СЕДМИ клас - 7 - Успех!/30.05. - 5.06.2016 г./

  • 210 617
  • 1 482
  •   1
Отговори
# 1 470
  • Мнения: 6 676
Нека първо излезе статистиката. Най-общо казано ви показва колко деца има преди вас. Колкото по-малко, толкова по-добре.

# 1 471
  • Мнения: 18
Знаете ли каква е или къде мога да видя скалата за оценяване на НВО по английски език, 7 клас?

# 1 472
  • София
  • Мнения: 2 162
Отиваме във файла със статистиката и пресмятме кое поред момиче в софийската класация е било с подобен сбор. 11,012 влиза в интервала между 11,000 и 11,099. Гледаме последните две колони в този ред, тъй като те касаят девойките. Едната( крайната) показва, че  307 момичета гарантирано са имали сбор, който е по-висок от нейния. Другата (предпоследната) показва, че 57 момичета са били в нейния интервал. Тук идва първата условност. В самия интервал има момичета, които са се справили по-добре, има и такива, които са по-надолу като сбор, макар и само с хилядни. Няма как да знаем къде е сгъстяването, дали в долната част на интервала, дали в средата му, дали горе. Условно приемаме, че все пак разпределението е  равномерно. Това ще рече, че тези 57 девойки са разпределени по равно, тоест средно по около 6 момичета се наместват се във всяка една десетинка от интервала. Тоест между 11,000 и 11,012  има около 6-7 момичета, които все пак са с по-нисък резултат от този на коментираното последно момиче, прието в паралелката. Останалите 50 от всичките 57 в този инетрвал са над него. Прибавяме тези 50 към сигурните 307 и вече знаем, че пред девойката има 357 по-успешни кандидати от женски пол. Тоест тя е 358-ма. Тук вече знаем, че последното влязло момиче в тази паралелка е било в класацията по сбор от двете оценки  на около 358 място сред всички девойки.

Аз не можах да разбера как точно да изчислим това относително разпределение на броя момичета в същия интервал оценки - ако може да ми обясните като на идиот, защото в главата ми не вирее никаква математическа мисъл. Tired

# 1 473
  • София
  • Мнения: 90
Аз също се интересувам каква е процедурата при техническа грешка в оценяването. Днес пак с дъщеря ми смятахме какво е направила по математика, сравнявахме с отговорите и критериите за оценка и излиза, че има с 9 точки по-малко, което вместо 5,107 прави 5, 429. Това за София ми се вижда значителна разлика и ще ходим да видим работата. Ако се окаже, че е техническа грешка, някой знае ли каква е процедурата по обжалване?

# 1 474
  • София
  • Мнения: 62 595
каквато и да е, не си хаби времето и усилията. Всяка година има поне един човек, който се пени, че ще подава жалба и... нищо заникъде.

# 1 475
  • Мнения: 33
Всеки интервал е една десета (= сто хилядни). Допускаме, че разпределението е равномерно. Затова - в примера на русалка - правим следното :
1. Делим броя на момичетата, имащи оценка в този интервал, на 100 (57:100=0,57);
2. Полученото частно умножаваме по последните две цифри на оценката (в случая 0,57х12=6,84);
3. Закръгляваме, защото момичетата са си цели Simple Smile - в примера закръгляваме на 7 (ако сме оптимисти) и на 6 (ако сме песимисти) Simple Smile

Последна редакция: нд, 05 юни 2016, 22:54 от IvoAT

# 1 476
  • Мнения: 33
Написаното е с към поста на lilfi

# 1 477
  • София
  • Мнения: 62 595
голяма занимавка е да се делят интервалите, но на практика това не ви е жизненоважно. По-добре е да смятате по-консервативния вариант и да пишете повече желания, пък ако приемат детето по-напред, радостта ще бъде още по-голяма.

# 1 478
  • София
  • Мнения: 2 162
Много ти благодаря, IvoAT bouquet Разбрах.
Аndariel, ще пишем - така или иначе съм ги докарала до 30 желания. Просто не сме сигурни в подредбата им, особено ако не ни стигне бала за първо желание, се надявам тези сметки да ми дадат някакъв ориентир в тази насока.

# 1 479
  • Мнения: 33
голяма занимавка е да се делят интервалите, но на практика това не ви е жизненоважно. По-добре е да смятате по-консервативния вариант и да пишете повече желания, пък ако приемат детето по-напред, радостта ще бъде още по-голяма.

Абсолютно вярно ! Децата направиха, каквото можаха - това е.
А при попълване на заявлението златните правила са две : колкото по-желана е паралелката, толкова по-напред да се постави + достатъчно на брой желания.
А статистиките и сметките са за да можем до 27.06. да крепим надеждата, че ще влезем на най-желаното място. И, разбира се, за да запълним още 1-2 теми по 100 страници Simple Smile

# 1 480
  • София
  • Мнения: 17 991

А статистиките и сметките са за да можем до 27.06. да крепим надеждата, че ще влезем на най-желаното място. И, разбира се, за да запълним още 1-2 теми по 100 страници Simple Smile
Най-вече заради последното Simple Smile

# 1 481
  • Мнения: 179
kasi, има си срок за реакция след 1 класиране.
Вариант 1.1 Харесва ми паралелката, в която съм приета и се записвам. Мястото ми окончателно е заето.
Вариант 1.2 Приета съм по второ желание в 1 АЕГ с втори език френски, а искам с немски. Отивам в 1 АЕГ и в срока подавам заявление за участие във 2 класиране. Така системата знае, че може и да не се придвижа напред и НЕ третира мястото ми  от 1 класиране като свободно.
Вариант 1.3  [/u]Приета съм на 1 класиране по 1 желание, но не се записвам в срока, защото избирам АК. Системата възприема действията ми(бездействието ми) като твърдо нежелание за учене в паралелката, в която съм приета и пуска на 2 класиране мястото ми като освободено. Заема го на 2 класиране някой, на когото малко не е стигнало на 1 етап. А ако се запиша в АК, мога ли все пак да си запазя мястото от първо класиране в 9 ФЕГ и да участвам във второ класиране за Испанската?и съответно , ако се класирам за испанската да се отпиша от АК?
Вариант1.4 Имала съм кофти оценки и не съм преценила добре броя на желанията си или съм писала само паралелки с недостижим за моите резултатаи бал. На 1 класиране въобще не се класирам. Не подавам и заявление за участие във второ, тъй като няма къде да го подам, никъде не съм приета. Отивам автоматично на второ, с надеждата, че някъде ще се закача...

# 1 482

Общи условия

Активация на акаунт