От Франция до България - превоз на покупките ни (24)

  • 96 873
  • 517
  •   1
Отговори
  • Sofia
  • Мнения: 9 688

Моля, следете за промени страниците на превозвачите!
Нека тази тема бъде за въпроси и коментари по използването на услугата "превоз на покупките ни от френски онлайн магазини".  Към момента има само един превозвач и няма друга алтернатива.
В темата нямат място изяви на лични конфликти и нападки. Моля, не използвайте възникнали проблеми с някой от превозвачите като повод за междуличностни, междуотборни или междуфирмени борби! Нека пестим времето и нервите си, да бъдем толерантни и конструктивни!
Grinning

Към 31/01/2016 Франс Деливъри са с прекратена дейност


Има САМО ЕДИН превозвач към момента. СЪВЕТВАМЕ ВИ да НЕ поръчвате обувки и маратонки, поради многото изчезнали пратки с такива!!!:
http://www.dostavidomen.com

МОЛЯ, внимателно прочетете инструкциите за регистрация!
Примерно попълване на адрес във френски сайт има на страница "Помощ".

Упътване за вписването на френски адрес за доставка [/size][/b][/color]

След като направим поръчка в сайта и получим потвърдителен e-mail за нея, трябва да уведомим за пратката избрания от нас превозвач, като му изпратим бланка-заявка за доставка на пратката ни от Франция до България. Ако на втората стъпка не се отбележи So Collisimo, пратката ще бъде доставена в пункт, а не на адреса на превозвача. За да бъде взета от пункта, изрично трябва да се пише на превозвача с молба за това, като му бъде даден адреса на пункта. В противен случай след 10 дена непотърсената пратка ще се върне към сайта, от който е поръчана. За безпроблемно вземане на пратката от пункта имената на френския получател (не нашите) трябва да са написани коректно.


Важно! Когато липсва So colisimo, изберете къщичката!

Внимание! Ако две от страните на пратката са с дължина 100 или над 100 см, тя ще бъде таксувана по тарифно тегло.
Тарифното тегло е по-голямото измежду реалното и обемното тегло. Обемното тегло се изчислява по формулата: дължина х ширина х височина/6000 в сантиметри.
Ако пратката не е обемна, т.е. две от страните й не са по 100 или над 100 см, то тя се заплаща по реалното й тегло с точност до грам.

Движението на поръчката ни от сайта до френския адрес на превозвача можем да следим на този адрес, след като получим от сайта тракинг номер за проследяване. Но когато пратката е отбелязана в този сайт като доставена, това означава, че е пристигнала в местния пощенски клон и предстои доставката й на адрес. Превозвачът поема ангажимент за нашата поръчка едва след като тя пристигне на неговия френски адрес. Няма задължението да следи вместо нас статуса й преди това, както и не е отговорен за евентуалното й забавяне от сайта или от френските пощи.

На втора стъпка при поръчка от La Redoute , моля проверявайте какъв адрес ви изписва! За да не ви бъдат начислени доставка и 25% такса обработка, адресът трябва да бъде коригиран с този на превозвачите!

Предишни теми: 1; 2; 3; 4 ; 5 ;6; 7 ; 8 ; 9; 10 ;11 ; 12 ; 13 ; 14, 16 ; 17; 18; 19; 20; 21; 22; 23

Последна редакция: нд, 31 яну 2016, 11:42 от NBM

# 1
  • Мнения: 61
Благодаря за темата  bouquet

# 2
  • Мнения: 1 446
И аз да следя  Hug

По темата с изчезналите пратки, аз нямам такива, нито липсващи артикули. Не ми се е случвало да получавам отваряни пакети. Поръчвала съм маратонки, но само детски Peace

# 3
  • София
  • Мнения: 2 296
Благодаря за новата тема, NBM.  bouquet
Аз чакам две поръчки от Ларедут, само якета, нямам обувки в поръчките.

# 4
  • Мнения: 763
И аз се записвам да ви следя...От Редут отдавна поръчвам само за малкия...Сега чакам два екипа за дребна сума, надявам се всичко да е наред Peace

# 5
  • Мнения: 4 385
Благодаря за новата тема!  bouquet Аз засега не се отказвам от услугите на превозвача. Ще се въздържам от поръчка на обувки и маратонки, обаче, защото явно някой там някъде  по веригата си върти бизнес с тях. На мен също не ми се вярва да са ДДМ. Нямат интерес нова фирма, която се опитва да се наложи да прави такива номера за 10, 20, пък нека са и сто чифта обувки...

