От Англия до България - превоз и закупуване на поръчките ни - 15

  • 115 474
  • 795
  •   1
Отговори
# 780
  • София
  • Мнения: 791
Случва ли се нещо с Габиели или просто имам лош късмет? От години ползвам услугите им и съм доволна, обаче наскоро ми се случи да не ми отразят доставена покупка в моята страничка и започнах да издирвам къде ми е покупката. Продавачът ми изпрати скрийн шот на поръчкатата и доставката- кога и кой я е приел, за мен това е достатъчно условие да съм сигурна, че нямам проблем от страна на продавача. Пристигна курс, в който би могла да е моята покупка- ни вест- ни кост, сега чакам понеделник курса. Водих кореспонденция с Габиели- казаха, ще чакаме да се разтовари курса! А кой точно курс? Първият не виждам да дава резултат.
Някой да е имал подобен казус?
Досадно ми е да пазарувам подобна стока от супермаркета, все пак съм си предвидила и разхода и транспорта- уж!

# 781
  • Мнения: 964
Случва ли се нещо с Габиели или просто имам лош късмет? От години ползвам услугите им и съм доволна, обаче наскоро ми се случи да не ми отразят доставена покупка в моята страничка и започнах да издирвам къде ми е покупката. Продавачът ми изпрати скрийн шот на поръчкатата и доставката- кога и кой я е приел, за мен това е достатъчно условие да съм сигурна, че нямам проблем от страна на продавача. Пристигна курс, в който би могла да е моята покупка- ни вест- ни кост, сега чакам понеделник курса. Водих кореспонденция с Габиели- казаха, ще чакаме да се разтовари курса! А кой точно курс? Първият не виждам да дава резултат.
Някой да е имал подобен казус?
Досадно ми е да пазарувам подобна стока от супермаркета, все пак съм си предвидила и разхода и транспорта- уж!
Габиели са супер точни, особено когато има номер за проследяване.
Не мога да си представя, че при наличие на номер за проследяване ще се загуби пратка, абсурд просто!
Да не говорим, че самите те регистрират пратките при получаване, дори ако не са заявени предварително в сайта.

# 782
  • Sofia
  • Мнения: 15 551
Какво значи – "супер точни са, когато има номер за проследяване"? newsm78

# 783
  • Мнения: 964
Какво значи – "супер точни са, когато има номер за проследяване"? newsm78
Значи, че по принцип са точни, а когато има номер за проследяване = tracking number, са супер точни.

# 784
  • Варна
  • Мнения: 771
Може би около година съм клиент на Габиели . Зимата имах надписани кг на една пратка.
 Платих я и след като излязох от офиса се усъмних ,погледнах Амазон.де какво тегло са написали и се върнах. Извиниха ми се и ми възстановиха надвзетата сума.
 От тогава ,имам едно наум. Rolling Eyes

# 785
  • София
  • Мнения: 791
Какво значи – "супер точни са, когато има номер за проследяване"? newsm78
Значи, че по принцип са точни, а когато има номер за проследяване = tracking number, са супер точни.
Номер за проследяване импредоставих! Отговорът беше: проверете си сами по номера дали е пристигнала пратката!!!
Отново писах, че по номер на доставк е пристигнало и получено от техен служител, чието име те ми потвърдиха по - рано, че е техен служител.
Мислех, си или спод мен е редноми да се води някакъв журнал на еди коя си дата какво е дошло по номер доставка, със сигурност при тях е редно да остане екземпляр от товарителница, ми да симпреровят за датата, която е дошло.
Иначе да, правят ред с доставка, дори аз да съм пропуснала. Похвално.

За мен единственото логично обяснение е да е заведено под грешно ИД. Случвало ми се е да има поправено на мой кашон. Ще видим утре като дойде следващият бус.

