Има ли някой преки впечатления от часовника за деца с GPS Myki?

  • 128 251
  • 494
  •   2
Отговори
# 225
  • На планетата земя
  • Мнения: 745
И нашият Майки е вече на ремонт след 3 месеца ползване с неработещ тъч скрийн.Без да е мокрен ,без да е изтърван,нищо.Една сутрин просто установихме,че не работи.Срока за ремонт бил един месец,та първокласничката ще тръгне на училище без него.Още веднъж повреди ли се ще и купя телефон и повече няма да се занимавам с този часовник.Щом толкова бързо даде дефект представям си по-нататък.Май не са читави тези часовници въобще,иначе вярно е много удобен ама... Sad

# 226
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 4 780
Ние се отказахме от тъч скрийн модела. Но от "стария" модел нямаше единствения нормален цвят - черен. Myki.

Съответно дядо му ни подсказа в e-mag всякакви варианти на смарт часовници и май накрая ще вземем от там. За по 40-тина лв. с още повече функции и на всичко отгоре не си обвързан с 2 год. договор, а може да се купи една Прима или там каквото се реши и пей, сърце Simple Smile

Ето примерно един, който гледахме вчера: https://m.emag.bg/smart-chasovnik-smartwatch-bigtime-slot-za-sim … 0-1/pd/DHKB1DBBM/
Дори и със Прима пак няма да излезе евтинко,нали трябва и интернет.А пък тези предплатени карти не са,като едно време .Преди можеше да си караш със 5 лв. 12 месеца,а сега на два месеца трябва да презареждаш,дори и да не го ползваш.Интересното е,че това не ти го казват,когато закупиш предплатения пакет.

# 227
  • Мнения: 384
зелено човече, за мен едно от основните предимства на Myki е липсата на всякакви разсейващи apps. Което предимство виждам, че харесания от теб часовник не "поддържа". А повярвай ми - със СИГУРНОСТ ще има оплаквания от госпожата ви, че часовника ви разсейва детето и останалите деца. Примерно с Майкито единственото разсейващо нещо беше, че децата си правели "зайчета" в час - а дори това много й пречеше на класната. Камо ли да започнат да ровят по "функциите" на часовника показан от теб.


Bliss , явно не сте комуникирали директно с производителя, защото ако бяхте щяхте да си спестите разправиите с Мтел - да спестите много време, нерви и разкарвания, които си описала. Производителите оправят всеки проблем в рамките на 1 работен ден.
Изпращам го по куриер днес (за тяхна сметка), получават го утре, ремонтират го за няколко часа и вечерта вече е предаден на куриер за безплатна доставка на следващия ден! Воала!
Никога не бих си причинила мъката да нося часовника на Мтел или който и да е оператор! Bowtie

# 228
  • Пловдив
  • Мнения: 6 617
Абсолютно подкрепям! Като питах в м-тел за смяна на капачето ми казаха около месец Angry Писах на съпорта и след два дни часовника беше със сменено капаче, на ръката на дреб.

Надраскал му се е дисплея и гледах, че предлагат "поддръжка" ... Е да, ама за 30лв... Догодина ще го мисля, тази ще си кара така Joy
Януари изтича договора с м-тел и "късам" с тях - ще му взема служебна карта на мое име и за същата такса, ще говори неограничено с всички

# 229
  • Мнения: X
Часовникът е купен от М-тел. Няма как да комуникирам с производителя директно. В гаранция е. Срокът от месец и нещо за поправка беше даден от производителя, не от М-тел. Слушах когато момчето на гишето говори по телефона. Воала!

Отделно от това продуктът е ШИТ. Не е нормално:
1. При закупуването продукт да не работи и дори да не може да се регистрира;
2. След 1 месец вторият екземпляр да получи същата повреда като първия.
3. Не е нормално да си губя личното време за подобно нещо безброй пъти. Нали разбираш, че занимаването ми с този казус след втория път е излишно и безсмислено. Носи ми дискомфорт и загуба на време. Т.е. продуктът не ме улеснява, а ме затормозява. Защото идеята е добра, но качеството на изпълнението е шит.
4. Купувачът следва да бъде обслужен еднакво и от дистрибутура, и от производителя. Пет пари не давам и не е моя работа да следя кой ще ме обслужи по-бързо и да се насоча към него. Това е работа на този, който го произвежда. Така да си сключи договора с дистрибутора, че купувача да не вижда разлика.

# 230
  • Мнения: 5 173
Ние се отказахме от тъч скрийн модела. Но от "стария" модел нямаше единствения нормален цвят - черен. Myki.

Съответно дядо му ни подсказа в e-mag всякакви варианти на смарт часовници и май накрая ще вземем от там. За по 40-тина лв. с още повече функции и на всичко отгоре не си обвързан с 2 год. договор, а може да се купи една Прима или там каквото се реши и пей, сърце Simple Smile

Ето примерно един, който гледахме вчера: https://m.emag.bg/smart-chasovnik-smartwatch-bigtime-slot-za-sim … 0-1/pd/DHKB1DBBM/
Няма GPS!

