Пазаруване от vivre.bg

  • 58 634
  • 147
  •   1
Отговори
# 90
  • София
  • Мнения: 983
Ужасна е  ситуация, през която сте преминали!
 Моят опит по темата: поръчка на спалня, доставка, както винаги около 12.00 ч. , когато минават през моя адрес, след позвъняване  - на адреса ли сте до 5 мин. съм при вас, отварям скоба, че лично се бях разбрала с доставчика за пренасочване на друг адрес (правехме ремонт на ново жилище и спалнята беше за там) или да е до офис на спиди, защото на посочените за доставка дни съм сама - забравил бил шофьорът... отварям вратата на буса и виждам гигантските, дълги и тежки кашони и ми става лошо, защото съм сама с бебето, а таткото е в командировка...моля го да закара пратката в офис - не може... казвам поне във входа ги вкарайте да не ги откраднат - не може, ние сме само до входа Anguished, а изрично съм питала дали е до врата, както и чинно сме си платили 200 лв доставка до врата... накрая се смили и сам ги качи по стълбите и ги вкара в жилището, може би защото поръчвам ужасно много неща от нет-а и той ми доставя през ден по нещо, не знам.

# 91
  • Мнения: 22 867
Исках да поръчам два артикула днес, оказва се единият е с бърза доставка, другият с чакане. Винаги досега са използвали най-далечната дата за доставка, без значение на по-скорошните дати, обозначени на някои артикули. Сега ми предлагат доставка на два пъти, съответно с двойно заплащане на таксата доставка. Има ли начин да се поръчат нормално, с една дата за получаване и заплащане на една доставка? Поне аз не виждам такава опция.

Открих търсената опция, ама кой да гледа, бързах, те променили малко нещата, скоро не съм правила поръчка.

Последна редакция: ср, 24 юли 2019, 14:40 от labrex

# 92
  • Sofia
  • Мнения: 4 698
Може и да съм писала, как си купих едно огромно огледало от Вивре, което подмятаха от офис на Спиди до друг офис на Спиди, 'щото било голямо и не можело да остане в този офис, който ми е удобен на мен. Понеже въпросното огледало ми трябваше за след като приключим един ремонт и не го бях отваряла. Груба грешка! Беше на сол, а срокът за връщане беше минал.

По повод качването и етажите, най - много са ме вбесявали от Техно ... (някое си). Качвали до първия етаж. Ние живеем на първия етаж и тиЯ ми тупнаха един огромен хладилник пред входната врата и решиха, че ще си ходят. След като им дадох 20 лв. , просто за да го бутнат още 1 метър, станаха супер любезни и дори ми обясниха как да го "инсталирам".

# 93
  • Мнения: 774
С радост намерих тази тема.Не знам как да постъпя.Харесах си мебел която не е евтина.До сега не съм поръчвала от тях.Смущава ме че искат цялата сума предварително и че едно е на картинка а друго да е на яве Другото ми притеснение е да не получа нищо а знаете че мебелите са им скъпи[/b]

# 94
  • Мнения: 1 072
Имате ли идея , какво ще е това " горещо намаление '' утре ?

# 95
  • Мнения: 774
Само видях че има намаление но като кликна нащо не се показва.Тази мебел която съм харесала не е в намалението.Следя  с интерес отзивите и ще реша дали да поръчвам или да мисля друг вариант.[/b]

# 96
  • Sofia
  • Мнения: 4 698
Нищо смущаващо няма в това, че искат цялата сума предварително. Чуждите сайтове винаги (хайде, в 99% от случаите) искат плащане, преди да изпратят каквото и да било.

# 97
  • Мнения: 416
Вие сериозно ли го пишете това "Другото ми притеснение е да не получа нищо а знаете че мебелите са им скъпи"?За първи път ли ще пазарувате онлайн?
Вивре са сериозен сайт, да, за стоки над 500 лв искат предварително плащане.Във всеки момент виждате как се движи поръчката ви и съм нямала случай да дойде по-късно от датата, която е посочена в сайта. Не съм имала проблеми с техни мебели.
Но ви съветвам да потърсете фирмата производител, стоката, отзиви в интернет ...И да вземете решение след това.
Каква мебел искате да поръчате?