Последна редакция: нд, 09 юли 2017, 16:43 от giuli

# 786
  • София
  • Мнения: 791
Открих си пратката, беше заведена под друг очакван пакет.
Така че и да има и да няма тракинг, няма никакво значение, попълва се наред, нищо , че пристига 6 кг кашон, а на текущия ред пише дреха.
И друг път ми с е случвало да не съответстват пристигнали неща с какво е попълнено за превоз. Само че този път просто някой трябваше да провери тракинг номера, а не да си разменяме имейли! Да ме говорим, че е редно след като клиент има подобен казус, да погледнат какво пристига на негово има и какво е отбелязано в страницата му.

# 787
  • Мнения: 2 298
  Здравейте. Ще поръчвам мебели от Англия. Към кой от превозвачите да се обърна?

Аз съм ползвала Габиели за доставка на диван. Всичко беше наред. Peace

# 788
  • Мнения: 31
Здравейте,

Имам въпрос към пазаруващите от Теско - F&F clothing и Теско гросъри, както и от Асда Гросъри - с каква карта пазарувате? Аз пробвах с всякакви карти и ми бяха отказани .... Изписа ми, че не приема Виза, пробвах с кредитна на Мастеркард на ОББ и пак не ми прие плащането. А с тази на Мастеркард е пазарувано в чужбина без проблеми.
Благодаря ви Simple Smile

# 789
  • София
  • Мнения: 23 162
в F&F clothing плащах наскоро в кредитна виза на пиб.
в гросъри не съм пробвала тази година.

нещо ми се струва че взеха да режат на много места  Rolling Eyes

# 790
  • Мнения: 31
в F&F clothing плащах наскоро в кредитна виза на пиб.
в гросъри не съм пробвала тази година.

нещо ми се струва че взеха да режат на много места  Rolling Eyes

Аз не можах с нищо да платя.. и много се изнервих. Simple Smile
Режат и още как ..

# 791
  • Мнения: 10 379
Теско гросери не може вече 2 г почти.. Доставят само на домашни адреси, а дори да приемат картата няма гаранция, че ще доставят..
Само азда гросери успявам
Теско.ком
Мадъркеър също става
Джордж
... Много ме е яд за маталан дано е временно Sad

# 792
  • Мнения: 985
Здравейте,
за първи път поръчвам от чужд сайт и за първи път с превозвач,
. Използвах този сайт  http://kdshoppinguk.com/germany.html като поръчката ми е от Немския амазон. Направих генералната грешка първо да поръчам от амазон и след това да си направя регистрация в превозвача. На адрес написах всичко точно, след името добавих KD, но след като направих регистрацията в превозвача пише с червени букви задължително да се изписва някакво ID:(номера), което аз съм пропуснала в случая и сега съм притеснена.
Отделно от Амазон пратката е пристигнала до превозвача. Трябва ли да я регистрирам в сайта на превозвача и къде точно мога да видя тракинг номера в сайта на Амазон.  newsm78

# 793
  • Sofia
  • Мнения: 15 551
Ами, да, при положение че не си въвела ID-номер, как от превозваческата фирма да разберат, че пратката е именно твоя? Wink Че при тях може да има регистрирани над 20 Марийки Петрови, примерно. Laughing

Не се безпокой, нищо фатално не се е случило. Peace Особено щом пишеш, че пратката вероятно вече е пристигнала при превозвача. За последно съм ползвала KDShopping преди повече от 3 г. и нямам ясен спомен дали имаха опция за описване на пратки. GGBG, например, имат такава. Ако не намираш подобна опция в сайта им, просто им пиши за всеки случай и обясни за какво иде реч. Но пак казвам – няма нищо обезпокоително. Peace

# 794
  • Sofia
  • Мнения: 15 551
www.bg-mamma.com/?topic=987653

Позволих си да пусна нова тема, тъй като вече надвишаваме 50 стр., а автоката не е влизала скоро в Bg-mamma.

Приятно писане и четене. Peace

Общи условия

Активация на акаунт