Кухня от ИКЕА - 2 тема

  • 124 139
  • 817
  •   1
Отговори
# 615
  • София
  • Мнения: 580
Здравейте дами,
Може ли да ми съдействате с препоръка и координати на майстор, който да монтира плота на долните шкафове и да ми вгради уредите? Човека на който предплатихме се отказа в последния момент, защото му се е счупил уреда за рязане и ние сме в невероятен хаос вкъщи. В дневната не може да се минава, от 10 дни не сме яли нормална храна, защото старата ни кухня е демонтирана. Вече съм отчаяна. От София съм.

# 616
  • Мнения: X
Здравейте дами,
Може ли да ми съдействате с препоръка и координати на майстор, който да монтира плота на долните шкафове и да ми вгради уредите? Човека на който предплатихме се отказа в последния момент, защото му се е счупил уреда за рязане и ние сме в невероятен хаос вкъщи. В дневната не може да се минава, от 10 дни не сме яли нормална храна, защото старата ни кухня е демонтирана. Вече съм отчаяна. От София съм.
Брех, ти да видиш, много е плосък...

# 617
  • Мнения: 337
Може ли да споделите от коя марка миялна сте доволни? Заради препоръките тук, реших от Икеа да я взема. И сега виждам, че са няколко модела и се обърках...

# 618
  • София
  • Мнения: 2 298
Може ли да споделите от коя марка миялна сте доволни? Заради препоръките тук, реших от Икеа да я взема. И сега виждам, че са няколко модела и се обърках...
Нашата е SKINANDE, доволна съм. Консултантът не можа да ми обясни разликата между нея и по-скъпата с 600 лв. отгоре, освен 2 бр. програми повече при втората, което го пише и в сайта им, и затова не се спрях на нея, въпреки, че за електроуредите си бях определила голям бюджет.
Работи се лесно, и 13 годишната ми дъщеря я пуска.
Качеството на измиване зависи и от препарата - съдове, в които е готвено, със Сомат  гел не ми се измиват добре, но с Фери платинум излизат идеално чисти.
Колко са здрави не знам, имаме я от миналия ноември, но гаранцията все пак е 5, а не 2 години.
Мога да сравнявам само с предишната ни - тогава, преди 13-14 години беше скъп модел на Електролукс. Не съм използвала никога всичките програми и качеството на измиване пак зависеше от препарата. Икейската не е по-лоша от нея.

# 619
  • София
  • Мнения: 940
И моята е Skinande, произведена е от Electrolux. В сайта си пише, че са произведени от Electrolux и Whirlpool. Мие си, не ги суши кой знае колко добре. Според мен цените са им високи за това, което предлагат като екстри.

# 620
  • София
  • Мнения: 2 298
И моята е Skinande, произведена е от Electrolux. В сайта си пише, че са произведени от Electrolux и Whirlpool. Мие си, не ги суши кой знае колко добре. Според мен цените са им високи за това, което предлагат като екстри.

Това за изсушаването ме изненада. Ние я пускаме предимно вечер, спира през нощта и затова не съм забелязала колко са сухи, сутрин със сигурност са сухи, но те и ще изсъхнат сами при отворена врата. Ще я пусна днес или утре по-рано и ще проследя.
Не съм проследявала с подобни функции при други марки колко струват, заради по-лесното вграждане в шкаф на собствените им миални веднага се ориентирахме към тях, може и по-скъпо да излизат.
Някакви специални екстри не съм търсила, все пак става въпрос за миене на съдове - отложен старт, няколко програми, предварително измиване, и високи градуси за дезинфекция ...

Последна редакция: сб, 20 окт 2018, 11:29 от nati_nat

# 621
  • Canada
  • Мнения: 3 358
Моята миялна не е от Икеа, но колко са сухи съдовете зависи от програмата на която ги пускам. Ако ги пусна на експресна не са толкова сухи, колкото ако ги пусна на нормална, която има heat dry.

Цената зависи от интериора - височина, възможност за нагласяне на горната кошница на няколко нива, наличие на трети рафт най-отгоре, програми, енергиен клас и ниво на шум, разни други екстрички... Гледам в Канадския сайт на Икеа най-евтината е 55 дб, а най-скъпата е 47 дб и с трети рафт най-отгоре.

# 622
  • Мнения: 337
Много благодаря на всички! Не знам по каква причина, но не ми излизаха новите отговори и реших чак днес, че нещо не е наред...Както и да е. Поръчах Rengora. Препоръчаха ми я като среден клас и цена, дано е добра. Има няколко програми, ама и аз не знаех какво точно да гледам. Дано да е добре. С нетърпение чакам поръчаната кухня. Междувременно гледам гардероби, столове и маси 😄