# 98
  • Мнения: 774
Мебелта е над 1000лв.Говорих с vivre като ми казаха че не знаят дали това което е на картинката  отговаря но мога да го върна.Спиди го докарва после  не веднага а в рамките на 30 дни го връщам пак чрез Спиди.Струва ми се голяма хамалогия.Прочетох различни отрицателни и полжителни отзива..

# 99
  • Мнения: 416
Както казах имам поръчани мебели от Вивре, доволна съм.Но те предлагат мебели от много производители, нямам идея дали всички са качествени.Когато преобзавеждах  преди 2 години купувах от Вивре, Икеа и правих мебели по поръчка.И се чудех как пък едно разминаване няма при Вивре и Икеа, а това, което поръчах от тук все с дефекти.Много голям и тежък диван се оказа с 5 см по-ниски подлакътници.Само при мисълта, че трябва да се мъкне по етажите пак нагоре надолу се отказах.Компенсираха ме с две декоративни възглавници.Кресло от уж добра бг марка след второто сядане на него хлътна.Дойдоха да го вземат, но ангажимента с мъкненето по етажите си беше мой.Както и отсъствие от работа да им чакам камиона да дойде.След месец ми го върнаха, оказа се в още по-лошо състояние.Казах им, че това е подигравка и не го искам вече това кресло.А беше по поръчка и му се радвах много като го взехме.Та  им го върнах окончателно и после си купих от Вивре, не е мръднало.
Така че гаранция няма, че и да се вземе от физически магазин няма да има хамалогия.

# 100
  • Мнения: 56
Здравейте, от бая време поръчвам от вивре, имам попадения, но и доста разочарования и вече ужасно треперя дали стоката, която ще получа е читава. Вече имам чувството, че всичко, което продават е с дефекти или не отговаря на описанието. Както и да е, много харесах няколко стола и бих искала да попитам дали случайно някой е поръчвал от тях и дали е доволен. Става въпрос за столове от този тип на CreacionesMeng и на Signal https://www.creameng.com/es/producto/creaciones-meng/kit-silla-reposabrazos-3
Интересуват ме отзиви и за тази маса
https://www.vivre.bg/p-1197503/маса_julia_maxi_white?ch_id=1197503&ch_type=10

ПС Също виждам, че отскоро имат опция отваряне на пратката при получаване. Споделете моля опита си: правят ли се от Спийди за прегледа, предвид, че трябва да изчакат докато отвориш пакета и да си видиш състоянието на артикулите?
Благодаря

Последна редакция: сб, 03 авг 2019, 14:23 от Waimi

# 101
  • Мнения: 774
Реших да купя един фотьойл от vire днес ми го заявиха мой роднина .Да видя какво ще стане.Като го получа веднага ще пиша за резултата.Само съм притеснена за резултата.До сега не съм се занимавала с такъв вид покупка.

# 102
  • Мнения: 13 243
От няколко месеца не съм пазарувала от вивре, последната пратка - куфар, въобще не взех, защото куриера ми отказа преглед, преди винаги съм имала такава опция, някои куриера са кисели и ако не им кажеш се правят на ударени, но пък и не съм се интересувала дали вивре са си сменили политиката в това отношение.

# 103
  • Мнения: 774
Благодаря за съвета.Вивре работят от понедник до петък.Иначе може да се поръчва по всяско време.Първата ми работа е да се обадя и ще пиша веднага.[/b]

# 104
  • Мнения: 416
Последно преди месец получих чанта.Преди да платя си отворих кутията, за да я видя.Куриерът ме изчака търпеливо.Такава е опцията в  сайта- преглед преди да платиш.

Общи условия

Активация на акаунт