От Франция до България - превоз на покупките ни (24)

  • 96 878
  • 517
  •   1
Отговори
# 360
  • Мнения: 2 272
Ох , тъкмо всичко се оправи и сега пак сменят адреса.....

# 361
  • Варна
  • Мнения: 6 848
"Уважаеми клиенти,
dostavidomen промени адреса си на получаване на пратки във Франция.
Нашият нов адрес (вече активен):
Prénom : dost Bulgarie
Nom : (Вашето ID)
Adresse : HOMEBOXDOST8, 4 rue Paul Langevin
Code postal / Ville : 59260 LEZENNES
Mobile : 06 71 74 81 14
Fixe: 03 28 800 500

За повече информация: https://www.dostavidomen.com/"

От Фейсбук

Благодаря ти bouquet, нямаше да го видя ... . Нямам навика да проверявам.

# 362
  • Мнения: 356
Сега виждам на сайта им още важна информация:
"Имайте на предвид, че от 17.08.2017 г. пратките получени на стария ни адрес (Eurotop Ménager) ще се фактурират с допълнителни такси от 11 лв. на пратка (и до 50.60 лв. за пратки над 50 кг. или 0,5 m3).
Много молим да промените при първа възможност избора Ви на доставка при Вашите редовни търговци във Франция.
По изключение няма да има заминаване между 28.07.2017 и 18.08.2017. След това ще продължим както обикновенно със заминаване всеки петък и доставка всеки вторник/сряда."

Правописните и пунктуационните грешки в текста са техни, не мои  Mr. Green

# 363
  • Мнения: 199
Получавате ли имейли от доставчика за получени пратки на френските им адреси? Защото аз имам поръчки със статус - Ливре, и друга по-стара, която си стои на en course . Нямам никакви имейли и вече много се дразня. Писах и на ларедутци, но и от там ни вест ни кост.

Да видим, ако до края на седмицата не ми я пуснат ще пускам диспут в Пейпал, че сумата хич не е малка.


ПП: radinna благодаря за отговора. Ще чакам до петък дано всичко да е наред  Peace

Последна редакция: вт, 25 юли 2017, 11:52 от RNR

# 364
  • Бургас
  • Мнения: 1 879
Последните две седмици превозвача пращаше имейли чак в петък след обяд като приготвя камиона. Ако по някаква причина не ти е написан ИД не ти праща имейл и се налага ти да му пишеш, за да ти издири пратката.

# 365
  • Мнения: 388
[
Скрит текст:
quote author=RNR link=topic=902111.msg35337508#msg35337508 date=1500971295]
Получавате ли имейли от доставчика за получени пратки на френските им адреси? Защото аз имам поръчки със статус - Ливре, и друга по-стара, която си стои на en course . Нямам никакви имейли и вече много се дразня. Писах и на ларедутци, но и от там ни вест ни кост.

Да видим, ако до края на седмицата не ми я пуснат ще пускам диспут в Пейпал, че сумата хич не е малка.


ПП: radinna благодаря за отговора. Ще чакам до петък дано всичко да е наред  Peace

[/quote]

RNR , аз имах същия проблем  миналата седмица - пратката е доставена според сайта, а нямах имейл. Писах им и след няколко дни получи този отговор:

Извинявайте че тези дни не сме изпратили информация.

Ще получите имейл за информация до вечера или утре.

Заради това ще мога само четвъртък да Ви отговоря за пратките.

Благодаря за разбирането и хубава вечер J

# 366
  • Мнения: 199
Аз повече се притеснявам за поръчката, която стои с непроменен статус в Ларедута, защото е с по-голяма сума. Дано да я пуснат  Rolling Eyes

# 367
  • Мнения: 388
Курсът от Франция е дошъл. Имам имейл от Еконт за постъпила пратка при тях, доставка утре!

# 368
  • Мнения: 199
Тази седмица няма ли курс? Никой не се е похвалил с доставка?

ПП: дааа, сега прочетох в сайта им, че до 18.08 няма да има

# 369
  • Мнения: 400
Аз преди няколко дни направих за първи път поръчка в Ларедут. Преди това се регистрирах към превозвача, получих си ИД-то. С моя френски обаче не съм разбрала, че трябва да задам къде да ми изпратят пратката. Едва на напомящото писмо от тях, три дни след доставката, разбрах, че е в Relais Colis на друг адрес. Писах на съпорта и на френски, и на английски могат ли да я препратят на адреса на превозвача, засега не са ми отговорили. Звънях и на бг номер на превозвача да питам срещу някакво заплащане могат ли да я съберат, но ми дава номерът, че е изключен. Някой писал ли е на съпорта на Ларедут, за да знам отговарят ли изобщо? Ако се върне пратката в тях, мога ли да искам отново да ми я препратят на другия адрес? А така ми трябваше едно от нещата за 23.08, но явно няма да стигне навреме Disappointed

# 370
  • София
  • Мнения: 1 209
Аз преди няколко дни направих за първи път поръчка в Ларедут. Преди това се регистрирах към превозвача, получих си ИД-то. С моя френски обаче не съм разбрала, че трябва да задам къде да ми изпратят пратката. Едва на напомящото писмо от тях, три дни след доставката, разбрах, че е в Relais Colis на друг адрес. Писах на съпорта и на френски, и на английски могат ли да я препратят на адреса на превозвача, засега не са ми отговорили. Звънях и на бг номер на превозвача да питам срещу някакво заплащане могат ли да я съберат, но ми дава номерът, че е изключен. Някой писал ли е на съпорта на Ларедут, за да знам отговарят ли изобщо? Ако се върне пратката в тях, мога ли да искам отново да ми я препратят на другия адрес? А така ми трябваше едно от нещата за 23.08, но явно няма да стигне навреме Disappointed


ЛР няма да променят начинът на доставка .Ще ти върнат парите . Peace

# 371
  • Мнения: 400
T.e. трябва да изчакам поръчката да се върне обратно в ЛР, те ще ми върнат парите и евентуално, ако реша пак да поръчам. Извинявам се, ако въпросите ми са глупави, но не съм сигурна как да процедирам

# 372
  • Мнения: 1 047
Да, ще ти върнат парите в картата. Това не пречи обаче да пораш от този акаунт до адреса на превозвача преди това да се случи.

# 373
  • Мнения: 400
Благодаря! Simple Smile

# 374
  • Мнения: 199
Някой получи ли нещо?

Общи условия

Активация на акаунт