# 231
  • Мнения: 384

Надраскал му се е дисплея и гледах, че предлагат "поддръжка" ... Е да, ама за 30лв...

Аз сменях дисплей през годината, че моята госпоЙца директно го пукна, даже не минахме през етап надраскване Dizzy Face Пратих им го, смениха го, заплатих 10 лв за подмяната.

Bliss, мисля, че всеки трябва да се интересува къде нещата се случват по-добре, по-качествено и по-бързо. Мисля, че затова 99% от хората посещават този форум - за да се информират кое/къде/как/защо. Е...има и такива, които го ползват само за махленска раздумка, но мисля че са рядкост.
Така че не ти вярвам, че не те интересува и не било твоя работа. Wink

# 232
  • Мнения: X
Мисля, че бях ясна. Няма как да се обърна директно към производителя. Не е по мое желание.

Извини ме, но не смятам за нормално да се налага да ровя по форуми за да разбера как ще е по-безболезнено и бързо за мен да ремонтирам нещо при условие, че е в гаранция. Има си правила и те са ясни. При повреда на уред в гаранция се обръщаш към продавача.  Докато разсъждаваме по този начин, сървиса ни ще е на това дередже.
И да, като потребител ме интересува единствено уреда да е изправен и да ми е спестено времето от подобни глупости. Както виждаш след този сблъсък съм захвърлила уреда и съм живата антиреклама и на производителя, и на продавача.

И да повторя. В случая срокът беше даден от производителя.  Wink

# 233
  • Пловдив
  • Мнения: 6 617
и нашия часовник е закупен от м-тел, но това по  никакъв начин не ми попречи, да го пратя директно до "производителя" (в кавички, защото, както стана ясно, всъщност не са производители).
Все едно като си взема електроуреди от Техно-нещо-си и да не търся гаранционния сервиз, ами да отида и да се разправям в магазина... не, че не е възможно, но едва ли продавач-консултант или служител от информация ще ми даде по-точно инфо от оторизирания сервиз

# 234
  • София
  • Мнения: 5 270
Дори и със Прима пак няма да излезе евтинко,нали трябва и интернет.А пък тези предплатени карти не са,като едно време .Преди можеше да си караш със 5 лв. 12 месеца,а сега на два месеца трябва да презареждаш,дори и да не го ползваш.Интересното е,че това не ти го казват,когато закупиш предплатения пакет.


Че за какво пък ми е интернет?!? Детето има нужда от телефон за връзка, който да му е на ръката, че да не го загуби. Интернет не съм имала и намерение да му пускам...



ЧревоУгодник, за какво ми е пък GPS? Нямам намерение да откачам, следейки детето. Имам нужда само от... абе по-горе го написах...

# 235
  • На планетата земя
  • Мнения: 745
Много хубаво нещо е GPS а в случай,че детето примерно се загуби.

# 236
  • Мнения: 5 173
ЧревоУгодник, за какво ми е пък GPS? Нямам намерение да откачам, следейки детето. Имам нужда само от... абе по-горе го написах...

Темата е за MyKi, а основното му предимство е, че има GPS и може да локализира детото. Споменах го, ако някой не се замисли и реши да вземе същия от твоя линк, а му е нужна тази функция.

# 237
  • София
  • Мнения: 5 270
Приемам забележката. Така или иначе фукнциите са изброени  в описанието на продукта, а и аз първоначално се бях насочила към MyKi, доколкото много деца в класа бяха с такива. След поредица от коментари за здравината и необходимостта от срочна подмяна на часовника, но обвързаност с 2 г. договор, вече не съм уверена, че това е точното решение.
Относно GPS-a с радост установих, че не само аз го намирам за нож с две остриета. Въобще не коментирам точността на локациите, покритието, хабенето на батерия и т.н.

# 238
  • Мнения: 5 920
Здравейте! Имате ли впечатление колко МБ интернет на месец би ссвършил работа като минимум, за да може часовникът да си функционира нормално с всичко, което предлага - т.е. да си се ползва GPS-a? Чудим се какъв план да изберем, защото от Теленор си върви с някакъв 1 МБ вкл. интернет, което ми се струва безумно малко...
Покупката е решена да се случи, въпреки, че и аз имам известни опасения, че няма да е читава тази джаджа, ама детето самО ще си я заплати и само дудне, дано пък да имаме късмет.
Благодаря предварително!

# 239
  • София
  • Мнения: 2 132
Майки използва до 2мб интернет. Темата не е голяма , по-напред пише дама, която е от екипа и всичко подробно обяснява. Мисля, че и това е описала.
При повреда в офис на производителя ремонтираха часовника за 10мин.- смяна копчета, каижка, капаче юсб. Купен е в Мтел и през ум не ми е минало да ходя при тях за сервиз.

Общи условия

Активация на акаунт