Пазарувате ли в obuvki.bg?

  • 155 740
  • 909
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 700
Здравейте, днес получих обувки за ММ, но се оказаха големи. Искам да ги заменя за по-малки, но не знам как точно да постъпя. Телефона им не отговаря по технически причини, на мейла все още не са ми отговорили и не знам дали ще го направят. Гледам, че на придружаващия лист няма опция замяна, а само връщане. Да, мога да ги върна и да поръчам нови, но са от офертите черен петък и вече цената е с 100 лв отгоре Sad дайте идеи

Мисля,че няма опция замяна,връщаш и поръчваш нови,но тези намаления които бяха на черен петък си ги пускат редовно и без да е черен петък,гаранция че ако тази и другата седмица няма,преди Коледа пак ще пуснат същите намаления.Да,може да чакаш близо 20 дена,но ще ги вземеш по-евтино поне.

# 61
  • Русе
  • Мнения: 619
Всъшност получих отговор и то в почивен ден. Ето го:

За съжаление не правим замяна на обувки, а директно възстановяваме сумата, която сте заплатили за върнатия артикул. Необходимо е да попълните формуляра, който можете да откриете в кутията на поръчката или на нашия сайт, а след това да ни го изпратите заедно с обувките, които желаете да върнете в рамките на един месец. В случай че те не са носени, ще възстановим сумата, която сте заплатили за тях в срок от 14 дни по банков път.
Ако искате да получите друг размер или модел, трябва отново да направите поръчка.

В случай че направите нова поръчка за същия модел, но различен размер, е необходимо да се свържете с нас веднага, когато я завършите в работно време, за да отразим използваната от Вас отстъпка от предишната Ви поръчка. Имайте предвид, че няма как тази поръчка да бъде предварително заплатена с карта, ако желаете да се възползвате от отстъпката.

За жалост обаче номерацията на обувките се изчерпа Sad а са скъпи

# 62
  • Мнения: 14 471
Може да се появи номер, случвало ми се е.

# 63
  • Мнения: 213
Сдобих се със 100% менте на Конвърс от въпросния сайт. Имала съм над 10 чифта от класическия им модел и не бих могла да сбъркам. Евтино, грозно менте.

# 64
  • Мнения: 892
Защо не ги върнеш. Аз повече не бих купила от този сайт. А и нищо не ми харесва, де

# 65
  • Мнения: 13
Поръчах обувки Geox на сина ми естествена кожа. Получих същите на вид, но със знак за изкуствена. Изпратих запитване, на което ми писаха, че трябва да са естествена. Пуснах им снимка на маркировката с въпрос как ще го обяснят. Отговориха, че се били объркали и всъщност били изкуствена. Няма опция да ги заменят с верния чифт, въпреки че грешката е тяхна (според мен просто лъжат, но както и да е). Трябва да изпратя обувките до адрес в София, после да чакам кога ще решат да ги изпратят обратно до Полша и да се надявам да не изчезнат пътьом. После някой там трябва да удостовери състоянието на модел, с който не съм имала контакт 10- 15 дни и евентуално да одобри връщането на парите. От тук нататък текат 14 дни за възстановяване. Та, ако ви се поемат тези рискове, поръчвайте от тях. За мен като клиент това обслужване е безумно дори и на фона с това, което сме свикнали в БГ. На фона на Европа да не говорим...

# 66
  • Мнения: 700
Поръчах обувки Geox на сина ми естествена кожа. Получих същите на вид, но със знак за изкуствена. Изпратих запитване, на което ми писаха, че трябва да са естествена. Пуснах им снимка на маркировката с въпрос как ще го обяснят. Отговориха, че се били объркали и всъщност били изкуствена. Няма опция да ги заменят с верния чифт, въпреки че грешката е тяхна (според мен просто лъжат, но както и да е). Трябва да изпратя обувките до адрес в София, после да чакам кога ще решат да ги изпратят обратно до Полша и да се надявам да не изчезнат пътьом. После някой там трябва да удостовери състоянието на модел, с който не съм имала контакт 10- 15 дни и евентуално да одобри връщането на парите. От тук нататък текат 14 дни за възстановяване. Та, ако ви се поемат тези рискове, поръчвайте от тях. За мен като клиент това обслужване е безумно дори и на фона с това, което сме свикнали в БГ. На фона на Европа да не говорим...

Това може да се случи при който и да е онлайн магазин,с много малка вероятност при официален магазин на марката.И на мен ми се е случвало,но от друг сайт,обадих се,до последно твърдяха,че описанието е наред,докато не им казах да отворят официалния сайт на производителя и да проверят там,съгласиха се и промениха описанието.Аз винаги проверявам дали информацията е  вярна,ако има къде разбира се,в сайт с хиляди артикули няма как да няма нито една грешка,все пак всички сме хора и може да сгрешим,не ги защитавам или оправдавам,наистина не е приятно това което ви се е случило.

# 67
  • Бу-у-урга-а-ас
  • Мнения: 2 698
Сдобих се със 100% менте на Конвърс от въпросния сайт. Имала съм над 10 чифта от класическия им модел и не бих могла да сбъркам. Евтино, грозно менте.

Току що си поръчах кожения класически модел, защото е с голямо намаление. Вие какво поръчахте?

# 68
  • Sandanski
  • Мнения: 170
Момичета знаете ли , кога  пак се очаква да пуснат някакво намаление,че изпуснах последното.

# 69
  • Мнения: 3
Хей,момичета, някоя от вас купувала ли е Furla? В момента `чантите са на много добри цени, но лекичко ме е страх да поръчам...

# 70
  • Бургас/Пз
  • Мнения: 8 291
Хей,момичета, някоя от вас купувала ли е Furla? В момента `чантите са на много добри цени, но лекичко ме е страх да поръчам...
Имаш опция за връщане до 30дни, при това връщането е безплатно, а ако платиш с карта и доставката е безплатна.

# 71
  • Мнения: 144
На няколко пъти съм влизала, но не съм се осмелила да поръчвам. Все ми се струват скъпи. Цените отговарят ли на качеството всъщност?

# 72
  • Мнения: 2
Някой скоро да е поръчвал от сайта?

# 73
  • Мнения: 9 050
Някой скоро да е поръчвал от сайта?

Да, защо?

# 74
  • Мнения: 2
Дали продуктите са качествени и оригинални, защото четох страшно много и добри и лоши коментари и се чудя дали да поръчам и аз

Общи условия

Активация на акаунт