Ebay 97

  • 85 222
  • 878
  •   1
Отговори
# 690
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
The Black Cat, би ли споделила кой куриер ползваш?

Ами, стандартните и добре познати куриери – Interlogistica или EMS BulPost. Simple Smile
За Европа – винаги Interlogistica, защото цените им са по-изгодни, отколкото тези на EMS BulPost, Speedy или който и да е друг куриер.
Всъщност, EMS BulPost не съм ги ползвала – просто казвам, че бих (чисто теоретично), ако ми се наложи да пращам някоя по-скъпа пратка отвъд Океана. Поради простата причина, че техните цени за всички световни дестинации, намиращи се извън EU, са най-приемливи.
Та, за момента съм ползвала само Interlogistica и нямам никакви забележки. Peace

Последна редакция: нд, 20 авг 2017, 08:25 от The Black Cat

# 691
  • Мнения: 8
Здравейте, скоро не бях пазарувала от ebay и явно съм позабравила нещата. Моля за помощ - купих си едно списание. Продавача ми го е изпратил с очаквана дата на доставката 22.08.2017 г. Днес, ден преди тази дата не съм го получила. Имам тракинг номер, по който ми излиза, че стоката пътува. Какво да предприема и кога ми е срока да го направя?

# 692
  • Мнения: 156
Продавача ми го е изпратил с очаквана дата на доставката 22.08.2017 г. Днес, ден преди тази дата не съм го получила. Имам тракинг номер, по който ми излиза, че стоката пътува. Какво да предприема и кога ми е срока да го направя?
Очаквана дата на доставка не е точната дата, на която ще получиш пратката. Ако не я получиш в рамките на 45 дни, тогава вече можеш да пускаш диспут.

# 693
  • Мнения: 8

Ms.Forsyte, благодаря!

# 694
  • Мнения: 3 674
Ако не се лъжа, диспут за неполучена стока можеш да отвориш до 30 дни след последния ден от посочения срок за доставка. Ако няма посочен срок - 7 дни след плащането, можеш да отвориш кейс, т.е. имаш 37 дни.


Black Cat, благодаря ти, разгледах куриерите, но не ми се нравят цените им. Моите пратки обикновено са 150-200 г, рядко до половин килограм. Какво да се прави, идеално щастие няма.

# 695
  • INFJ
  • Мнения: 9 132
Максималната сума, която може да се възстанови без обявена стойност е около 70лв. Няколко пъти съм пускала рекламации за пратки, които са изгубени от пощите в държавата получател, и като не могат да докажат доставка, трябва да плащат загубите.

# 696
  • Мнения: 1 117
Здравейте,
имам следния казус с покупка от Ebay - продавачът се оказа от Индия, доставката е до Габко - Англия. Поръчката струва 50 паунда плюс шипинг с DHL , и е задържана в holdoffice, защото е пристигнала без документи за платени импортни такси. Попрочетох няколко страници назад, но няма да успея да изчета всичко. Помогнете ми с информация какво трябва да направя, за да платя тези такси и да освободя пратката?

# 697
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
По принцип, GabCo трябва да получат на адреса си в UK уведомление, че има задържана пратка на твое име, чиито митнически такси трябва да бъдат платени. Получавала ли си нещо подобно от тях?

# 698
  • Мнения: 1 117
Не, аз днес им звънях, защото очаквам две пратки, за които по тракинг виждам, че са доставени на една и съща дата с час разлика. Едната вече е тук, а за другата нямаше никаква информация. Та след като си поговорихме, те установиха, че и втората е при тях, но без въпросните документи. Четох и разбрах, че понякога появяването на тези документи за ДДС (в случая май само ДДС?) отнемало седмици, че и месеци. Та се чудя, има ли начин да се ускори този процес?

# 699
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
Ясно, Lois, сега те разбрах. Peace

Мда, при това положение, описаната от теб ситуация няма общо с това, за което писах в предишния си пост.

