Пейпал - помощ - 12-та тема

  • 76 373
  • 756
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 212
Не съм сигурен, отдавна не съм имал проблеми от този сорт. Мисля, че беше 7 или 10 дни от отваряне на диспута. Като не отговаря защо изобщо го чакаш, ескалирай.  Wink
Всъщност не очаквах продавача да мълчи. Преди два месеца имах диспут и той се съгласи на връщане на втория ден. Сега мълчи и не връща парите. Ами не съм виновна, че пратките не пристигат.
За първи път ми се налага да ескалирам диспут, искам да попитам това ли е бутона, който трябва да натисна: Escalate to PayPal

# 736
  • Бургас
  • Мнения: 194
Да този е бутона за да ескалираш.

# 737
  • Мнения: 20
Здравейте! Отдавна не съм пазарувала в ибей, сега поръчах нещо от Китай, но вече 40 дни не идва.
Опитах да отворя диспут, но продавачът е дал твърде дълъг срок за доставка и се страхувам, че ще изпусна срока.
Какво мога да направя? 45 дневният срок изтича на 20 септември, а продавачът е дал срок на доставка 29 септември.
Благодаря ви предварително!

# 738
  • Мнения: 351
Има промяна в политиката за повдигане на диспути/кейс. Сега в ebay имаш възможност да повдигнеш кейс до 30 дни след последната възможна дата на доставка. За теб това означава до 29-ти Октомври. В PayPal срока е до 180 дни след датата на плащането. Това трябва точно да е упоменато в имейла от PayPal-а който ти е пристигнал след извършване на плащането.

# 739
  • Мнения: 20
Благодаря за отговора! Последно си спомням за 45 дневен срок, в който имам право да ми върнат парите, да разбирам ли, че е удължен този срок?

# 740
  • Мнения: 2 908
Ти май не четеш какво ти е написала ronnie72.

# 741
  • Мнения: 20
Ти май не четеш какво ти е написала ronnie72.

Май не съм го разбрала от първото прочитане, благодаря за грубото отношение

# 742
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
То пределно ясно е написано...

# 743
  • софия
  • Мнения: 25 202
Отдавна се съм ползвала PP и явно нещо пропускам. По баланс имам Х лв. В регистрираната карта има пари, които са по-малко от стойността на поръчката, която искам да платя.
Цитат
Sorry, but your MasterCard x-ххххх was declined. Please add another debit or credit card to complete your purchase.
Аз знам, че в картата парите са по-малко, НО парите в картата + парите по баланс покриват плащането.
Какво трябва да направя?
Благодаря предварително за помощта!

# 744
  • Sofia
  • Мнения: 15 511
Валутата на сумата в баланса ти същата ли е като валутата, в която плащаш?

# 745
  • софия
  • Мнения: 25 202
Валутата на сумата в баланса ти същата ли е като валутата, в която плащаш?
Не. Трябва да платя евро, а е в паунди.

# 746
  • София
  • Мнения: 1 223
В такъв случай, ще трябва да я конвертираш в евро.

# 747
  • софия
  • Мнения: 25 202
В такъв случай, ще трябва да я конвертираш в евро.
Как? Извинявам се за тъпите въпроси, но всичко съм забравила, а в първия пост не видях обяснение.

# 748
  • София
  • Мнения: 1 223
Ето как:
   
   1. Go to your PayPal balance.
   2. Click Manage currencies.
   3. Select "Balance conversion" or "Payment conversion".
   4. Enter the required information under Currency Exchange and click Calculate.
   5. Review the displayed exchange rate before you you click Continue to complete your payment.

# 749
  • софия
  • Мнения: 25 202
YES!
 Hug Hug Hug Hug Hug

Общи условия

Активация на акаунт