Feelunique, Lookfantastic, HQhair - тема 15

  • 109 026
  • 741
  •   1
Отговори
# 480
  • In transit
  • Мнения: 11 772
От ФЮ не идват в пощата, доставят ги с куриер EMS. Имат си тракинг номер и може да се проследи къде е пратката и кога ще пристигне.
По въпроса за кражбите...
Скрит текст:
Пазарувам онлайн повече от 15 години и досега имам само една изчезнала пратка! Не казвам, че пощите са перфектни, но се дразня като започне да се пише как се крадяло масово там.

# 481
  • Мнения: 15
A с DHL за колко време ви идват?

# 482
  • In transit
  • Мнения: 11 772
A с DHL за колко време ви идват?
Не съм ползвала тази опция заради цената на доставка. Другата доставка над 40 евро е безплатна за БГ и идват за около 7-10 дни.

# 483
  • Мнения: 1 647
Привет!
И аз - със същия въпрос, но за feelunique.

Последните ми 2 пратки пристигнаха с някакъв умрял куриер, но на адрес. Като последната беше отворена и половината неща липсваха.
Как процедирахте в този случай??? Приеха ли ви рекламация??

Веднага се свързах на чат с тях , предложиха да ми пратят отново липсващите неща или да възстановят парите. Аз си поисках парите след 3 дни ми бяха по сметката.

За над 20 поръчки от ФЮ ,това ми е единственият проблем, който беше разрешен моментално.

# 484
  • In transit
  • Мнения: 11 772
Някой правил ли е поръчка от ФЮ около Коледа? Моята е заседнала на 28.12, тогава е изпратена от Холандия. Предполагам, че вече трябва да е тук, обаче не мърда тракинга.

# 485
  • Мнения: 515
Здравейте! Имам няколко въпроса, защото никога не съм пускала поръчка от Feelunique - сега ще ми е първата! С какво доставят в момента до България ? И за колко време ? Видях, че мога да избера DHL - някой има ли наблюдения с DHL за колко време идват поръчките и на адрес ли ? Не искам да е с поща - шанса да ми изтърбушат кашончето е огромен, да го окрадат от пощата - също. Спомням си преди време имах колет от САЩ, който като стигна до България изчезна безследно. Крадат яко! Някой може ли да ми даде код за отстъпка? Отделно, гледам сайта предлага доста неща, на които няма внос тук, което е чудесно. Може да си набавим по достъпен начин неща, които не можем да открием тук. Да не говорим как ни цакат с качеството в България.
Пристигат с Булпост.Никой няма да ти пипа кашончето,бъди спокойна.Идват на адрес за 10 дни и всичко е перфектно опаковано и изрядно.

# 486
  • Мнения: 15
"ЧУДЕСНО" представяне от страна на FeelUnique за моята първа поръчка! Задържана е от DHL за непълна информация от страна на сайта, тъй като се представят за фирма подизпълнител и няма реална информация за това кой точно е изпращача! Пратката вече трябваше да е при мен, а тепърва ще се разнищва случея.

# 487
  • Мнения: 15
Кашона ми от FeelUnique е 7-ми ден в DHL Англия и не тръгва за България. Всеки ден звъня в кол центъра на FeelUnique, всеки ден уж ишат мейли и нищо не се случва. Много ниско ниво на реакция и обслужване. Огромно разочарование!

# 488
  • Sofia
  • Мнения: 15 546
Защо не пробваш да звъннеш директно на DHL UK?
Аз съм прибягвала до това на няколко пъти, защото също съм имала проблеми с доставката на 2-3 пратки в миналото. Само че не ставаше въпрос за FeelUnique, а за други сайтове.

# 489
  • Мнения: 15
Звънях в DHL UK, искаха ми товарителница, дадох им я. Провериха уж и накрая ми казаха да се свържа с подателя на пратката. А, самата пратка стои със статус "Shipment on hold" вече 7 дни.

# 490
  • Sofia
  • Мнения: 15 546
Хм, много странно. Все пак, не казаха ли какъв е проблемът, не предложиха ли някакво решение? Наистина, неприятна ситуация...

# 491
  • Мнения: 15
Кошмара продължава и днес. За пореден път се свързах с FeelUnique, казаха ми ,че чакат отговор на мейла, който са писали на DHL в петък, понеделник и вторник. Звънях в DHL  UK отново, любезно ме отпращаха да звъня в българския, защото има отворено запитване от тук. Настоявах да получа отговор кога ще дойде пратката. Жената каза, че не знае. И тя пускала ново запитване да се разследва защо е задържана пратката. 7 дни вече никой не знае защо, всички само гадаят. FeelUnique пък си общуват само с мейли, на които уж никой не отговаря. Предложих им да си изтеглят пратката, а междувременно да ми изпратят нова, дори и на това не отговориха. Всеки ден звъня и пиша, направо вече нямам сили, хаха . . .

# 492
  • Мнения: 14 485
А защо я пусна с DHL? Парфюми ли имаше в нея?

# 493
  • Мнения: 23
Здравейте, може ли някой да ми изпрати покана на mariqmandjukova@abv.bg
И знаете ли дали ще важи с другите намаления сега?
Благодаря Ви,.

# 494
  • Мнения: 15
Защото ми е първа поръчка и бяха няколко неща и исках да дойдат по-бързо. DHL доставят международни за 1-2 работни дни и, ако всичко беше ОК, още на следващия ден на обяд щях да получава кашона. Изключително разочарование от страна на сайта. След многобрайни разговори с тях ( 7 позвънявания, по 1 на ден ) най-накрая нещата се случиха и пратката тръгна от съпорт от страна на  DHL България и Англия, а не от страна на сайта, както би следвало! Единствено ми върнаха 20 евро за доставката. Пуснах нова поръчка, пак с DHL, заради върнатите ми пари, така един вид следващата ми поръчка идва с безплатна доставка, да видим какво ще се случи с нея. Пуснах я, за да им дам втори шанс. Ако пак се осер*т така, това ще е последния път, който поръчвам от тях. Понеделник чакам доставката на първата поръчка.

Общи условия

Активация на акаунт