Zara - пазаруване онлайн

  • 154 685
  • 728
  •   2
Отговори
# 645
  • Мнения: 2 295
И как така от Зара са изписали грешен град? Че те изобщо знаят ли ни градовете, слагат адреса направо копи -пейст от акаунта.
Куриера каза, че колегите му са се объркали.
Вероятно, тъй като живея в малък град и на пратките излиза област еди си коя, град еди си кой...някой от тях се е заблудил и е пратил пратката на адрес в областния град, тъй като там има същата улица и номер на блок, като моя в малкия град.
Та куриера, докато е чакал да "сляза" е видял че пратката не е за областния град...и са си разбрали грешката.

# 646
  • Радомир
  • Мнения: 627
Случва се, случва се на една позната пратката й беше отишла в Младост София, а не в Радомир и си я получи на следващия ден /не от Зара, но явно куриерите в бързината грешат/

# 647
  • Berlin
  • Мнения: 11 181
И аз ще поръчвам за моите господа детски дрешки за градината. То докато се усетя, свърши намалението този път, но и в новите неща има хубави цени. 😄 За мен едно момичешки кецове ще поръчам, много ми допаднаха и засега има номер.

# 648
  • Мнения: 107
Здравейте, моля за малко информация някоя от вас дали е връщала скоро продукт с куриер. Прочетох цялата тема, но в моя пакет нямаше нито фактура, нито посочения по напред червен етикет. И сега се чудя какво да правя - дали да сложа само роклята, която ще връщам и да залепя кутията с тиксо или да отида до някой магазин и да я върна там. Освен това трябва ли на самата кутия нещо да се изписва - адрес,респективно номер на поръчка. Предварително благодаря за отговорите.

# 649
  • Мнения: 1 154
Вече са с електронни фактури. Когато ги въведоха ми пратиха мейл, с информация, че ако връщаш в магазин е необходимо да покажеш електронната фактура от телефона си. Ако връщаш с куриер не е необходимо да представяш допълнителни документи.
Аз не съм връщала с куриер, но бих изписала номер на поръчката и моите данни, за всеки случай.

# 650
  • Berlin
  • Мнения: 11 181
Най-лесно ми се струва да се върне в магазин, ако в града има такъв. Не бих се занимавала с куриери.

# 651
  • Мнения: 1 154
Ако си поръчал с куриер може да се върне с куриер, но ако си поръчал с доставка до магазин, услугата за куриер не е активна.
В този случай, ако си поръчал с куриер и си заплатил 10 лв. доставка (не помня точно колко беше), аз лично бих викнала куриер, а не да се разкарвам и до магазин.

# 652
  • Мнения: 107
Вече са с електронни фактури. Когато ги въведоха ми пратиха мейл, с информация, че ако връщаш в магазин е необходимо да покажеш електронната фактура от телефона си. Ако връщаш с куриер не е необходимо да представяш допълнителни документи.
Аз не съм връщала с куриер, но бих изписала номер на поръчката и моите данни, за всеки случай.

Много благодаря за информацията. Значи сега остава да изчакам да се свържат с мен, за да се уговорим кога ще дойде куриера за пратката.

# 653
  • Мнения: 909
Няма значение дали поръчката е до магазин или до адрес. Винаги поръчвам до магазин и после си връщам с куриер, което не съм одобрила. Касов бон има в акаунта в раздела с поръчки принтирам и готово.

# 654
  • Ловеч
  • Мнения: 782
Здравейте, някой поръчвал ли е тази или да я е виждал в магазин?
https://www.zara.com/bg/bg/kids/%D0%BC%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%87%D … 9256p4831027.html

Така ми харесва, но на живо...последната, която поръчах беше страшен парцал и сега не ми се набутва...

# 655
  • Мнения: 123
На някоя от вас случвало ли й се е да изчезне даден артикул от сайта? Не че е изчерпан, а направо го няма. Заредиха едно елече в понеделник, до сряда го нямаше в наличност в никой магазин и реших вчера да го поръчам, но то изчезна. И сега не знам дали да го чакам или да си пускам поръчката, че количката ми е пълна.

# 656
  • Мнения: 3 372
Знаете ли кога се очаква да има намаление в сайта?

# 657
  • sofia
  • Мнения: 2 255
Знаете ли кога се очаква да има намаление в сайта?
Според мен чак края на Ноември покрай черния петък. Евентуално, защото миналата година имаше. Иначе 26 дек, след Коледа, пак по традиция.

# 658
  • Berlin
  • Мнения: 11 181
Special prices гледаш, иначе няма сега.

# 659
  • INFJ
  • Мнения: 9 135
На някоя от вас случвало ли й се е да изчезне даден артикул от сайта? Не че е изчерпан, а направо го няма. Заредиха едно елече в понеделник, до сряда го нямаше в наличност в никой магазин и реших вчера да го поръчам, но то изчезна. И сега не знам дали да го чакам или да си пускам поръчката, че количката ми е пълна.

Аз си харесах едно поло преди 2-3 седмици, срещу размерите пишеше coming soon, но така и не се появиха, направо изчезна, май още на същия ден. Все още не са го качили, вече загубих надежда Grinning

Общи условия

Активация на акаунт