ден ми прави впечатление, че понякога като се прави кафе започва едно трептене на струята и леко тракане. Все едно няма достатъчно вода в клапите. Нямам идея дали е нормално. Също така има понякога вода под машината, а я чистя редовно.Досега съм ползвала Долче Густо с капсули. Ако има някой идея ще съм много благодарна за информация.

Общи условия

Активация на акаунт