детска млечна кухня-жалби и оплаквания

  • 2 225
  • 2
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2
Здравейте!Някой знае ли къде се подават жалби и оплаквания свързани с детската млечна кухня?Става въпрос не за качеството на храната,а за некоректна практика.Децата ,чийто родители са записали купони за храна на втората дата този месец остават без такава до 10.10.2016г.

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 9 789
Ако кухнята е частна - в съответния офис на фирмата. Ако е държавна - в кухнята майка. Ако няма ефект отиваш по-нагоре - съответната община.
Аз не разбрах какъв е проблем, не е обяснено много ясно, но това е пътят.

# 2
  • Мнения: 2
Кухнята е държавна,в София и по конкретно кухнята майка в жк.Западен парк.По правило купони за храна за целия следващ месец(няма опция за една седмица или според нуждите на детето и родителя)се записват в два определени дни.В конкретния случай на 12.09 (когато беше и първия работен ден не раздавателния пункт след лятната им ваканция)имаше съобщение за дати за записване на купони-13.09 и 21.09.На тези две дати се записват купоните за ЦЕЛИЯ следващ месец.Отивайки на 13.09 виждам ново съобщение(не заповед),че записалите на втора дата (21.09)ще имат купони за три седмици(от 10.09).Питам се с какво право лишават част от децата от храна за цяла седмица.Нали двете дати са възможност за избор-кога и как да организираш семейните финанси,за да запишеш храната за бебето.И това не се случва за първи път,по скоро се превръща в практика и персонала там си прави каквото си иска.За съжаление в сайта на столична община има само телефон и адрес на кухнята.Към кого да адресирам жалбата и на какъв адрес?

Последна редакция: сб, 17 сеп 2016, 18:10 от Не се сърди, човече

Общи условия

Активация на акаунт