# 6
  • Мнения: 452
И аз чакам пратка,надявам се да нямам проблем .
Благодаря за темата  bouquet

# 7
  • Мнения: 86
какво значи да оревем темата... нали тук се пише и хубаво и лошо. кой каквото има да каже да го каже. Колко начина има да си върнеш парите като ПП отказа  в иска да ми върне парите тъй като ЛР са дали инфо че пратката е доставена на адреса т.е. те тяхното са си го свършили а това че някой си ги е прибрал тях това не ги интересува. Преди да пусна диспута в ПП един месец писах мейли на ЛР разговори с Матю и накрая Нищо.. други начини не виждам по този въпрос с парите. Никой не обвинява Матю че прибира пратките ни или част от тях. тук става въпрос че никой не прави нищо по въпроса. Голяма част от вас са доволни както и аз разбира се защото пратките идват наистина бързо и т.н. но и пускате директно до БГ.. защо ли?! никой от нищо не е застрахован... не се знае  на следващата поръчка дали и вие няма да се присъедините в отбора на мрънкащите.... защото вече както се вижда освен обувки започнаха да изчезват и др. неща
имам позната на която са върнати пари от превозвача, филма е същият изчезнала пратка, но това е било в  началото на дейността им.... сега вече като видях че става с врътки защо да компенсираме потърпевшите мрънкат не мрънкат пак поръчват. аз за себе си взех решение повече НЕ!

Последна редакция: нд, 31 яну 2016, 13:52 от piipito

# 8
  • Мнения: 3 706
Здравейте! Не съм пазарувала отдавна от френски сайтове, сега си харесах от Ларедут кожено яке и реших да прегледам темата за превозвачите. Изумена съм от изчезналите маратонки..,чудя се дали да ползвам този превозвач.Последната ми поръчка преди година беше именно маратонки-получих си ги без проблем,ама не знам дали със същия превозвач.

# 9
  • Мнения: 5 790
И аз досега всичко съм си получавала, но като ви чете, засега няма да поръчвам нищо. Този въпрос трябва да се изясни и да се вземат мерки от страна на превозвача.

# 10
  • софия
  • Мнения: 25 201
Следя отзивите ви от "новия" превозвач нямам желание да пробвам коректността му. С ФД последно ми изчезнаха едни мъжки кецки. Нямах проблем да си върна парите, но ми остана едно такова чувство на откраднато. Любезната много мило тогава ми съдейства като се опитва да ми обяснява как няма проблем и как от амазон ще ми възстановят сумата. Все едно не знам Close 
Не ми харесва и новия превозвач. Има нещо не както трябва.

# 11
  • Мнения: 5 582
О,Амазон връщат пари ,но Ларедут ....Освен това жалките човеченца  от ФД толкова дълго ни мотаха с лъжливи обещания... Дали забогятаха с нашите дрехи ФД и как спят спокойно ?! ( не очаквам отговор) .

И аз мисля,че ДДМ са коректни и именно затова трябва да разследват нещата и да излязат със становище .Да се прекратят тези липси,ако искат да имат доверие клиентите.Пожелавам им успех!

# 12
  • Мнения: 317
И аз в очакване на пратка от козметтичен сайт. Дано всичко да е наред.  Peace

# 13
  • София
  • Мнения: 437
Аз вече имам една пристигнала поръчка, но си написах ID-то на място на името, защото не вход, етаж и т.н. не ми дава да попълня точно това. Сега се чудя да рискувам ли пак или просто да не поръчам.

# 14
  • Пловдив
  • Мнения: 360
Здравейте,аз не съм поръчвала от ЛР от около 4 години и доста са се променили нащата  #Crazy
За себе си измислих следния вариант-от един акаунт ще пускам до БГ обувки (нали няма проблем,когато са до БГ ?  newsm78   ) ,а от друг мисля пусна дрехи до превозвача.
А да попитам как седи въпроса,ако се пратят пратите до Германия ,напр. или друга държава-пак ли има 25% такса + доставка?

Общи условия

Активация на акаунт