Очевидно тия от GabCo продължават да се вихрят с пълна сила и да шантажират / мамят клиентите си по най-безочлив начин. ooooh! Именно това беше причината, след като бях техен клиент в продължение на няколко години, да избягам с пълна пара, при първата подобна изцепка.

Следното изречение го запомни добре: Не за всяка пратка на по-висока стойност, превозвана от DHL до UK, се плаща ДДС! От моя личен опит мога да споделя, че съм имала поне 5 пратки (на различна висока стойност), които не са били обмитявани – никога, нито на момента, нито в последствие. Но това им го кажи на ония лукови глави от GabCo; да не се правят на интересни и да твърдят, че винаги се плаща ДДС – това просто не е така, някои пратки минават между капките – факт, потвърден от моя личен опит!

Най-лесният начин да видиш дали на пратката ти е било начислено ДДС, е, като провериш в английския сайт на DHL, използвайки тази връзка: цък. Само че, за да направиш тази проверка, трябва да разполагаш или с номер на товарителницата, или с номер на фактурата. Най-вероятно тези номера са изписани някъде по външната опаковка на пратката ти или вътре, в самия пакет. Така че изисквай тия от GabCo да ти ги изпратят и ще узнаеш дали ще се наложи изобщо да плащаш ДДС. Ако откажат да направят това, свържи се директно с DHL UK и ги помоли, след като им предоставиш тракинг номера за съответния пакет, да ти дадат и waybill / invoice number-ите.

Не се оставяй така, отстоявай правата си, не им позволявай да те правят на маймуна, като откровено те лъжат. Те може и да искат да ти дадат пратката след месеци. Теб това устройва ли те?! Crazy

Айде, успех! Peace

# 700
  • Мнения: 1 117
Много ти благодаря за времето, което ми отдели, и за информацията.

Имам waybill номер от страницата с тракинг информацията, но като го поставя в страницата на DHL, ми изписва следното:
There appears to be an issue with the reference that you have provided. Please try again. If the issue persists, please call 0344 209 0102 where one of our operatives will be able to assist you.

Най-странното обаче е, че преди минути получих мейл от Gabco, че в склада им е получена пратка на мое име  Laughing Това трябва да е обнадеждаващо, нали?

Като се отказа от техните услуги, кого използваш за превозвач?

# 701
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
Много ти благодаря за времето, което ми отдели, и за информацията.
Моля. Simple Smile

Имам waybill номер от страницата с тракинг информацията, но като го поставя в страницата на DHL, ми изписва следното:
There appears to be an issue with the reference that you have provided. Please try again. If the issue persists, please call 0344 209 0102 where one of our operatives will be able to assist you.
Може би пък това означава, че към съответната пратка не е начислено ДДС – т.е. добри новини за теб.
Все пак, пробвай да се свържеш с DHL – виждам, че точно под поленцата от линк-а, който ти дадох, има 'Live Chat' иконка.

Като се отказа от техните услуги, кого използваш за превозвач?
GGBG. Peace При тях такива проблеми с ДДС и пр. нямам. А и цялостно съм доста доволна от услугите им.

# 702
  • Мнения: 1 117
Благодаря пак, ще пробвам.
Но вероятно първо ще изчакам да видя дали Габко (Гъбко??) ще натовари пратката на следващия си камион.

# 703
  • Мнения: 403
Спечелих чанта на търг но не мога да я платя през пейпал. Излиза ми съобщение да платя чрез карта, но така може да не си върна парите. Продавача е нов и може да не получа нищо. До сега все съм плащала с пейпал. Новата опция с карта не съм пробвала. А в описанието му пише че може с пейпал. Моля помогнете какво да правя а искам и чантата.

# 704
  • Мнения: 403
Да отбележа че няколко часа преди това плащах друг спечелен търг без проблем.

Общи условия

Активация на акаунт