# 623
  • софия
  • Мнения: 4 985
За първи път съм разочарована от ИКЕА! Чак ми е мъчно, за фен като мен ...
Ако си спомняте , доста ми помогнахте в чуденката за кухня от Икеа. Още септември си записах час, направихме проект с консултант. Въртях, суках, примирих се че ще платим повече от колкото бяхме предвидили, ама държах да е Икеа. В края на ноември отидох за преглед на проекта и изписване на необходимите елементи, да си ги платя на касата и щастливо да си я сглобим (ние си поемаме транспорта). Още тогава нямаше някои елементи, като единият камион е трябвало да пристигне предния ден, но поради лошите климатични условия се допускаше забавяне 2-3 дни (най-много). Други елементи пък се очакваше да пристигнат на следващия ден, така, че всичко беше точно - взимам каквото има, за останалото идвам след 2-3 дни и заминавам да сглобявам. Вече 10 няма нищо. И не мога да започна да сглобявам, защото липсват основно шкафовете. иначе си разхождам вратички, рафтове и панти в колата...Сега им звъннах - ами имало само няколко от нещата, които съм чакала, за това не са ми се били обадили, плюс - внимание, другите щели да пристигнат в края на месеца!  На въпроса ми за двата камиона дали са пристигнали - казват "да". Ами тогава?!!! Къде са моите неща?!
Питах ги това означава ли, че не са продали нито една кухня от края на ноември, щом нямат основния елемент - а именно шкафове! На въпроса ми дали са помислили за компенсация ми казаха, че ми дадат имейл на който да се оплача. да не говорим, колко неориентирано беше девойчето дето си говори с мен по телефона! "ми едното ви нещо е тукааааааа, другите ги нямааааа, ма аз ще им кажа, че сте звъняли и тъй нататък....." Викам какво означава "тъй нататък..." мълчи девойката.
Много се ядосах, честно!
Кажете, имал ли е ,някой подобен опит и как процедирахте!?

# 624
  • София
  • Мнения: 580
Амели, при нас също имаше липсващи елементи. Сглобихме всичко останало, което беше налично. Не чаках да ми се обаждат. Проверявах всеки ден в сайта по код от проекта липсващите артикули и когато имаше нещо налично веднага отивах да си го взема. Те ми възстановиха парите от ваучера, който ми издадоха за липсващите артиукли. Най-много 2 седмици беше чакането за 1 от елементите, но пак казвам, аз не ги чаках, а си ги взимах веднага, когато ги виждах налични в сайта.

Последна редакция: нд, 09 дек 2018, 19:27 от Cesari

# 625
  • In transit
  • Мнения: 11 791
Да, аз. Малко по-нагоре разказах. И по рано съм се оплаквала, че галванизирания рафт за фурна го чаках два месеца и заради него колко нерви потроших със служителите на ИКЕА. Даже едната тук в центъра за поръчки Варна като ме видя и вика: "Ох като ви видя и се изприщвам." Joy Накрая помолих един познат да ми купи въпросния рафт от магазина в София а другия отказах. Мислех да поръчвам и горните шкафчета, но точно корпусите липсваха. Трябваше да са налични след два дни. Ами не бяха. Казаха по телефона, че имало проблем и доставката се бавела. Нямаше дата. Та съм без горен ред. Мисля след празниците да прескоча до Румъния и да си купя всичко. Втори път няма да ме излъжат да поръчвам кухня от тях. Ако няма всичко налично не поръчвам нищо. И никакви извинения не очаквай.

# 626
  • софия
  • Мнения: 4 985
ама и аз не съм стояла да чакам, първите 4 дни ходих всеки ден, но в последствие реших да изчакам търпеливо два три дни, все ще ми звъннат. И днес вече реших, че е прекалено и им се обадих...

# 627
  • София
  • Мнения: 6 219
Аз не помня дали имаше всичко налично. Май нещо чакахме доста време, може би месец... май вратички, но наистина нямам ясен спомен и съответно не ми е останало лошо чувство.

По-скоро ми прави впечатление, че много се е увеличило потреблението от ИКЕА и нещо май не могат да се справят с увеличаването на клиентите.

# 628
  • Мнения: 9 646
Много съм разочарована от това, което чета, не му отива на магазин от такава величина да размотава така хората. Но пак, сигурно има общо с това, че е гръцки франчайз. Ако ти се занимава да се оплакваш според мен по-добре да се оплачеш на някой по-нагоре по веригата. Иначе според мен служителите в София са под всякаква критика - любезни са, но са много неоринетирани и никаква информация не могат да ти дадат. Иначе и аз като Mikkey - ако е за кухня, не бих поръчала нещо дето го няма и трябва да го чакам. Няма ли как да си промениш малко проекта, така че да е с налични артикули?

# 629
  • София
  • Мнения: 2 298
При нас нямаше такова нещо. Не бяха налични само 2 изтеглящи се кошници. Казаха срок за диставка до 10 дни, то и без това тогава имаха свободен ден монтажистите. Обадиха ми се по телефона, че кошниците са дошли, взехме ги и на следващия ден я сглобиха.
Това миналата година в началото на ноември.
Сега очевидно е по-зле, а и в края на годината май са големи лудници навсякъде с тия кухни.
Аз на Икея бях ядосана, че проектантката ни беше набутала излишни неща, и после се разправяхме с връщане.

Общи условия

Активация на акаунт